Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/11/2008 @ 08:50 Michelleke ![]() | Volgens mij had Els ook een langere cyclus ingegeven dan die van 28 dagen (36 of zo als ik me niet vergis???) Misschien was haar ei gewoon vroeger? |
| 19/11/2008 @ 09:55 Missy | Hey, Ik las net deze topic. Ik zelf ben ook reeds vroeg beginnen testen (was vééél te ongeduldig ). De eerste keer heb ik getest 4 dagen voor ik normaal ongesteld moest worden en toen zag je een heel fijn streepje (met zo'n zwangerschapstest van het kruidvat). Maar echt zo licht dat je het bijna tegen het licht moest houden om het te zien. Dan heb ik het effe zo gelaten en op de dag dat ik ongesteld moest worden heb ik opnieuw getest (met een predictor van uit de apotheek) en jawel hoor... een tweede zeer duidelijke roze streep! Ondertussen ben ik 33 weken zwanger en verwacht ik begin januari onze eerste spruit...Dus het kan zeker en vast!! Groetjes ![]() |
| 19/11/2008 @ 11:11 mieke ![]() | Ik heb nu net getest en heb een héél vaag streepje. Ik ben nog niet blij, er kan nog vanalles misgaan, maar het is toch al een begin... |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Wie testte ook héél vroeg positief?