[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/11/2008 @ 00:31 wonder | Hoi, Ik ben 11 weken zwanger. ik heb een drukke dag gehad en had vanavond wel wat buikpijn, wat krampen. Niet overdreven maar toch lastig. En nu verlies ik bloed. Zoals bij mijn regels. Misschien wat meer waterachtig maar in hoeveelheid toch gelijkend. En natuurlijk ben ik nu heel bang. Kan dit nog in orde komen? Ik ben ook al enkele dagen niet meer misselijk en was ook daardoor wat ongerust. Anderzijds is dat niet abnormaal op 11 weken denk ik. Wie heeft dit ook meegemaakt en kwam het toch nog in orde? Aan wat lag het dan? Bij mijn vorige 2 zwangerschappen had ik steeds een laagliggende placenta en zeiden ze dat bloedingen dan wel een risico zijn. Maar nu weet ik het niet. Morgen heb ik een echo in de late namiddag. Maar ik vind het toch heel moeilijk dat ik nu niet weet wat er is. Bedankt! Link naar deze reactie |
| 19/11/2008 @ 07:11 marijke | Hey, Ik raad je aan om zo snel mogelijk naar de kraamkliniek te gaan. |
| 20/11/2008 @ 08:38 sneakiesthippo | Hoi wonder, hoe is het afgelopen? |
| 21/11/2008 @ 23:53 Cinderellax22 | Ik heb 2 weken ook zo een gelijkaardige bloeding gehad.. Wij ook héél ongerust en naar spoed, Maar nu blijkt gewoon dat mijn baarmoederhals heel gevoelig is, en dat we bij het vrijen iets te hevig zijn geweest.. dus oppassen..! Maar met ons kleintje was alles goed.. bewegen dat dat kan ! :D We hebben toen ook voor het eerst het hartje gehoord.. Ik hoop dat voor jou ook alles in orde komt, Groetjes! |
| 22/11/2008 @ 00:06 amina | Ik had je ook aangeraden om direct naar spoed te gaan, zeker bij bloedverlies. Khoop da alles toch nog in orde is, sterkte. xxx |
[Reageer]

paniek: bloeding op 11 weken...