< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » April 2008-Club » te groot voor badje

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » April 2008-Club
te groot voor badje
12/10/2008 @ 16:16
Jessica

Online Status
Hallo,

Vanaf wanneer gaan jullie kindjes in het gewoon bad? Vince begint wat groot te worden voor het babybadje. Hij stoot altijd zijn hoofd omdat hij zo wild doet.
Maar hij kan nog niet zitten.. Ik heb zo al stoeltjes gezien voor in het bad, maar hoe moet ge hem dan afspoelen?
Hoe doen jullie het?

Groetjes

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 18:00
Anneke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
marie gaat mee met papa in bad
ik geef haar aan, hij wast haar en ik neem er haar dan weer uit op af te drogen.
Wij hebben zo'n zitje maar ik gebruik het niet omdat ik het eigenlijk niet zo goed vind.

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 19:50
Leen

Online Status Bekijk profiel
Hier hetzelfde probleem, maar onze badkamer is niet af, dus moeten we zo verder... Ik had eerst een ligstoeltje voor in het badje, en dat was wel handig, ook voor af te spoelen. Nu zit hij in het badje, met zijn rugje naar mij toe zodat ik hem goed kan vasthouden. Heb wel een iets groter babybadje op een rommelmarkt gevonden, dus we kunne we enkele maanden verder, in de hoop dat we dan een groot bad hebben!!

Leen x

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 21:44
Baukje

Ja ik zit ook met dit probleem, alleen hebben wij helaas geen bad dus we zullen het toch met het babybadje moeten doen. Tenzij iemand een ander idee heeft.

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 06:20
Anneke

de douche?
Arthur ging al héél erg vroeg mee in de douche.

Er bestaan trouwens speciale badjes voor in een douchecabine te zetten. Die zijn groot genoeg voor een kleuter zelf. Ik vraag een vriendin even naar de naam want zij heeft zo eentje.

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 09:39
Baukje

Ja dat is zo'n bibabad. Kost wel een 130 euro geloof ik.

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 10:23
Anneke

ja idd die is het , mss ergens tweedehands kopen?

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 21:42
San

hoi hoii, wij gebruiken de badringen. Die dingen zijn superhandig, je plaatst ze met zuignappen in het grote bad en die blijven perfect zitten. We hebben er dus 2 en ze gaan er of tegelijkertijd in, of samen met de grote broer. Ze kunnen niet weg, dus perfect veilig ook.
het ziet eruit zoals op deze advertentie:
http://gratis-zoekertjes.onlinertjes.be/detail.php?cat=624&

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 21:54
verooke

Online Status
hey,

ja wij hebben ook zo'n badring. vind ik een heel handig dingetje.
Heb efren er nu nog niet ingezet, maar denk dak er vanaf morgen ook weer mee begin

x

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 11:20
lesley

Hoi

Het babybadje zit hij al heeeeel lang niet meer is!!! Denk dat hij 3 maanden was dat hij al mee in het groot bad gaat met zijn broer. Hij is dan ook een groot kind ,6 maanden en 74 cm! Wij hebben hier al bijna alles in huis voor in het bad hoor! Eerst lag hij in zo'n schuin stoeltje. Hebben we maar 1 keer gebruikt. Hij is zo wild dat hij er gewoon overschoof!! Ik heb hier ook z'n soort kussen op om de bodem te leggen, heel handig. Ik vul het bad tot op een bepaald niveau zodat het water tot aan zijn oortjes komt als hij op het kussen ligt. Dit vindt hij trouwens heel erg leuk. Hij kan met zijn handen en voeten spartellen in het bad. Zo'n ringstoeltje hebben we ook, maar het is nog iets te groot, want hij zit nog niet alleen. Eens hij dat kan gaat hij hier in.

Als je een douche hebt met een hoge kuip kan je die kuip vullen met water (washandje op de afvoer leggen) en hem daar inleggen. Dat hebben we op weekend gedaan, goed voor een snel wasje niet voor lang natuurlijk.

veel succes
lesley

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 17:31
Baukje

Het probleem hier is dus dat we ook niet echt een douche hebben we staan gewoon op de vloer zeg maar. Ga maar eens kijken voor een speciekuip ofzo.

Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 14:35
Leen

Zo'n rond badstoeltje hebben wij ook, maar Cisse raakt hier heel moeilijk uit... Erin moesten we al een beetje wringen, eruit nog veel meer, dus na 2 keer hebben we het maar in de kast gestoken. is nochthans tot 12 kilo of meer dacht ik, en hij raakt er dus met zijn 9,5 kilo al niet meer in...

Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 10:46
San

Leen, die ringen, da's soms echt foefelen maar dat gaat wel. Wij hangen onze gasten eerst met uitgestrekte beentjes daarover, zo wat heen en weer zwieren, en dan floep, benen erdoor en klaar. Er staat trouwens een filmpje van hen op youtube omdat ze zo grappig in bad tegen elkaar een ganse conversatie doen.

Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 17:34
Leen

@San: geweldige filmjes!!!
Uw badringen zien er wel veel handiger en beter uit, die lijken ook groter dan diegene die cisse heeft. Ik heb die in de Delhaize gekocht, de laatste keer heb ik echt 10 minuten moeten proberen om hem er uit te krijgen, erg hé!!!

Link naar deze reactie
22/10/2008 @ 09:47
San

Oei Leen, dan heb je inderdaad een ander merk. Wij hebben de onze gekocht bij de Paradisio. Onze marnik heeft daar tot ruim anderhalf jaar in gezeten en dat is echt een grote kerel, dus normaal gezien moet dat bij hen ook lukken. Anders moet je toch eens zien voor een 2dehandse? Voor 15 à 20 euro vind je die, en je kunt hem achteraf heel gemakkelijk terug verkopen.

Mercikes trouwens voor het compliment! ;)

Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 13:43
Leen

@San: Ben toch maar een nieuw stoeltje gaan kopen, kostte 25 euro, en 't is er eentje waar je de voorbeugel van kunt openklappen, dus Cisse kan er altijd gemakkelijk uitgehaald worden .
En het is een succes, hij heeft gisteren zalig in zijn badje gespeeld!!

Link naar deze reactie
11/12/2008 @ 10:34
Baukje

Wij hebben nu een badring en die hebben we gewoon onder de douche staan en zo gaat hij gewoon met 1 van ons in de douche. Dit gaat prima!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]