[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/11/2008 @ 20:12 ikke | Hoi, Mijn dochter kreeg rond 4 weken last van reflux, ze huilde na sommige maaltijden wel geen uren aan een stuk, maar toch best zielig. Daarom naar KA geweest, eerst gaviscon voorgeschreven gekregen, maar na 5 dagen nog dezelfde symptomen daarom teruggeweest, nu krijgt ze Zantac bij. Toch heb ik een wrang gevoel bij medicatie, daarom zou ik nu naar osteopaat gaan... Wat is jullie ervaring hiermee? Kan ik dan medicatie afbouwen want al bij al heeft mijn dochtertje nooit uren gekrijst zoals anderen baby's, misschien ook wel omdat ik er zo vroeg bij was... Groetjes |
| 18/11/2008 @ 20:23 ikke | Ik wou er ook nog even bijzeggen dat ze eigenlijk een heel rustige baby is, huilt niet opvallend veel maar geeft gewoon een hele dag door kleine hoeveelheden over. Daarom zou ik dit willen verhelpen en hopelijk medicatie kunnen afbouwen... |
[Reageer]

Osteopaat

. Gaviscon kan op zich niet zoveel kwaad zegt men altijd,maar ik zou zeker een osteopaat raadplegen,dat heeft het bij ons echt wel gedaan volgens mij!