< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » NOD 24/11

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
18/11/2008 @ 13:51
EVA

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
nod 24/11
Hey,

Wie heeft er nog zijn NOD 24/11? Zullen we samen aftellen?

eva

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 14:18
Darsje

Mooi naam voor uw zoontje! hihi

veel succes en hopelijk blijft het echt een nod.

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 15:02
Lies

Online Status Stuur bericht
ik tel mee af, bij mij NOD 25/11

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 19:48

Online Status Bekijk profiel
Hoi hoi,

Ik tel gezellig mee af, mijn NOD is ook de 24e!
Spannend hoor, de testen liggen in de kast klaar bij ons ik probeer me wel netjes in te houden tot de 24e...

Groetjes Zusje

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 10:41
EVA

Hey zusje (en de rest ook natuurlijk)

Ik heb hier ook al testen liggen... 15 stuks! Gekocht via promotie op internet..
ik probeer me ook in te houden, maar ik weet nu al dat ik dat niet ga volhouden.

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 10:43
EVA

Hey Darsje,

Ja, ik vind dat jouw zoontje ook een mooie naam heeft.

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 13:50

Jee Eva 15 stuks...

Ik hoop voor je dat je er maar 1 nodig hebt!
Maar ja zo'n aanbieding kan natuurlijk wel heel interressant zijn. En ik geloof dat als ik een positieve test zou hebben er misschien nog wel drie achteraan zou doen om het zeker te weten!

Ik heb er maar twee in de kast, dus probeer me echt te beheersen... (Alhoewel een ritje naar de apotheek is natuurlijk zo gemaakt )

Ik heb al een paar dagen hier en daar wat "steekjes" in m'n onderbuik, vreemd gevoel! En vanmorgen had ik wat roze/rood bloedverlies. Ik hoop dus niet dat ik vandaag de op bezoek krijg...

Dus wachten, wachten, wachten... Duurt lang he?!

Liefs Zusje

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 09:02
EVA

Ik ben het wachten beu!
Maar... niets aan te doen he...

eva

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 10:49
Lies

Ook hier iemand die het wachten grondig beu is......
Hopelijk is het het allemaal waard deze keer

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 14:57
EVA

Nu krijg ik sinds enkele uren kleine steekjes in mijn onderbuik en ik heb veel meer witverlies dan anders... zou het? Ik durf het bijna niet uit te spreken uit angst mezelf iets wijs te maken...

Verder heb ik nergens last van... behalve ongeduld!

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 17:25
Ilona24

hallo,

Mijn nod is vandaag...En nog niks te zien
Maar goed heb gister ochtend getest en die was neg dus ben er bang voor...
Heb wel zere tepels, eergister echt steekjes gehad links en dan weer rechts en vanochtend even ongi krampen maar verder niks...
Al iemand getest van jullie?

Groetjes Ilona

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 22:26

Hoi Ilona, Eva en Lies,

Duurt lang he dat wachten. Ik wordt er niet blijer van

Ilona24 je NOD is vandaag, en geen bloed is goed! mischien was je gewoon een beetje vroeg met testen... misschien over twee dagen weer eens testen?

Eva, dat witverlies heb ik ook al sinds m'n ei sprong, heb ik anders nooit (Hoor mij, "heb ik anders nooit": ben pas in m'n tweede ronde...) dus ik hoop(te) daar ook wel wat van.

We hebben allemaal die steekjes links en rechts, SPANNEND! Hopelijk zijn we allemaal

Naar aanleiding van mijn bloedverlies van gister dacht ik dat ik vandaag toch wel m'n zou krijgen. Maar tot op heden welgeteld: 4 drupjes vandaag!
Ik had de hoop gister al een beetje laten varen voor deze ronde. Maar nu weet ik het echt niet meer... Maar weer wachten, wachten, wachten en wachten dus...

Nou, succes ook voor jullie maar weer met het ongedult, als iemand iets meer weet (of stiekem toch voor maandag heeft getest) houd ons op de hoogte he?!

Liefs Zusje

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 09:26
Lies

Goedemorgen Iedereen,

Ik was het wachten beu, heb dus een testje gedaan --> neg. natuurlijk.
Dus, nu ben ik efkes
Maar ik heb natuurlijk veel te vroeg getest, dus alles kan nog
Maar ik heb weer hetzelfde gevoel als alle andere maanden zo vlak voor mijn nod (gevoelige borsten, witverlies,steekjes,...)
Dus ik vrees een beetje dat we naar ronde 11 zullen gaan (ja jullie lezen het goed, ronde 11 AL)
Als het volgende maand nog niets zou zijn, dan ga ik eens langs bij de gyn., ik moet dan toch voor mijn jaarlijkse check up gaan en dan kan hij ineens dde rest ook eens checken

Hopelijk hoef ik dat niet te doen, en we blijven nog even positief hoor...
Trouwens, klussen is fun

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 14:24

Hoi Lies,

Balen van de test!
Hopelijk was je gewoon te vroeg met testen... en hoef je ronde 11 niet in te gaan. En ja ronde 11; zo zie je maar dat kinderen krijgen echt een wondertje en een kadootje is... (En gedult een schone zaak...) Ik zie aan je banners dat je wel al zo'n wondertje hebt rond lopen?! Was je snel zwanger van je zoontje?

Ik ben inmiddels begonnen aan ronde 3, en zie wel wat er deze ronde van komt. Half december merk ik het vanzelf wel weer...

Nou meiden, succes verder met wachten. Eva weet jij al iets?

Groetjes Zusje

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 14:46
Lies

Hé Zusje,

Ja we hebben al een wondertje rondlopen, van hem was het raak in ronde 4, dus dat was vrij snel.
En dat het een wonder is, ik verwonder mij nog elke dag van hem (wat hij weer heeft bijgeleerd e.d.)
Maar ik geef de moed niet op hoor, een brusje zal er wel eens komen zeker, en ondertussen geniet ik nog met volle teugen van onze zoon want voor je het weet zijn ze groot hé.

Mijn vriend had gisteren de website nog eens geopend van toen onze zoon net was geboren, ik denk dat hij het nu ook wel lang begint te vinden, hij vroeg of ik nu al terug zwanger was. Daarom heb ik dus ook die test gedaan deze morgen, dus alle hoop voor deze maand is nog niet verdwenen

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 18:40
MamaA

Hallo,

Ik wil mij hier ook graag toevoegen als dat mag?
Mijn NOD is ook op 24/11.
Ik heb gistermorgen een test gedaan (veel te vroeg ik weet het hihi) en deze was negatief. Dus weggegooid. Toen na een paar uur weer gekeken en er stond een licht maar duidelijk streepje .
Gistermiddag weer een test gedaan en ik kreeg een streepje maar echt heel licht, lichter dan de eerste test.
Vanmorgen dus weer getest en er was een streepje, maar ineens ging het weer weg en nu zie ik echt een heel dun lijntje staan...

Dus ik moet nu proberen te wachten met testen maar dat is zooo moeilijk he...
Ik had er 9 hier liggen van Matcare dus dan heb je snel een test gedaan he.

Ik denk dat ik morgenvroeg weer test
Ben best nerveus... Het streepje zou nu toch wel duidelijker moeten zijn he..

Ik heb ook best last van mijn buik... Krampjes, steken etc.

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 10:39
EVA

Hey iedereen...

Vandaag is de grote dag!
Zoals verwacht, heb ik me dit weekend niet kunnen houden. Ik heb vrijdag een test gedaan... . Ik heb nog steeds niet dus deze morgen weer een test....
Ik denk dus wel dat ze zullen komen....

MamaA... een heel dikke proficiat... hopelijk mogen we ons allemaal bij je voegen onder de titel "net zwanger".

Maar voorlopig kan ik niets anders doen dan wachten... en dat ben ik grondig beu. Maar eigenlijk mag ik nog niet klagen... Als ik lees dat er iemand meeschrijft die nu in ronde 10 zit... dan mag ik niet zagen... Maar toch duurt t wachten veel te lang.
Ik zou het uit mijn hoofd moeten zetten, maar dat gaat niet!

Eva

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]