< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Vader worden/zijn... » super papa

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
06/10/2008 @ 08:42
evi

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey,

Ik wou hier gewoon even komen zetten dat mijn ventje gewoon een super papa is. Hij heeft het papa zijn al helemaal onder de knie, hij en zijn zoontje zijn onafscheidelijk.

groetjes

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 12:54
Siena2

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon,
en met de 'geboorte' van de super papa!

t'is wel leuk om ook eens de goede berichten te lezen idd!

Geniet samen lekker van jullie mannenke

[Laatst gewijzigd door Siena2 - 06/10/2008 @ 12:54] - Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 09:53
Merriejane

Online Status Stuur bericht
Wij hebben ook een super papa in huis. Niks is te veel voor hem.
Alleen voor het eten geven laat hij het aan mij over. Daar heeft hij niet zo veel geduld voor.

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 13:05
kellytje

hier ook eentje dat tot over zijn oren verliefd is op ons dochtertje
's avonds is het zijn tijd met haar en dan loopt hij er hele tijd mee rond ofwel kijken we uren naar haar gezichtje ipv naar den tv.... tis toch zo tof een superpapa en een lieve, rustige baby in huis te hebben...

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 14:46
radje

Awel ik doe mee
Mijn kindjes hebben ook een superpapa!!Voor hem is echt niets te veel. Als hij thuis is dan gaat al zijn tijd naar de kindjes,' s nachts zal hij zonder zuchten of proesten opstaan voor de kindjes, hij heeft er nooit geen probleem van gemaakt om pampertjes te verschonen of eten te geven! Mijn venteke is ook een superpapa en erbovenop nog eens een super-man

Groetjes
Radje, Eliza en Vince

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 13:15
Heidi

Ons kleintje is nog in aantocht maar mijn ventje is ook al een superpapa. Hij wil geen enkel bezoek aan de gyn missen en gaat helemaal op in de prenatale lessen. Ook 's avonds doet hij niet liever dan ons kleintje te voelen bewegen.
Onlangs kreeg hij voor zijn verjaardag een t-shirt met de tekst: ik word papa en elke gelegenheid die er is, trekt hij deze t-shirt aan.
Ik zie zelfs een glimlach op zijn gezicht als hij mee naar 'De bevalling' kijkt op tv. Nog een dikke 6 weekjes en dan kan hij zijn eerste zoon of dochter in zijn armen nemen.

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 15:19
Snik

Online Status
Ik doe ook mee!!!
Hier ook een superpapa!!
Hij is al vanaf dag 1 bezig met ons zoontje... in begin gaf ik BV, maar als ik de eerste ochtendvoeding had gegeven, moest ik mijn ventje maar wakker maken (als hij nog niet wakker was) en dan kon ik terug in mijn bedje kruipen om nog even wat bij te slapen.
Hij hield zich dan bezig met de kleine.
Nu geeft hij graag een flesje, en ook zelfs al fruitpap. In begin wilde Stan geen fruitpap eten als papa hem gaf, maar ondertussen vermaken die 2 zich prima.
Stan hangt wel altijd vol met fruitpap (in tegenstelling tot bij mij), maar hij vindt het allemaal goed. En de papa geniet van die momenten met Stan.
In begin ververste hij niet graag kaka-pampers... alleen als hij echt niet anders kon, als ik niet thuis was, ververste hij die kaka pampers.
Maar sinds de stoelgang vaster is geworden, vindt hij het ook niet zo erg meer. Hoewel hij het nog steeds graag uit handen geeft zenne.
Verder moedigt hij me vaak genoeg aan om eens weg te gaan met een vriendin. Ik doe dat niet zo vaak, maar als ik wil gaan, dan is hij altijd bereid om op Stan te passen.
Ik heb het écht getroffen met zo'n superpapa!

Vandaag is Stan bij de onthaalmoeder.... papa heeft nacht gewerkt... maar tegen dat ik en Stan thuis komen is het huis waarschijnlijk ook weer gestofzuigd of gedweild... Ik kan écht niet klagen...

Er zijn wel eens woorden, maar dat gebeurt overal.
Ik had me geen betere partner/papa kunnen voorstellen!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]