[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/11/2008 @ 16:54 saartje | hoi, ben een meid van 22 en ben 19 oktober gestopt met de pil na een periode van 7 jaar. mijn NOD is overmorgen en kan echt niet meer wachten.... zou zo graag een testje wagen vanavond. weet er iemand of dit nog te vroeg is of dat het al positief zou kunnen aanduiden. heb een test van clearblue liggen maar geen digitale zo eentje waar een kruis op moet komen als het positief is liefs |
18/11/2008 @ 20:27 ![]() | het klopt wat ster zegt, clear blue is niet zo gevoelig... op http://www.sensitest.nl of http://www.matcare.nl kun je gevoelige testen (sensitieve) kopen.. kunnen 6dgn eerder en sommige 4dgn eerder.. succes!!! |
| 19/11/2008 @ 09:15 mieke ![]() | kk; was dat de nieuwe van kruidvat met een plusje in plaats van een streepje?? |
| 19/11/2008 @ 17:07 kk ![]() | ja, als je test positief is duid hij een kruisje aan! Roos doosje en ik denk rond de 5 à 6 euro! |
| 21/11/2008 @ 06:53 ster ![]() | Hoi Viginie, messchien even langs huisarts gaan om bloed te prikken, dan weet je zeker wat er aan de hand is. Greetz |
| 21/11/2008 @ 10:32 sofieke ![]() | Bij mij gaf clearblue digitaal 1 dag voor nod zwanger aan ! groetjes |
| 23/11/2008 @ 11:22 joke | eerste kindje Hallo allemaal, Ik ben 22 jaar, 23 worden, en wij zouden héél graag een kindje willen. We zijn al goed intensief aan het proberen en dit al vanaf september. Ik moet zeggen dat ik er ook niet teveel hoop wil op zetten, want ben al enkele keren teleurgested geweest. Tientallen testen zijn mij al voorbijgegaan, zonder enig positief resultaat. ![]() Volgende NOD is 26 november, en hoop echt dat ik mijn MS niet krijg. Maar vrouwen of meisjes die al hun eerste kindje hebben, hoe lang heeft dat eigenlijk geduurd bij jullie. Hoe lang hebben jullie moeten proberen en hopen voordat "het" er was? Groetjes |
| 26/11/2008 @ 13:54 joke | 1ste kindje Hoi, Bedankt voor jullie reacties allemaal. Nu weet ik wat ik kan verwachten.Mijn MS kan ik nu op elk ogenblik hebben(of misschien ook niet). Mijn hoop is allessinds héél erg klein, want ik voel MS in aantocht.Mijn lichaam voelt niet anders aan of anders. Dus blijven proberen dus... We zullen zien. Trouwens, hoe waren de reacties op het werk, toen jullie zeiden dat het zover was? Want daar heb ik ook een beetje schrik voor... GRTZ |
| 28/11/2008 @ 18:23 ster ![]() | Hoi, Hier bijna zover dat we mogen gaan testen. Spannend allemaal. Greetz ![]() |
| 03/12/2008 @ 22:18 ster ![]() | Op naar de volgende ronde. De zijn gearriveerd.Greetz |
[Reageer]

zwangerschapstest voor NOD????

), maar toen had ik al een jaar geen hormonen meer genomen. Dus ja, als je net van de pil (of dergelijke ) afbent, dan kan het wel een tijdje duren. Maar dat is niet bij iedereen zo, ik ken zelfs iemand die zwanger geworden is omdat ze eens ziek was geweest (overgeven enzo) terwijl ze de pil nam. 
zijn gearriveerd.