idd je er niet van aantrekken. Wij waren er ook aan begonnen en ik wist dat er een fulltime job gign zijn voor dit jaar. dus ja als je dan eigenlijk zwanger bent is het het beste. Ja je wordt fulltime betaald dus ja. en het kan zijn dat het volgend jaar minder uren zijn. tis dat dat ik niet weet.
en zoals je zegt, is de school niet content dat ze hun hoofd erbij neerleggen end an zal je wel in een andere school werk vinden. Tis nu dat je aan kinderen moet beginnen. Een vriendin van mij heeft gewacht tot ze vast benoemd was om eraan te beginnen en toen ze kon hebben ze alles moeten uithalen en nu kan ze geen kinderen krijgen. en dat heeft toen zeker een doorslag gegeven.
en idd ik ben eigenlijka l blijd at ik thuis ben. je een hele dag met die kleintjes en ik geef ook de turnlessen. dus dat is dan zeulen met al die toestellen, hele tijd rondlopen, tillen,... dus voor mij is het wel goed. ook al omdat ik zo voor mijn dochter zelf kan zorgen en ik ze zo niet te veel moet weg doen.
Doordat ik na de bevalling van haar niet veel werk gehad heb, zorg ik al 15 maand zelf voor mijn dochter en ben daar wel blij om.ja alleen de zoon zal ik vlugger moeten loslaten. maar ja, mijn ma is de onthaalmoeder dus ik weet waar hij zit en als ik weer moet gaan werken is het maar 1 maand meer en tis weer 2 maand vakantie. en dan weer werken, maar weet nog niet hoeveel uren. dus als het minder is dan fulltime, dan kan ik ook nog voor ze zorgen.
zo ik

alvast voor je.
toedeloe
Ps: als je nog een vraag hebt stel ze maar hé en hou me op de hoogte