< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's voeding » groentepap: babycook of gewoon???

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's voeding
groentepap: babycook of gewoon???
19/11/2008 @ 13:25
trein

Maken jullie fruitpap in de babycook?
Is die dan warm?

Ik plet gewoon de banaan en rasp het ander fruit.
Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 21:57
FCBgirltje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@Trein,
Ja de fruitpap maak ik er ook in klaar,je hebt toch een stoom en een mixstand
Wel het fruit meteen in de babycook zonder het stoommandje en aan de mixknop draaien en klaar is kees

@Guccike,ja idd heb ook al geprobeer dhe thandvat te verwijderen maar ook gestopt omdat ik er geen beweging in kreeg en het niet wilde kapot maken
En is idd een heel gemak op vakantie hebben wij ook gedaan,dan wel in het meer want we stonden op een camping zonder zwembad

@jambalaya ach dan heb je een andere dan de onze(heb deze van beaba)want wij kunnen er geen flesjes in warmen,want wij hebben geen roostertje vanonder enkel het mixgedeelte zit daar dusja
Is wel heel handig die van jou had ik dat geweten,maja heb lang BV gegeven dus in begin niet echt nodig en nu doe ik het in de microgolf klaar

[Laatst gewijzigd door FCBgirltje - 19/11/2008 @ 22:00] - Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 11:17
Kacie

Ik heb de 'babycook' van Chicco.. de papa express of zoiets?
De porties zijn wel aan de kleine kant, zo'n 180 ml (als ik 100gr wortel+ 120 gr pompoen neem).
Ik vind het wel zeer handig en makkelijk schoon te maken. Voor grote porties ga ik onze grote stomer gebruiken (of gewoon haar groentjes langer stomen dan de onze) en dan met de 'babycook' mixen.

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 11:51
EVA

Hey,

Ik maak zijn fruitpap met de babycook van beabea (die groene)... ik ben er heel blij mee... Even de appel, de banaan, beetje koekjesmeel en appelsiensap indoen (stoommandje er natuurlijk uithalen) ... knopje draaien... brrrrrrrrrrt... klaar.. een lekkere, zachte pap zonder ook maar één brokje! Echt supper vind ik dat.
In het begin deed ik het met de hand... appel raspen, banaan pletten, ... duurde nogal lang eer ik een deftig papje had en ik kreeg toch van belange niet alle brokken eruit hoor! En mijn manneke is nog maar 4,5 maand... brokjes zijn nog redelijk moeilijk voor hem zenne. Maar hij is wel verlekkerd op zijn fruitpapje als ik het met de babycook maak. Hij is dan echt tevreden en kraait van plezier terwijl ik hem eten geef... heel leuk om te doen

grtz

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]