Wat fijn dat jullie reageren.
Kleintje wat ik al eerder zei, meid wat moeilijk.
Ik heb alleen met Job al een dagdeel in de week oppas zodat ik er even alleen uit kan, pfff ik weet niet of ik het zou trekken in jou situatie.
Maar wat je zegt j emoet doorgaan, Job heeft de eerste 6 weken alleen maar gekresen, pas toen ie in het ziekenhuis lag ben ik ingestort.
Visioentje ik herken me ook erg in jou verhaal.
Of in dat van de je dochter.
Op dit moment lopen bij de fysio en ergo in het ziekenhuis, daar hebben we alleen nog een controleafspraak omdat alles is overgedaan naar een revalidatiecentrum waar Job nog door een heel rijtje artsen gaat, fysio, ergo, revalidatiearts,logopedist etc.
Maar of er nou nog veel aan de hand is weet ik niet, weet het sowieso allemaal niet meer.
Hij loopt wel bij met de dingen die hij moet doen, hij zit nu net al kost hem dat heel veel energie, doordat ie eerst de juiste spierspanning moet opbouwen en vasthouden.
Er is sprake geweest van hypermobiele gewrichten maar daar moet nog naar gekeken worden.
Voor mij is het op het moment allemaal een groot raadsel en ik heb zoiets van ik zie het allemaal wel.
Oja Job heeft ook koemelkallergie, niet erg maar nadat we zijn overgestapt op hypoallergene voeding was zn gekrijs grotendeels voorbij.
Liefs Maaike