Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/11/2008 @ 14:34 snoopytje ![]() | hey makkelijker gezegd of gedaan grtz |
| 04/12/2008 @ 14:48 Vanessa | Rookte tot vorig jaar december (hey kom net tot de conclusie dat ik gisteren een jaar gestopt was haha). Ben gestopt met zo'n laser behandeling. Of het nu echt hielp of ik gewoon echt zelf wilde stoppen, ik weet het niet. Het was in ieder geval toch niet zo makkelijk. Ik had wel een goede motivatie, mijn vriend heeft nooit gerookt en zei dan ook, eerst stoppen met roken en dan stoppen met de pil. Door omstandigheden dan toch iets langer de pil doorgenomen en dan eind mei gestopt met de pil, 1x mijn regels gehad en het was al zover! |
04/12/2008 @ 14:59![]() | even uit nieuwschierigheid, hoe gaat dat zo een lasebehandeling? |
| 04/12/2008 @ 19:36 Nienn | Ik rook nu zelf een weekje ongeveer al niet meer, ook eigenlijk totaal geen behoefte aan. Tip: probeer bezig te blijven en ga niet de hele tijd denken hoeveel zin je wel niet in een sigaret hebt, want uiteindelijk zit het gewoon tussen je oren, het is een gewoonte. Zoek een andere gewoonte. Klinkt misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar kom op, weet waar je het voor doet! ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Zijn er nog zwangere die roken??