[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/11/2008 @ 18:32 Bashful | Ik heb er ook zo'n last van, alleen ben ik ook erg misselijk erbij. Ik volg alle tips op maar toch blijf ik de hele dag lang ziek op de zetel liggen. Mijn enige tip: probeer veel te slapen. Dan voel je niet dat je zo ziek bent. Ik slaap tot 10u en doe rond 13u opnieuw een middagdutje van 2u. En ik ga vroeg slapen 's avonds. Gelukkig dat ik ook zo erg moe ben, dan kan ik tenminste veel slapen... |
| 24/11/2008 @ 12:15 jojoke ![]() | jullie mogen wel motilium nemen tegen de misselijkheid. wie weet helpt jullie dat een stuk vooruit? succes |
| 02/12/2008 @ 21:09 dokelien | hoihoi, bij mij was er ook niets dat hielp in het begin toch niet. Toen heb ik een paar dagen in het ziekenhuis gelegen omdat ik aan het uitdrogen was en primperan gekregen intraveneus. Toen ik thuis kwam was het iets beter als ervoren maar het bleef nog en de gynecoloog zei ook tegen mij s'morgens al liggend iets eten veel kleine maaltijden per dag, niet eten en drinken tegelijk ( dus eers eten daarna pas iets drinken), als je moet overgen eten is in het begin niet zo belangrijk als je maar genoeg vocht binnekrijgt je kan beter je maag laten rusten dan. Als je een warme maaltijd eet best s'middags als ik nog aan iets denk zal ik het komen posten. Nog een ideetje sinds 2 weken heb ik niet meer moeten overgeven :) wel s'morgens misselijk als ik niet snel genoeg iets kan eten :d |
| 02/12/2008 @ 21:51 dokelien | ik denk nog aan iets thee van goja bessen hielp bij mij bijna als enige middel |
| 03/12/2008 @ 11:00 Britt | Misselijk Hey iedereen, Ik ben bijna 9 weken zwanger en ben al 2 weken aan het af zien. Alles wat ik eet, komt er altijd terug uit. Ik krijg zelfs een tasje thee met heel veel moeite binnen! Medicatie durf ik niet nemen, uit schrik dat het slecht voor de baby is. Niks krijg ik binnen, en als ik iets eet komt het er toch zowiezo er uit. Ik heb al heel veel tips geprobeerd, maar niks helpt ![]() |
| 03/12/2008 @ 11:10 | Hoihoi, Ook ik ken het probleem. Ben inmiddels 8 weken en een paar dagen zwanger van onze tweede. Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik ook last van overmatig misselijk zijn en overmatig overgeven. Ik heb destijds daarvoor enkele weken in het ziekenhuis gelegen omdat echt niks binnen bleef, zelfs slokjes drinken kwamen er meteen weer uit en eten zat er helemaal niet in. Ik heb toen een vochtinfuus gekregen en een tijdje aan de sonde-voeding gelegen. Hier ben ik wel van opgeknapt! (duurde ff, maar okay) Ik had gehoopt tijdens deze zwangerschap me een stuk beter te voelen, maar dat zit er helaas niet in. Autorijden is vooral een drama, hebben jullie daar ook last van? Op dit moment heb ik me even ziek gemeld van mijn werk zodat ik even de rust heb om wat aan te sterken. Mijn dag bestaat dus even vooral uit slapen, overgeven, nog meer slapen, nog meer overgeven enzovoorts. Ik heb bijna alle tips wel geprobeerd die langskwamen, maar niet echt iets gevonden wat echt werkt. Het enigste wat ik kan zeggen is: neem je rust en geef duidelijk je eigen grenzen aan. Maak je je zorgen, trek dan aan de bel. Ik heb heel veel gehad aan mijn verloskundige, zij houdt nu ook alles nog streng in de gaten zodat het niet weer zo ver komt als bij mijn vorige zwangerschap. Ik zou zeggen, meiden suc6 met die vervelende eerste weekjes, uiteindelijk is het het allemaal waard. Zit zelf ook wanhopig dagen te tellen tot de 4 maand. ![]() Mag ik vragen hoeveel weken jullie zwanger zijn? |
| 03/12/2008 @ 11:18 Femke | Wie kan mij trouwens uitleggen hoe ik zo'n leuke banner krijg? ![]() |
| 03/12/2008 @ 11:21 Femke | Okay, nou staat de tekst eronder, maar hoe krijg ik zo'n balk? Haha, snap er niks van. Ben echt digi-beet wat dat soort dingen betreft. ![]() |
| 03/12/2008 @ 14:23 Femke | @Liesje, het is gelukt! Dank je wel!! ![]() |
| 11/12/2008 @ 19:06 Rosie ![]() | was het toch wel zo vreselijk beu heb nu tabletjes gehad van de ha: suprimal en die werken goed!!! |
[Reageer]

Tips tegen overgeven?