[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/10/2008 @ 08:44 Janna | Hey, wil hier even m'n verhaal kwijt. Ik en mijn vriend hebben een prachtig dochtertje en ik ben momenteel zwanger van een tweede dochtertje. Dit zou één van de mooiste periodes uit ons leven moeten zijn, maar het is heel wat anders. Mijn vriend is de laatste maanden zo veranderd,bijna niet te geloven. Hij doet niet anders dan werken en op café gaan! Als hij vrije tijd heeft zit hij op café en komt hij midden in de nacht strontzat thuis, soms komt hij zelfs niet thuis! De voorbije maanden is echt alles al gezegd en ik kan maar niet tot hem doordringen, het is alsof het hem allemaal niets doet. Weet echt niet meer wat te doen, heb de voorbije maanden al zoveel verdriet, stress en zenuwen gehad. Dit heeft ook invloed op ons dochtertje(s). Wat moet ik nu toch doen? Verlaat ik hem? Ik hou het in ieder geval niet lang meer vol op deze manier. Maar ik zou zo graag een gezinnetje vormen. Heb zoveel verdriet. Houd hij dan niet meer van ons? Groetjes xxx ![]() |
| 14/10/2008 @ 18:52 Leen | Oei, vervelende situatie. Denk je de reden te weten waarom hij plots zo veranderd is? Heeft hij vroeger al dergelijk leven gehad, nog voor hij jouw kende? (dus veel op café en zo). Of misschien heeft hij soort afkeer aan je zwangerschap. (mijn man heeft dat momenteel, ben zwanger van mijn tweede en hij heeft het echt moeilijk om te knuffelen, zoenen, enz... gelukkig praat hij er over tegen mij, en gaat hij niet in zijn eentje uit. Maar toch blijft het lastig voor mij). Is er niemand die vat heeft op hem heeft? Een broer of zus, of vader of zo? Iemand die hem wel kan doen inzien dat hij fout bezig is? |
| 06/12/2008 @ 14:50 Trotse moeder | Janna, Soms is er maar 1 mogelijkheid om je vriend/man zijn ogen te openen,maar dan moet jij wel sterk in je schoenen staan want het kan ook anders lopen,en dat is hem de deur wijzen je kunt zeggen dat als hij echt van jullie houdt hij zal moeten veranderen en anders gaat hij er maar uit.Het kan zijn dat hij gaat en niet meer terug komt maar het kan ook zijn dat hij pas weet wat hij mist als hij het niet meer heeft. Sterkte meid! ![]() |
| 07/12/2008 @ 14:34 Janna | Hey, bedankt voor de berichtjes. Trotse moeder, het probleem is dat het huis waar we samen in wonen van hem is, dus als we uit mekaar gaan, zou ik verhuizen. Ben de laatste weken al naar appartementjes gaan kijken en heb er nu een gevonden dat perfect zou zijn voor mij en m'n twee kindjes (alleen de huur zou wat minder mogen zijn, maarja). Komende donderdag ga ik tekenen. Hij weet hiervan en is steeds blijven verder doen. Maar sinds gisteren begint hij precies wat te keren. Weet het echt niet meer, kan nog even afwachten. Soms denk ik ook wel dat er iemand anders in het spel is, alhoewel hij het steeds ontkent. Vraag me af hoe je anders zo onverschillig kan zijn tegenover je gezin? Vele groetjes xxx ![]() |
[Reageer]

Zoveel verdriet...