Hmmm, hier ook een klein verwend nestje... Al zeker als ik er eens bij zou opsommen wat ze vorige maand met haar verjaardag nog erbij heeft gehad, maar voor de tips misschien wel een idee.
*keuken van tefal (de grote) met allerlei toebehoren
*playdoh setjes en extra klei (vooral schaar en uitsteekvormpjes doen het goed)
*knutselgerief: plakkaatverf, verfrollers pritt, penselen, stiften, kleurboeken, stickerboekjes, papier, ...
*steekparels fantacolor
*opbergbakken voor speelgoed
*babyborn: pop + paardje + kleertjes + buggy + bedje + verschoningstas + kleine toebehoren
*my little pony: paardjes + scootaloo (die met afstandsbediening) + suikerspinhuis + babypony met speeldeken
*bambino loco met 3 boekjes bij voor 2-4j
*spellen: uno junior, samson kleurenspel, winnies waaidag, memo, domino
*puzzels van 4-16 stukjes
*tafeltje met stoeltjes van ikea
*verkleedkleren (en ik heb nu zelf een boek gekocht met patronen)
*loopfiets
*winkelwagentje + kassa
*dekbed + overtrekken + hoeslakens + lattenbodem (om het maar even praktisch te houden); bed krijgt ze sowieso...
Dit is wel alles samen dus he: verjaardag, sint en kerst! Maar wel veel te veel om te plaatsen. Ik zei dus al dat we volgend jaar maar een "uitbouw" aan de sint moeten vragen, want in maart nog een baby erbij: het zal beloven voor volgend jaar!!
Ik ben zelf van het principe: liever 1 groot stuk dan 20 kleine, maar bij mijn vriend zijn familie denken ze daar anders over, dus daar krijgt ze echt veel en veel te veel. En daar is ook de hele familie bij elkaar voor pakjesavond, dus ze krijgt dan ook nog eens van 8 personen iets (begin maar eens te verzinnen); samenleggen doen ze niet graag. Sja, heb me er bij neergelegd, ze willen toch goed doen he?
Succes, normaal zit hier zeker wel wat bij waar je kleintje mee zal spelen!! Hier wordt wel met alles gespeeld trouwens (wat er al is tenminste).
Groetjes, brien