[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/10/2008 @ 08:33 ster | dag dames, ik heb deze week iets fouts gedaan heb antibiotica gekregen voor drie dagen en heb plus mijn pil ingeslikt dus op de zelfde dag met de pil begonnen. nu ben ik bang dat ik dadelijk zwanger raak want ben vergeten om iets extras te gebruiken ik kwam gister avond achter dat het samen niet werkte. hoe groot zou mijn kans zijn? ik hoop het van niet want heb nog thuis een babytje van 6maanden. ben ook een april mama 2008 nog een vraagje? ik had dus vorige week een stopweek ben deze week weer begonnen met inslikken als ik deze week weer zou stoppen is het dan mogelijk dat je ongesteld wordt of is het dan zo dat je dan toch nog twee weken moet wachten om ongesteld te kunnen zijn? iemand ervaring ooit meegemaakt? groeten, |
| 10/10/2008 @ 09:21 Anneke ![]() | mijn april-wondertje is er gekomen door zo'n misverstand dus best toch maar voorzichtig zijn. |
| 13/10/2008 @ 13:07 ster | heb apotheek gebeld met de vraag of ze samen ingenomen konden worden ze zei wel van ja. maar ze vroeg je neemt de pil toch savonds en antibiotica sochtends ik neem de pil meestal in de middag niet in de avond en af en toe in onregelmatige tijden. zou het veel belang hebben dat ze niet altijd op gestipt tijd worden ingenomen nog meer mensen die dit hebben gehoord? ik ben toch maar gestopt met de pil om even te kijken of ik toch maar ongesteld wordt. ik zou nu graag ongesteld willen worden normaal is het net anders om maar heb nog maar een babytje van 6maanden dus het is even afwachten. groeten, |
[Reageer]

antibiotica en pil