[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/11/2008 @ 06:57 wonder | Hoi, ik ben 11 weken zwanger en heb een miskraam. Veel veel bloed verlies en al enkele "stukken en brokken" verloren. Een beetje een rare vraag maar worden die onderzocht? of gewoon wegspoelen in de wc? Verdorie hé! |
| 19/11/2008 @ 08:31 kelly | Wonder, Eerst en vooral vind ik het zeer spijtig dat je dit moet meemaken. Ik wens jullie veel sterkte! Ann, volgens mij w het wel onderzocht!!! Dus misschien best zo snel mogleijk naar gyne of huisarts bellen en eens navragen! Sterkte! |
| 19/11/2008 @ 08:44 wonder | ik ben het vruchtje verloren nu. Het heeft armen en benen en oogjes... Het is mijn 6e miskraam dus ik zal het maar bijhouden. Heb toevallig vandaag een afspraak voor de echo. In de late namiddag Nu hoop ik dat het een tweeling was en dat er nog eentje zit. Zal niet zo zijn; weet ik wel... |
| 19/11/2008 @ 08:49 kelly | Ik vind het heel erg voor je. Ik wens je veel sterkte toe! Dikke knuffel |
| 19/11/2008 @ 09:30 | Ik heb ook twee miskramen gehad in het verleden en ze werden niet onderzocht pas na meerdere doen ze het. |
| 19/11/2008 @ 09:54 *Wendy* ![]() | Wonder wat vreselijk :( Sterkte meid!!! |
| 19/11/2008 @ 11:19 Leila | Oh wat erg!!! Ik voel met je mee. ![]() |
| 19/11/2008 @ 11:33 Ann ![]() | Het spijt me verschrikkelijk wonder... Als je vandaag toch een afspraak hebt, kun je het inderdaad evengoed meenemen he... Veel sterkte... |
| 19/11/2008 @ 12:40 Mo ![]() | oh wonder wat erg! het lijkt me vreselijk om het dan ook nog een zo compleet in je handen te houden. dikke dikke knuffel meid! |
[Reageer]

miskraam: wordt vruchtje onderzocht?