< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » 2006-Club » slecht eten

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » 2006-Club
slecht eten
10/10/2008 @ 14:37

Help !!!

Onze dochter at in het begin zeer goed.
Maar de laatste tijd wil ze niet meer eten.
Boterhammen gaan nog net maar ook heel moeilijk we hebben al van alles geprobeert.
Genegeert , gedwongen op straf , maar niets hielp.
Nu doen we als ze niet eet geen aandacht en zo van tafel en tussendoor niets ( daarvoor ook bijna niets).Maar helaas het helpt allemaal niet.
Er is veel variatie , ze mag mee helpen klaar maken vb. aardappelen wassen , tafel klaar zetten ,... .
Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 06:57
milo

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ils, hier van't zelfde
als baby at ze mij arm maar nu is enkel vlees goed en groenten willen er gewoon niet in. Boterhammen lukt amper. En dan duurt het uuuuuuuuuren voor ze gedaan heeft en haar eten is dus ijs en ijskoud. Ik laat haar hier gewoon zitten aan tafel terwijl de rest van tafel mag. Dan zeg ik haar dat haar bordje leeg moet zijn voor ze van tafel mag en dan propt ze haar mond zo ongelofelijk vol dat ze hem nog niet eens dichtkrijgt Maar ja, dan is "haar bordje leg" zoals mama gevraagd had hè.

Is die van u ook zo mager? Myrthe is 96cm en weegt 13,5kg. K&G zei dat ze net op het randje zat. Ze mogen blijkbaar niet meer dan 2 curves schelen (gewicht tov lengte) en zij scheelt dus net 2 curves. Ik hoop maar dat het een fase is want ik word daar zot van. Ik laat het in elk geval niet toe want dan gaat dit nooit over...

Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 20:30
ils

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
yana is niet mager ze is 93cm en weegt 16 kilo.
Maar ze volgt nog steeds haar eigen curve al vanaf de geboorte.

Misschien zijn jullie allemaal wel mager.
Ik denk als ze gezonde en afwisselende voeding krijgen is ze er geen probleem.

Yana heeft verwonderlijk vandaag héél goed gegeten.
Maar ik laat ze nu ook minder lang slapen in de nm zodat ze actief is en dus wel honger zal hebben.
vm zwemmen , nm 1.5u slapen en dan wandelen naar een grote toren waar veel zand is.

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 16:39
Anneke

Online Status Stuur bericht
Dames
Soms maak ik mij ook zorgen als mijn dochter voor de zoveelste keer haar eten afwijst.
Maar meestal word ik gerustgesteld door de mensen rondom mij : geen enkel kind zal zichzelf uithongeren hoor. Als ze echt honger hebben, zullen ze wel toehappen, letterlijk en figuurlijk.
Als ze eens niet flink wil eten, krijgt ze de rest van de dag geen koekje of snoepje (krijgt ze eigenlijk sowieso niet, maar dan let ik er in het bijzonder op) ...
M.a.w. : als je kindje honger heeft, eet het wel uit zichzelf hoor !
Wat het trage eten betreft, tja, je kan het er maar moeilijk inproppen é ... bij mij is het simpel : ik waarschuw meer dan op tijd dat ze moet voortmaken, en als ze na een paar berispingen nog niet voort heeft gegeten, dan vertrekken we onherroepelijk ; ik moet immers ook op tijd op mijn werk zijn, en eens ze beseft dat ze er enkel zichzelf mee straft (want in de crèche krijgt ze geen boterham meer), is die fase ook weer voorbij.
Hou de moed erin dames
Anneke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]