< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » ovulatie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
18/11/2008 @ 12:20
Ellen

hallo iedereen,

Ik ben ongeveer een jaar geleden gestopt met de pil. Ik moet zeggen dat we er nog niet echt mee bezig geweest zijn. Maar nu begint het toch wel te kriebelen, en we hebben ons ovulatietesten aangekocht. Omdat ik heb horen vertellen dat je eisprong zelfs heel laat of vroeg in je cyclus kan vallen?
Ik ben tot 3 maanden geleden altijd regelmatig geweest, dan ineens duurde mijn cyclus 32 dagen (dus ik dacht dat het zo ver was) en nu ben ik opnieuw regelmatig.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen

Groetjes
Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 13:30
EVA

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
In ronde 1 had ik mijn ovulatie op dag 25! In ronde 2 op dag 11 (denk ik)! Het kan dus blijkbaar wel ferm verschillen. Enfin, doordat de vorige ronde zo lang duurde ben ik net een dag te laat beginnen testen. Ik begon op maandag te testen en had meteen een licht streepje. Mijn vriend was toen spijtig genoeg niet thuis. De dag erna hebben we wel geklust maar er was niets meer te zien op de test. Ik zal dus waarschijnlijk een donker streepje gehad hebben op zondag... en toen hebben we niets gedaan! Net gemist dus! Ik hoop natuurlijk van niet... maar ik denk wel dat ik volgende week mijn regels zal krijgen!

nog veel succes

eva

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]