< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » Wie testte ook héél vroeg positief?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
Wie testte ook héél vroeg positief?
19/11/2008 @ 08:49

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey ,

ik wou toch even reageren hoor
inderdaad de eisprong kan veel vroeger plaatsgevonden hebben .... zij stelt ook maar een gewone vraag eef je hooeft niet zo onnozel te doen hoor erover ...daarmede is dit forum ook opgericht naar mijn weten om vragen en twijfels te plaatsen en te delen met andere vrouwen ..om zo een dingen te zeggen (mag je egerust ) maar ik heb altijd wel geleerd om het op een net iets andere manier te doen als jij zeg nu zelf .anders hou je beter je reactie voor jezelf .

dus het is inderdaad mogelijk dat het zo vroeg is ik teste ook 4 a 5 dagen alpositief weliswaar licht maar positief is positief en kijk ben nog steeds zwanger hoor dus fabeltje zal het zeker niet zijn hoor de ene maakt een hoger hcg gehalte aan als de andere en ik denk dat er me vele in zouden volgen ook ..ik heb nu bijn na drie kindjes en zes zwangerschappen gehad en elke keer was het met de hcg anders hoor

dus aan het andere vrouwtje succes moest het zo zijn en ik hoop van harte dat het in je buikje mag blijven
eefje misschien eerst eens effe nadenken voor je zo een reactie plaats je kan er miscshien namelijk iem met kwetsen

dikke kusjes blossom

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 08:50
Michelleke

Volgens mij had Els ook een langere cyclus ingegeven dan die van 28 dagen (36 of zo als ik me niet vergis???) Misschien was haar ei gewoon vroeger?

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 08:58

hey ,

volgens mij zal het wel ook zo iets zijn maar geloof me een vrouwen lichaam is iets misteriues er zijn al vreemdere dingen gebeurt zoals nu een vriendin van mij die door een sterrilisatie al 12 weken zwanger is bijna dus je ziet "gods wegen zijn ondoorgrondelijk" zeggen ze he

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 09:30
DOMI

Eef, bij de bevruchting komt ook al een beetje Hcg vrij. net genoeg om een héél fijn streepje te hebben op de zwangerschapstest.
De ene vrouw maakt al wat sneller Hcg aan dan de andere ...
Het kan natuurlijk altijd dat het vruchtje zich uiteindelijk niet goed innestelt en je dus achteraf toch weer negatief test.
Dat is nu éénmaal het risico van te testen voor NOD.

Je hoeft hier echt zo geen misplaatste commentaren te geven hoor.

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 09:55
Missy

Hey,

Ik las net deze topic. Ik zelf ben ook reeds vroeg beginnen testen (was vééél te ongeduldig ). De eerste keer heb ik getest 4 dagen voor ik normaal ongesteld moest worden en toen zag je een heel fijn streepje (met zo'n zwangerschapstest van het kruidvat). Maar echt zo licht dat je het bijna tegen het licht moest houden om het te zien. Dan heb ik het effe zo gelaten en op de dag dat ik ongesteld moest worden heb ik opnieuw getest (met een predictor van uit de apotheek) en jawel hoor... een tweede zeer duidelijke roze streep! Ondertussen ben ik 33 weken zwanger en verwacht ik begin januari onze eerste spruit...

Dus het kan zeker en vast!!

Groetjes
Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 11:11
mieke

Ik heb nu net getest en heb een héél vaag streepje. Ik ben nog niet blij, er kan nog vanalles misgaan, maar het is toch al een begin...

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 18:02
Megan

Hallo iedereen!

Ik heb zonet positief getest met een Quid test van GB!!! Ik heb de foto op mijn profiel gezet. Na enkele seconden was het streepje al onmiddellijk duidelijk.
Ik heb mijn eisprong gevoeld op 11/11, dus waarschijnlijk klopt mijn banner hieronder niet helemaal. Mijn NOD zou waarschijnlijk 24/11 ,moeten zijn, niet?

Man, ik kan het nog steeds niet geloven!!!!

Liefs,
Megan

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 19:08
kk

Online Status Bekijk profiel
ik heb gisteren mijn bloed laten trekken, mijn nod is pas zaterdag en ik heb 58 hcg. Dokter zegt dat ik er zeker van mag zijn dat ik zwanger ben. Volgende week terug bloed laten trekken om te zien of het verhoogt is.

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 07:31

Hey,

Ik moest nog 4 dagen wachten voor ik ongesteld zou worden. Maar ik miste de bus naar mijn werk en koopte toch een testje, en ja hoor 2 roze streepjes, ik wou dit niet geloven en kocht nog één ook een roos streepje. Ik heb ze nu nog liggen als herinnering. 's avonds ben ik naar de dokter gegaan en de zaterdag wist ik al een antwoord 100 % zwanger...

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 09:21
bubbel

Online Status Stuur bericht
Hoi dames,

Hier ook zo'n verhaaltje ongeveer.

Heb curettage gehad en de gyn had gezegd dat ik +/- 3 weken erna in mijn vruchtbare periode zou komen en +/- 5-6 wkn na de curettage mijn regels zou krijgen..
Wel ik heb mijn regels nooit gekregen: door iets heel bizar - ik werd op een bepaald moment super-emotioneel door iets op tv - ben ik gaan testen.. en ja: goed positief.

De test heb ik 2wkn na mijn vruchtbare periode gedaan. Ik vond dat de test niet 'lichtjes' was, hij was goed duidelijk zichtbaar positief.

Door 2 recente miskramen, heb ik nu toch schrik dat 't niet goed is.

Ik vind het verhaal van Darsje wel leuk: zo vroeg zeer positief getest en blijkbaar zitten in haar buikje 2 ukkies!

Stiekem hoop ik ook op een twins....

Ik hoop dat 't voor ons allen goed mag komen!
x

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]