< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's voeding » Osteopaat

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
18/11/2008 @ 20:12
ikke

Hoi,

Mijn dochter kreeg rond 4 weken last van reflux, ze huilde na sommige maaltijden wel geen uren aan een stuk, maar toch best zielig.
Daarom naar KA geweest, eerst gaviscon voorgeschreven gekregen, maar na 5 dagen nog dezelfde symptomen daarom teruggeweest, nu krijgt ze Zantac bij.
Toch heb ik een wrang gevoel bij medicatie, daarom zou ik nu naar osteopaat gaan...
Wat is jullie ervaring hiermee? Kan ik dan medicatie afbouwen want al bij al heeft mijn dochtertje nooit uren gekrijst zoals anderen baby's, misschien ook wel omdat ik er zo vroeg bij was...

Groetjes
Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 20:23
ikke

Ik wou er ook nog even bijzeggen dat ze eigenlijk een heel rustige baby is, huilt niet opvallend veel maar geeft gewoon een hele dag door kleine hoeveelheden over.
Daarom zou ik dit willen verhelpen en hopelijk medicatie kunnen afbouwen...
Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 21:48
Jolien

Online Status Stuur bericht
Hoi,mijn zoontje huilde uren al vanaf hij 1 week was, ben op z'n 2 weken al naar een osteopaat geweest (in combinatie met gaviscon), nadien moest hij ook nog Zantac nemen,maar na 6 osteopaatbeurten zijn we gestopt met zantac, vorige week ben ik eens gestopt met gaviscon,maar hij is soms wel iets lastiger,dus ik vermoed toch nog niet helemaal gedaan die reflux,maar het huilen is eraf en dat is het belangrijkste . Gaviscon kan op zich niet zoveel kwaad zegt men altijd,maar ik zou zeker een osteopaat raadplegen,dat heeft het bij ons echt wel gedaan volgens mij!

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 18:51
Lisa

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik heb ook goede ervaring met de osteopaat.
Het is wel belangrijk dat je een goede vindt (liefst met ervaring met babytjes) want ik hoor dat er veel verschillen in zijn.
Wij hebben wel niet de medicatie kunnen stoppen (wel afbouwen) , alleen merken we gewoon dat ons kindje veel rustiger is en gelukkiger, minder huilt en minder last heeft van de reflux

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]