[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/11/2008 @ 12:29 eventjes anoniem | Hallo, ik heb een klein probleempje. Wel ik ben nu 4 dagen overtijd. Eerste cyclus was een cyclus van 22 dagen en nu ben ik aan dag 32. Ik hou ook rekening met een gemiddelde cyclus van 28 dagen omdat mijn vorige cyclus de eerste was na het verwijderen van mijn mirena. Ik heb vorige week en vorig weekend zo'n 8 negatieve testen gehad. Zelfs op mijn NOD dag, bij 1dag overtijd en bij 2dagen overtijd. Nu deed ik gisterenochtend (bij 3dagen overtijd), een testje 's ochtends en die was heel licht positief (zo eentje van het kruidvat). Vanmorgen deed ik eentje van Carrefour (quidtest) en die was ook heel licht positief. Ze worden er echt niet donkerder op. Ik word er echt niet wijzer van. Ben ik nu zwanger of niet? Iemand hier ervaring mee. Al 4 dagen overtijd en toch maar heel licht positief testen?? |
| 18/11/2008 @ 19:55 Nathalie | yep, een streep is een streep... proficiat!! ![]() |
| 19/11/2008 @ 09:07 even anoniem | Bedankt voor jullie antwoorden. Hier nog steeds geen . En nog steeds ben ik niet overtuigd. Ik geraak pas vanavond weer aan een zwangerschapstest dus ik zal nog geduld moeten uitoefenen. Ik hou jullie op de hoogte. Maar ik heb wel schrik dat het alsnog licht positief gaat zijn, ik ben vandaag ondertussen al 5 dagen overtijd.Groetjes |
| 20/11/2008 @ 10:38 even anoniem | bedankt voor jullie reacties. Ik heb goed nieuws: ik testte gisterenavond vet positief ![]() ![]() we zijn dolgelukkig ![]() |
| 20/11/2008 @ 10:41 nel26 ![]() | Hee Hartelijk Gefeliciteerd!!! ![]() Veel succes! ![]() |
| 20/11/2008 @ 10:48 | Van harte meid met de zwangerschap ![]() |
| 20/11/2008 @ 11:51 Eefje ![]() | Dat kon ook bijna niet anders! PROFICIAT meid! Geniet ervan, die 9 maanden vliegen voorbij!!!! Eefje |
20/11/2008 @ 15:03 ![]() | oooohhh super nieuws!!! van harte!! geniet er maar volle teugen van! |
[Reageer]

Ben ik nu zwanger of niet?

. En nog steeds ben ik niet overtuigd. Ik geraak pas vanavond weer aan een zwangerschapstest dus ik zal nog geduld moeten uitoefenen. Ik hou jullie op de hoogte. Maar ik heb wel schrik dat het alsnog licht positief gaat zijn, ik ben vandaag ondertussen al 5 dagen overtijd.