[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/11/2008 @ 11:23 kk | enorm veel menstruatiepijn, moe zijn, veel pipi moeten gaan doen. Dit was bij mijn 1ste zwangerschap en nu blijkbaar ook bij mijn 2de. deze morgend een heel licht streepje, maar nod is wel pas zaterdag. dus toch nog even voorzichtig afwachten |
| 18/11/2008 @ 14:34 Linda | Mijn cyclus is erg onregelmatig... Gisteren zou mn eisprong zijn als ik uitga van een cyclus van 33 dagen (vorige maand), vorige week maandag als ik uit ga van 23 dagen (voor mn miskraam) en tsja.. 28 dagen is weer gemiddeld, dus dan ergens ertussen... Gisteren hebben mijn man en ik geklust. Sindsdien heb ik erge pijn in mn onderbuik, geen lichte steekjes, maar echt een pijnlijk naar gevoel! Alsof ik hevig ongesteld ben! Het lijkt me sterk dat dit al innesteling is, vooral ook omdat het vannacht is begonnen.. Bij het seksen was het ook al een beetje gevoelig. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn of heeft iemand er ervaring mee? Het lijkt wel of mn baarmoeder gekneusd is ofzo!! ![]() Bij mijn vorige zwangerschap had ik deze pijn ook, maar dat werd een miskraam.. Weet niet of het daar verband mee heeft of dat die pijn vaker voor komt? En of het uberhaupt verband heeft met een eventuele zwangerschap? |
| 19/11/2008 @ 11:41 ellenvt ![]() | Hallo Kan ook overdreven uitslag en tepels die veel stijf staan een teken zijn? Groetjes |
| 19/11/2008 @ 19:10 Dana | hoi, hopelijk kan iemand me helpen. We zijn al geruime tijd bezig voor ons eerste wondertje, dus weet ik niks van zwangerschapssymptomen. Wat ik wel weet is dat je lichaam je danig in de war kan sturen, amai nog nie! Ik krijg dus een week (op de kop af een week) voor mijn NOD steeds steken in mijn onderbuik, inderdaad of ik mijn regels moet krijgen... heb spijtig gisteren (op de dag dat ik had uitgeteld dat ik ze moest krijgen) weer zulke steken gevoeld. Vandaag voel ik er weer niks meer van. Ik kan er dus weer vanuit gaan dat het mislukt is en dat ik volgende week mijn duivels kan verwachten! BAH! Weet er misschien iemand wat het is dat ik heb gevoeld? X Dana |
| 19/11/2008 @ 20:58 ellenvt ![]() | Hallo Dana Dit heb ik nu ook hé. |
[Reageer]

Wat zijn de vroege tekenen?

) en een opgeblazen gevoel.

En er lag een doodgereden egeltje... gadver die geur kwam zo omhoog! Sorry voor men details