[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/10/2008 @ 16:16 Jessica | Hallo, Vanaf wanneer gaan jullie kindjes in het gewoon bad? Vince begint wat groot te worden voor het babybadje. Hij stoot altijd zijn hoofd omdat hij zo wild doet. Maar hij kan nog niet zitten.. Ik heb zo al stoeltjes gezien voor in het bad, maar hoe moet ge hem dan afspoelen? Hoe doen jullie het? Groetjes |
| 12/10/2008 @ 21:44 Baukje ![]() | Ja ik zit ook met dit probleem, alleen hebben wij helaas geen bad dus we zullen het toch met het babybadje moeten doen. Tenzij iemand een ander idee heeft. |
| 13/10/2008 @ 09:39 Baukje ![]() | Ja dat is zo'n bibabad. Kost wel een 130 euro geloof ik. |
| 13/10/2008 @ 10:23 Anneke ![]() | ja idd die is het , mss ergens tweedehands kopen? |
| 13/10/2008 @ 21:42 San ![]() | hoi hoii, wij gebruiken de badringen. Die dingen zijn superhandig, je plaatst ze met zuignappen in het grote bad en die blijven perfect zitten. We hebben er dus 2 en ze gaan er of tegelijkertijd in, of samen met de grote broer. Ze kunnen niet weg, dus perfect veilig ook. het ziet eruit zoals op deze advertentie: http://gratis-zoekertjes.onlinertjes.be/detail.php?cat=624& |
| 15/10/2008 @ 21:54 verooke | hey, ja wij hebben ook zo'n badring. vind ik een heel handig dingetje. Heb efren er nu nog niet ingezet, maar denk dak er vanaf morgen ook weer mee begin x |
| 16/10/2008 @ 17:31 Baukje ![]() | Het probleem hier is dus dat we ook niet echt een douche hebben we staan gewoon op de vloer zeg maar. Ga maar eens kijken voor een speciekuip ofzo. ![]() |
| 11/12/2008 @ 10:34 Baukje ![]() | Wij hebben nu een badring en die hebben we gewoon onder de douche staan en zo gaat hij gewoon met 1 van ons in de douche. Dit gaat prima! |
[Reageer]

te groot voor badje