< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » JUNI 2009 baby's

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
JUNI 2009 baby's
07/01/2009 @ 10:39
Elenchi

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey girls,

Ik heb beter geslapen vannacht. Maar euh, ik begin het precies wel te voelen dat ik beter niet meer op mijn buik ga liggen. Ik beland meestal op mijn rug. Ik weet dat dat ook niet zo goed is, maar het is nog zo vroeg om een borstvoedingskussen mee in bed te pakken he, vinden jullie niet?

Verder gisteren in de solden twee pakjes gekocht voor het kindje, tesamen 15 euro. Een bodyke en een pysjamatje voor pasgeborenen. Welke maat kopen jullie eigenlijk voor wanneer het pas geboren is?
Ik heb nu de twee kleinste (die mss al te klein zullen zijn als't geboren wordt, dat hoor je toch soms he?), maar ik ben niet van plan om nog meer te kopen nu. De rest zal ik wel van vrienden gebruiken. Kheb er ook geen idee van hoe lang het duurt voor ze in een 56 of een 60 moeten. Iedereen zegt wel dat ze snel groeien, maar hoe snel is dat dan he? :)

Kheb voor mezelf nog een bloes gekocht en twee buikbanden (noppies, al bij al viel de winkel maar tegen vond ik, maar toch nog een mooi bloesje gevonden en voor dezelfde prijs twee buikbanden mogen bijkiezen). En ook nog schoenen. Tzijn er zwarte met een semihoge hak, niet ideaal om lang op te wandelen, maar voor 50 euro kon ik niet twijfelen :).

En zo is het alweer woensdag! Morgen echo-dag! Ik ben zo benieuwd. Het wordt wel tijd, die echo, want ik voel dat ik me meer en meer onzeker begin te voelen of alles nog goed gaat. Ik voel nog steeds niet zo veel en kheb nog niets voelen bewegen enzo...

Link naar deze reactie
07/01/2009 @ 15:19
tessa

Terug van weggeweest....tja,nog met de verhuis bezig en de 2 laatste weken van dec zijn druk geweest(ben zelfstandig).Wanneer ik dan eens tijd had ,was ik te moe om aan de computer te zitten.
Alles gaat hier nog steeds zijn gangetje net als bij iedereen zie ik....

Link naar deze reactie
07/01/2009 @ 19:03
cindytje

Online Status Bekijk profiel
Hoi Hoi iedereen, hier zijn we nog eens lol. Hebben het druk gehad de laatste tijd.
Hier vandaag de echo gehad, met nieuw machien van de gyn lol. We wilden kijken naar het geslacht maar jumper lag niet echt goed, beentjes opgetrokken en gekruist en lag weer niet stil. Gyn heeft ook geprobeerd een kijkje te nemen in 3D, maar dat was eerder een wazige vlek lol. Het enige wat we echt duidelijk zage waren de opgetrokken beentjes en de knieen. Heb wel de fotootjes op men profiel gezet. Maar het geslacht is absoluut nog niet zeker, aangezien het evengoed een stukje voet kon zijn, of een vinger (handjes zwaaiden ook overal over het scherm hihihi)

xxxxx en iedereen voorzichtig in de sneeuw

Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:10
Nel

Online Status
Tessa, leuk te horen dat alles ok met je is!

Elenchi, succes met de echo,alles zal wel ok zijn...LAat je iets weten deze avond?

Ik heb iets raar meegemaakt deze ochtend...Jullie weten dat ik nog niet echt een buikje heb en ook nog niets voel. Deze ochtend lag ik nog wat te soezen in bed (is één van mijn hobby's ) met mijn hand net onder mijn navel. Plots voel ik echt iets omhoog komen, duurde maar 2 secondjes en het was een harde bol, ongeveer diameter 8cm (?)... Toen ik daar op duwde voelde ik echt dat dit een harde bol was. Na enkele seconden is deze weggegaan (voelde deze echt wegzakken) en niets meer te voelen... Wat kan dit zijn? Het was echt heel raar...Maak me niet ongerust, maar wil wel graag weten wat dit was...

Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:21
wishing@work

hey nel

ik denk dat dit je kindje is meid :-)

nog negen uur en naar de echo ...... ik wil het geslacht weten :-)

seg wie had er nu weer zo een leuke site dat je alles goed op kon volgen wat er in je buik gebeurt ?
Link naar deze reactie
Gisteren @ 13:36
Nel

Online Status
Wishing, denk je echt dat dat de baby was die ik gevoeld heb? Ik dacht altijd dat als je de baby zou voelen, dat dit heel minimaal ging zijn. Maar deze ochtend was dit echt een grote harde bol...
En inderdaad...ook jij moest naar gynea vandaag. Was eerst nog aan het twijfelen of het Elenchi of jij was, maar jullie zijn het beiden!Ben benieuwd of Elenchi iets gaat lossen van het geslacht...
Ik duim voor jullie allebei dat alles goed is EN dat de baby bereid is om jullie te laten weten of het een 'hij' of een 'zij' is... Ben nieuwsgierig............

Trouwens, denk dat het Dees was die de leuke site had doorgegeven. Enkele pagina's terug vindt je deze terug.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 16:25
Elenchi

Hey meiden,

Deze voormiddag naar de gyn geweest. Het gaat toch - ondanks zijn gokje van vorige keer dat het een jongen ging worden - een meisje worden! Jeej :) Ik ben er super super blij mee! (bij deze zijn jullie ook op de hoogte, ik ben niet zo zwijgzaam van aard, ben daar niet zo goed in ;) )
Het was allemaal wel leuk om te zien. Ons kindje lag in kleermakerszit. De eerste keer dat de gyn dat zag, zei hij. Hij heeft er een foto van genomen en opgeslagen op zijn pc, zodat hij die kan gebruiken in de lezingen die hij geeft.

Verder was het kindje 14cm groot, 135gr. Hartje klopte goed. Er zijn een paar 3d's genomen, maar het kindje was constant aan het bewegen en hij kreeg er geen goede foto van... het beste is een foto van het ruggetje en de achterkant van het hoofdje, maar daar is eigenlijk niet veel aan te zien. Ik zal later de foto van de kleermakerszit, zoals hij het noemt, nog online zetten :).

Een 3d foto van het gezichtje in detail, daar was het nog te vroeg voor, zei de gyn. Daarvoor moesten we nog even wachten.

Ik ben zo onvoorstelbaar blij vandaag. dit was ongetwijfeld de meest speciale echo voor mij. En daarbovenop heb ik een paar uur later het kindje voor de eerste keer duidelijk gevoeld!!! Het was maar 1 beweging en sinds dan niets meer gevoeld, maar ik ben er zeker van dat het het kindje was...

Nel, ik denk dat het je kindje was dat je gevoeld hebt hoor. Bij mij was het ook zo'n bultje even. Precies alsof het kindje zijn knie optrok tegen de baarmoederwand. Leuk gevoel he! Het gaat nog plezant zijn om dat regelmatig te voelen de komende maanden!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 16:42
Nel

Online Status
Hey Elenchi,

ben super, super 'mee' blij voor jou... Je had blijkbaar het meest gehoopt op een meisje
Kon je je er vorige keer dan in stellen dat het waarschijnlijk een jongen ging zijn? Of wist je toen al dat het nog niet zeker was en heb je alle wegen nog open gelaten?
Ale, dames, er is al zeker één meisje op komst...

En trouwens, ze wordt al direct een beroemdheid als je gynea haar foto overal mee naartoe sleept op lezingen
Nu Wishing nog...

Wanneer de andere dames voor hun volgende echo of geslachtsbepaling? Ik mag 23 jan gaan...

(Op een ander forum gelezen over harde buiken op 15 weken, lijkt wel even of ik dat gehad heb deze ochtend omdat de bol zo groot was...of toch niet?)

Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:07
Elenchi

Ja Nel, leuk he! Ik heb de foto op m'n profiel gezet nu. Morgen ook een nieuwe buikfoto maken, bedacht ik nu!

Het lijkt me wat vroeg voor een harde buik, maarja, wat ken ik daar nu van natuurlijk!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:11
Nel

Online Status
Wow, wat een reuzebaby al! Ziet er echt al 'echt' uit... En inderdaad, ZE zit op een heel grappige manier... Super!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:55
s-je

hay haay

Ik denk ook dat t een harde buik was, je kindje is echt nog te klein en te zwak om echt een bol te vormen. Ik heb het ook al gehad. Is in principe wel een teken dat t allemaal goed werkt hahaha. Kijk je moet ze niet elke dag de hele dag hebben hoor. Je moet je voorstellen dan als t kindje zo 10-15cm is zijn de spiertjes nog niet zo stevig om echt bollen te vormen.

[Laatst gewijzigd door s-je - Gisteren @ 17:58] - Link naar deze reactie
Gisteren @ 18:35
WeAreOne

Hier vandaag wat geshopt . Enkele body'kes gekocht. Met lange mouwen een 62 (tegen september, oktober) en 2 met korte mouwen, een 56 voor de zomermaanden. Die met korte mouwen in de HEMA, maar dat lijken echt wel kleine maatjes. Iemand ervaring mee?

Voor de rest hier vrij veel last van mijn lies, als ik een wandeling maak of zo. Ook beweegt het goed hier in de buik, nu al enkele keer een stevige schop (of iets anders) gekregen, voor de rest alleen iets dat beweegt! M'n gewicht gaat wel nogal omhoog (4,5kg nu), ben nogal een goed etertje de laatste 2 weken. Volgende week terug een beetje opletten, want voel me allesbehalve comfortabel.
Moet straks nog weg en ik vind het zo koud! Koude winters zijn eens goed voor de natuur, maar niet voor m'n tenen en m'n humeur

Oh ja, ook de pericles evolution gekozen maar de vorige versie, nieuwe versie heeft een levensgevaarlijk kliksysteem, de mand valt naar voren, het hoofdeind naar benenden, als je die lostklikt (en dan ligt er nog geen kind in, vorige versie heeft dat niet, maar was nog moeilijk te vinden), deze week gaan we hem definitief bestellen!
Slaapkamer vinden we niet tot nu toe, willen een doorgroeikamer, vooral het bed dan. Maar 2000 euro vind ik nu ook wel overdreven

Toedels!
Xx

Wishing, hoe was het by gyn???

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:24
Wishing

dames,

ben juist terug van gyn.

Het was ongeveer een klein 20 cm ! hartje was goed en hetw as aan het bewegen dus ik weet nu wat de bewegingen zijn, en weet ook het geslacht al heeft het wat moeite gekost !

het wordt een , was er altidj zeker van meisje dus doet effe raar maar ben nog altijd blij ze:-)

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:48
Nel

Online Status
Een jongen? Want zie enkel een komma, maar vermoed door je uitleg dat het een jongen wordt... super! De stand is 1-1...
Kan me best voorstellen dat het geslacht even wennen is, maar uiteindelijk...wat maakt het uit? En zeker niet voor een eerste vind ik...

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:54
Wishing

ja inderdaad een jongetje , hetw as moeilijk maar we hebben hem even betrapt met zijn benen open en we zagen het ;-)

ja ook omdat er vorospeld was een meisje met de pendel en het medium en ikdat gevoelook had ook al had ik al twee maal van een jongetje gedroomd

ik ag de foto's morgen erop zetten ze denk dat ik straks al is naar namen gaan zien :-)

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:38
cindytje

OOOO wishing geweldig. Je hebt dus meer geluk dan ikke gisteren lol. Heb mijn foto's op men profiel gezet, maar die met precies het geslacht op is wel een beetje raar, lol. Er is geen stuit te zien, maar eigenlijk een doorsnee van de buik met de blaas. Daarom nog heel onzeker hier, hopelijk volgende keer beter. Een paar keer dachten we een stengeltje te zien zoals op de afdruk, maar de andere keer zagen we dan weer 3 streepjes. De 3d was nog niet gelukt, baby was nog iets te klein en lag hoegenaamd nie stil lol.

xxx op naar volgende echo hhihihihihihi.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 22:47
Elenchi

Geweldig he, deze echo's...

Alweer uitzien naar de volgende nu!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]