< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » Zijn er nog zwangere die roken??

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
Zijn er nog zwangere die roken??
18/11/2008 @ 22:07

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Die stress is echt maar van korte duur! Mijn raad, zoek afleiding, ga naar de film waar je sowieso niet mag roken of zo!
Geloof me als ik het gekund heb, kunnen jullie het ook, maar even doorbijten en volhouden.
Mijne gyn zegt dat roken slechter is dan de stress, maar ja, elke gyn is anders hé. Die van mij is heel streng op dat soort zaken.
Alvast succes nog aan de stoppers!!
Pinky, nog altijd 'clean' ??

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 14:34
snoopytje

hey

makkelijker gezegd of gedaan

grtz

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 15:47
jojoke

Online Status Bekijk profiel
allé dames, volhouden!
ik ben nu al 7 jaar rookvrij.
van de ene dag op de andere gestopt. gewoon een halfpakje nog weggesmeten. ben natuurlijk beginnen lekstokken eten als een halve gare maar kijk, ik ben al 7 jaar rookvrij.
heb ondertussen een zoontje van 4 jaar en zwanger van mijn tweede; dus ben superblij dat ik die vuiligheid opgegeven heb.
inderdaad, het is een vuiligheid. hang maar een grote poster op uw frigo van die vuile vieze longen en al die andere foto's die ze op een pakje plakken tegenwoordig en kijk daar eerst es naar voor je een sigaret in jouw mond steekt.
ik heb geen karakter (allé een enorm erg karakter maar jullie verstaan het wel) en ik heb het gekund, dus kop op, steek die vuile stinkende stokken die kanker en weet ik wat veroorzaken IN DE VUILBAK
JULLIE KUNNEN HET!
komaan!

succes!

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 17:31
Nicole1900

Hier een zware roker, echt toch wel rond de 30 sigaretten per dag.

In een keer kwam het besef en ben ik gestopt, maar ik zeg wel.. Het is moeilijk en je moet er zelf achter staan. Dat stond ik eerst niet, en toen lukte het me echt niet.
Toen ik stopte, wel wat moeite, maar gewoon nog de laatste sigaretten weggegooid, asbakken weg en klaar!

Succes

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 17:51
kerridwen

Online Status Bekijk profiel
dames,
het lukt écht wel hoor.
gewoon volhouden, dat is de enige manier.
goeie tip trouwens, van die vieze foto's op de frigo te plakken en van afleiding te zoeken in de cinema enz
steek je geld in leuke babyspullen of verwen jezelf eens met een lekkere parfum ofzo met het geld dat je uitspaart door niet te roken.
succes

Link naar deze reactie
04/12/2008 @ 14:48
Vanessa

Online Status
Rookte tot vorig jaar december (hey kom net tot de conclusie dat ik gisteren een jaar gestopt was haha). Ben gestopt met zo'n laser behandeling. Of het nu echt hielp of ik gewoon echt zelf wilde stoppen, ik weet het niet. Het was in ieder geval toch niet zo makkelijk. Ik had wel een goede motivatie, mijn vriend heeft nooit gerookt en zei dan ook, eerst stoppen met roken en dan stoppen met de pil. Door omstandigheden dan toch iets langer de pil doorgenomen en dan eind mei gestopt met de pil, 1x mijn regels gehad en het was al zover!

Link naar deze reactie
04/12/2008 @ 14:59

Online Status Stuur bericht
even uit nieuwschierigheid, hoe gaat dat zo een lasebehandeling?
Link naar deze reactie
04/12/2008 @ 19:28
beke

Hoi,

Hier ook een ex-rokertje. Ik heb voor mijn vorige zwangerschap ook gerookt en opeens kon ik het niet meer ruiken, geweldig gewoon, dus het was zeer makkelijk. Na de bevalling in een pnd beland en weer begonnen met roken. Nu weer net hetzelfde, ik kan het niet meer zien of ruiken. Ik begin zelfs te kokhalzen als ik de rook ruik.
Ik moet wel zeggen dat ik het soms wel moeilijk heb met het stoppen van de gewoonte, bv, na het eten een sigaretje, voor ik Wiebe uit de klas ga halen een sigaretje, voor ik ging slapen ed. Na het eten heb ik het het moeilijkste. Maar ik blijf volhouden en nu denk ik elke keer maar aan het kleintje in mijn buik he.
Maar ik weet het, het is supermoeilijk, als ik er niet mottig van werd, dan weet ik niet of ik nu al gestopt was. Ik was al gehalveerd. Dus, ik rookte gewoon halve sigaretten of soms in 3 keer. Ik rookte dan ook maar Kent munt, dus vrij lichte sigaretten,en ik rookte er voor ik zwanger was, maar 8 per dag.

succes hier, grtjs, Beke

Link naar deze reactie
04/12/2008 @ 19:36
Nienn

Online Status
Ik rook nu zelf een weekje ongeveer al niet meer, ook eigenlijk totaal geen behoefte aan. Tip: probeer bezig te blijven en ga niet de hele tijd denken hoeveel zin je wel niet in een sigaret hebt, want uiteindelijk zit het gewoon tussen je oren, het is een gewoonte. Zoek een andere gewoonte.
Klinkt misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar kom op, weet waar je het voor doet!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]