Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 10:10 Nel | Tessa, leuk te horen dat alles ok met je is! Elenchi, succes met de echo,alles zal wel ok zijn...LAat je iets weten deze avond? Ik heb iets raar meegemaakt deze ochtend...Jullie weten dat ik nog niet echt een buikje heb en ook nog niets voel. Deze ochtend lag ik nog wat te soezen in bed (is één van mijn hobby's ) met mijn hand net onder mijn navel. Plots voel ik echt iets omhoog komen, duurde maar 2 secondjes en het was een harde bol, ongeveer diameter 8cm (?)... Toen ik daar op duwde voelde ik echt dat dit een harde bol was. Na enkele seconden is deze weggegaan (voelde deze echt wegzakken) en niets meer te voelen... Wat kan dit zijn? Het was echt heel raar...Maak me niet ongerust, maar wil wel graag weten wat dit was... |
| Gisteren @ 10:21 wishing@work | hey nel ik denk dat dit je kindje is meid :-) nog negen uur en naar de echo ...... ik wil het geslacht weten :-) seg wie had er nu weer zo een leuke site dat je alles goed op kon volgen wat er in je buik gebeurt ? |
| Gisteren @ 13:36 Nel | Wishing, denk je echt dat dat de baby was die ik gevoeld heb? Ik dacht altijd dat als je de baby zou voelen, dat dit heel minimaal ging zijn. Maar deze ochtend was dit echt een grote harde bol... En inderdaad...ook jij moest naar gynea vandaag. Was eerst nog aan het twijfelen of het Elenchi of jij was, maar jullie zijn het beiden!Ben benieuwd of Elenchi iets gaat lossen van het geslacht... Ik duim voor jullie allebei dat alles goed is EN dat de baby bereid is om jullie te laten weten of het een 'hij' of een 'zij' is... Ben nieuwsgierig............ Trouwens, denk dat het Dees was die de leuke site had doorgegeven. Enkele pagina's terug vindt je deze terug. |
| Gisteren @ 16:42 Nel | Hey Elenchi, ben super, super 'mee' blij voor jou... Je had blijkbaar het meest gehoopt op een meisje ![]() Kon je je er vorige keer dan in stellen dat het waarschijnlijk een jongen ging zijn? Of wist je toen al dat het nog niet zeker was en heb je alle wegen nog open gelaten? Ale, dames, er is al zeker één meisje op komst... En trouwens, ze wordt al direct een beroemdheid als je gynea haar foto overal mee naartoe sleept op lezingen ![]() Nu Wishing nog... Wanneer de andere dames voor hun volgende echo of geslachtsbepaling? Ik mag 23 jan gaan... (Op een ander forum gelezen over harde buiken op 15 weken, lijkt wel even of ik dat gehad heb deze ochtend omdat de bol zo groot was...of toch niet?) |
| Gisteren @ 17:11 Nel | Wow, wat een reuzebaby al! Ziet er echt al 'echt' uit... En inderdaad, ZE zit op een heel grappige manier... Super! |
| Gisteren @ 20:48 Nel | Een jongen? Want zie enkel een komma, maar vermoed door je uitleg dat het een jongen wordt... super! De stand is 1-1... Kan me best voorstellen dat het geslacht even wennen is, maar uiteindelijk...wat maakt het uit? En zeker niet voor een eerste vind ik... |
| Gisteren @ 22:47 Elenchi ![]() | Geweldig he, deze echo's... Alweer uitzien naar de volgende nu! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

JUNI 2009 baby's

) met mijn hand net onder mijn navel. Plots voel ik echt iets omhoog komen, duurde maar 2 secondjes en het was een harde bol, ongeveer diameter 8cm (?)... Toen ik daar op duwde voelde ik echt dat dit een harde bol was. Na enkele seconden is deze weggegaan (voelde deze echt wegzakken) en niets meer te voelen... Wat kan dit zijn? Het was echt heel raar...Maak me niet ongerust, maar wil wel graag weten wat dit was...

. Enkele body'kes gekocht. Met lange mouwen een 62 (tegen september, oktober) en 2 met korte mouwen, een 56 voor de zomermaanden. Die met korte mouwen in de HEMA, maar dat lijken echt wel kleine maatjes. Iemand ervaring mee?