Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/11/2008 @ 20:00 | Hey Megan, Mijn verkoudheid is niet echt gebeterd. Ik durf ook niets te gebruiken uit angst dat ik toch zwanger zou zijn. Mijn HA kon me niet veel vertellen natuurlijk. Afwachten is de boodschap. Och, ik heb zo'n voorgevoel dat het weer niks is. Maar dan doen we weer lekker verder met de ovu-testjes en we zien wel weer dan. Ik hoop voor jou dat het ovulatiebloeding is geweest. Inderdaad, nog een paar dagen afwachten en we weten weer meer. Al is dat nu juist iets wat ik niet graag doe.... wachten. Veel liefs Jamie |
| 19/11/2008 @ 20:45 Leia | Hi Ladies :-) Hier is de verkoudheid wel verbeterd. De HA heeft me dafalgan voorgeschreven en toch ook een neusspray... Zal dan toch geen kwaad gekunnen hebben... Hoe is het ondertussen met jullie? Fijn geklust tijdens de groene dagen? Chantal, goed gevoel (niet te misselijk? ;-) ) Erg drukke periode met m'n werk, dit weekend ben ik alle dagen bezig, zonder pauze verder, sinds vandaag tot volgende week vrijdag non-stop...liefs, Leia |
| 07/12/2008 @ 11:31 Leia | Megan, proficiat met je , heb ik nog niet komen zegen denk ik...We hebben gisteren ook getest en.. een streep!! Iets lichter dan de controlestreep maar wel een duidelijke streep!! Mijn bleven uit en ik had helemaal geen typische premenstruele symptomen...Straks pas ik m'n banner aan. En kom ik eens kijken op het forum der zwangeren! Dank je voor het Knufje, Leia |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

27 oktober 2008 NOD wie ook in oktober?
er weeral zijn. Positief nieuws is dat je nu weer sneller aan je nieuwe poging mag beginnen. 

non-stop...
hoe gaat het met je voel je je goed?
Was heel tof om dat te horen