< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » 27 oktober 2008 NOD wie ook in oktober?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
27 oktober 2008 NOD wie ook in oktober?
12/11/2008 @ 11:55
Jamie

Online Status Stuur bericht
Hey Megan

Kop op meid, de moed niet laten zakken!!

Hey Leila, jammer dat de er weeral zijn. Positief nieuws is dat je nu weer sneller aan je nieuwe poging mag beginnen.
Ikzelf ben ook een beetje ongerust. Ik heb een flinke verkoudheid en vraag me af of dit een negatief gevolg zou kunnen zijn voor een eventuele zwangerschap/innestelling.
Straks ga ik bij mijn huisdokter langs omdat ik niet goed weet wat ik nu precies mag gebruiken van neusdruppels ofzo.
Ach, ik denk dat het toch wel weer niets zal zijn. Das de pessimist in mij die de kop op steekt. Dan ben ik natuurlijk ook minder teleurgesteld als het inderdaad niets is.

Ik ondertussen voor jullie en ook een beetje voor mezelf en hopelijk is het de volgende ronde ook voor ons prijs.

Veel succes en kom af en toe nog eens piepen he!!
Liefs
Jamie
Link naar deze reactie
15/11/2008 @ 18:55
Megan

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Jamie,

Hoe gaat het met je verkoudheid? Ik denk niet dat dit je zw-poging zal beïnvloeden. Wat zei de HA?
Hier geen bloedingen meer en kort na mijn vorige berichtje, heb ik mijn eisprong gevoeld, dus misschien toch ovulatiebloedingen?

Nog even wachten en we kunnen weer testen!
Succes allemaal!

Hoe gaat het met de zwangeren. We horen hier niets meer, laat nog even iets horen dames.

Liefs,
Megan

Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 20:00

Hey Megan,

Mijn verkoudheid is niet echt gebeterd. Ik durf ook niets te gebruiken uit angst dat ik toch zwanger zou zijn.
Mijn HA kon me niet veel vertellen natuurlijk. Afwachten is de boodschap.
Och, ik heb zo'n voorgevoel dat het weer niks is. Maar dan doen we weer lekker verder met de ovu-testjes en we zien wel weer dan.

Ik hoop voor jou dat het ovulatiebloeding is geweest.
Inderdaad, nog een paar dagen afwachten en we weten weer meer. Al is dat nu juist iets wat ik niet graag doe.... wachten.

Veel liefs
Jamie
Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 20:17
chantal

Online Status Bekijk profiel
hallo dames!

hoe is het hier allemaal! jamie verkouden meid! jeetje vervelend! en al enige kwaaltjes?? nou volgende week de eerste echo! ben benieuwd! verder eigenlijk weinig kwaaltjes! wel btje moe en me borsten gaan al beter! heb gister me voet alleen gekneusd! eigenlijk me teen!! dat doet best zeer zegmaar!!

nou meiden ik ga voor jullie duimen dat het deze maand een vruchtbare maand is geweest of nog wordt!!

hoor jullie snel!!

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 19:21
Megan

Chantal, oei meid dat zal wel zeer doen! Hopelijk is het snel beter. Wanneer heb je je eerste echo? Spannuuuuuuuuund!!

Jamie, kom je gezellig met ons aftellen naar je NOD op het forum NOD eind November?

Groetjes!

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 21:22
chantal

hoi megan!

ja dat doet zeer! hahah ik heb nu verplaatst! 27 nov me 1e echo! ben erg benieuwd! ik laat het jullie volgende week weten!!

jullie veel klus plezier en ik hoop snel dat jullie misschien nog net juli en anders augustus mama's worden!!!

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 20:45
Leia

Online Status
Hi Ladies :-)

Hier is de verkoudheid wel verbeterd. De HA heeft me dafalgan voorgeschreven en toch ook een neusspray... Zal dan toch geen kwaad gekunnen hebben...

Hoe is het ondertussen met jullie? Fijn geklust tijdens de groene dagen? Chantal, goed gevoel (niet te misselijk? ;-) )

Erg drukke periode met m'n werk, dit weekend ben ik alle dagen bezig, zonder pauze verder, sinds vandaag tot volgende week vrijdag non-stop...

liefs,
Leia

Link naar deze reactie
23/11/2008 @ 19:43
chantal

hoi dames!!

megan van harte gefeliciteerd!! hoe gaat het met je voel je je goed?

leia ja gaat goed! heb wel vlagen een beetje van misselijkheid! moet nu nog 3 dagen tot de echo!! ben erg benieuwd! hoe is het met jou? al gevoel dat deze vruchtbare dagen weleens raak kunnen zijn?

en jamie? inge hoe is het met jullie??

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 20:50
Megan

Hey Chantal!
Zie mijn banner!! Ik was veel verder dan verwacht! Ik ben vorige maand namelijk gewoon ongesteld geworden maar was toch al zwanger. Raar he? Gisteren echo gehad en het hartje gehoord Was heel tof om dat te horen
Hoe gaat het met jou? Al veel kwaaltjes of voel je je goed?
Succes met je echo deze week!

Leia: ik duim voor je!

Groetjes,
Megan

Link naar deze reactie
07/12/2008 @ 11:31
Leia

Online Status
Megan, proficiat met je , heb ik nog niet komen zegen denk ik...

We hebben gisteren ook getest en.. een streep!! Iets lichter dan de controlestreep maar wel een duidelijke streep!!

Mijn bleven uit en ik had helemaal geen typische premenstruele symptomen...

Straks pas ik m'n banner aan.

En kom ik eens kijken op het forum der zwangeren! Dank je voor het , Chantal, jij ook!

Knufje,
Leia

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]