[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/10/2008 @ 09:53 Merriejane ![]() | Wij hebben ook een super papa in huis. Niks is te veel voor hem. Alleen voor het eten geven laat hij het aan mij over. Daar heeft hij niet zo veel geduld voor. |
| 09/10/2008 @ 15:19 Snik | Ik doe ook mee!!! Hier ook een superpapa!! Hij is al vanaf dag 1 bezig met ons zoontje... in begin gaf ik BV, maar als ik de eerste ochtendvoeding had gegeven, moest ik mijn ventje maar wakker maken (als hij nog niet wakker was) en dan kon ik terug in mijn bedje kruipen om nog even wat bij te slapen. Hij hield zich dan bezig met de kleine. Nu geeft hij graag een flesje, en ook zelfs al fruitpap. In begin wilde Stan geen fruitpap eten als papa hem gaf, maar ondertussen vermaken die 2 zich prima. Stan hangt wel altijd vol met fruitpap (in tegenstelling tot bij mij), maar hij vindt het allemaal goed. En de papa geniet van die momenten met Stan. In begin ververste hij niet graag kaka-pampers... alleen als hij echt niet anders kon, als ik niet thuis was, ververste hij die kaka pampers. Maar sinds de stoelgang vaster is geworden, vindt hij het ook niet zo erg meer. Hoewel hij het nog steeds graag uit handen geeft zenne. Verder moedigt hij me vaak genoeg aan om eens weg te gaan met een vriendin. Ik doe dat niet zo vaak, maar als ik wil gaan, dan is hij altijd bereid om op Stan te passen. Ik heb het écht getroffen met zo'n superpapa! Vandaag is Stan bij de onthaalmoeder.... papa heeft nacht gewerkt... maar tegen dat ik en Stan thuis komen is het huis waarschijnlijk ook weer gestofzuigd of gedweild... Ik kan écht niet klagen... Er zijn wel eens woorden, maar dat gebeurt overal. Ik had me geen betere partner/papa kunnen voorstellen! ![]() |
[Reageer]

super papa

. 
ofwel kijken we uren naar haar gezichtje ipv naar den tv.... tis toch zo tof een superpapa en een lieve, rustige baby in huis te hebben...