< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » morgen mijn laatste pil!!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
morgen mijn laatste pil!!
18/11/2008 @ 14:01
cate

Hey dames,
Morgen is het dan eindelijk zover!! Dan neem ik mijn laatste pil!! Dat is lang wachten geweest maar het is eindelijk zover!!Zijn er nog dames die deze maand of volgende maand gaan stoppen!!??? Laat dan iets weten he!

Greetz cate
Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 18:28
cate

Niemand??? Dat kan nu toch echt niet!! Het is toch veel leuker om samen verhalen uit te wisselen!!!
Laten jullie iets weten???
Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 22:55

Online Status Stuur bericht
Hoi Cate

Ik ben vorige week ook gestopt met mijn pil. Normaal gezien zou ik dit al veel vroeger hebben gedaan, maar omdat ik problemen had met mijn schildklier raadde de huisarts en gynecoloog toch aan om door te nemen tot de werking terug in orde was. Dat was vorige week eindelijk het geval!
Spannend hé.....
Is het je eerste kindje?
groetjes
kristien

Link naar deze reactie
23/11/2008 @ 13:57
cate

heu Kristien

Neen het is niet mijn eerste kindje!! Ik heb er al 2! Een meisje en een jongen!! Al veel ambetante reacties gekregen omdat ik nog een 3de wil, maar die trek ik me niet te veel aan!! Doe mijn eigen gedacht!!Margot is geboren op 07/10/2005 en nathan op 22/06/2007!! En zie het helemaal zitten voor een derde!! Ik vindt het zeker niet minder spannend!!!

cate
Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 12:00

Online Status Stuur bericht
hoi Cate

Ik vind het helemaal niet raar hoor dat je 3 kindjes wil.. Wij gaan ook voor 3 ! Lijkt me zalig zo'n groot gezinnetje.

Had jij geen schrik dat het moeilijk ging zijn van 1 naar 2? Ik heb er toch een beetje bang voor.. Ik hoop dat ik voor alletwee nog voldoende tijd ga hebben. Ik zou niet willen dat Xandertje zich achteruit gestoten voelt. Ik ben van plan om borstvoeding te geven en dan heb je toch meer aandacht bij je tweede denk ik dan... Hoe heb jij dit ervaren?

Nog veel succes.
Groetjes
Kristien

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]