Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/12/2008 @ 14:42 Jennifer | Chrichri: Hola, ik lees alles net op de topic, kwist ni da je er zo zwaar aan tilde. Als ik had geweten dat het jouw nr was had ik meteen teruggestuurd, ahja, k stuurde het wel naar lesley en Rosalie dus waarom ni naar jou.. Kus zenne! Ik stuurde daarop terug: Hoi. Wel toen je terugstuurde van 'bedankt, maar wie bent u' heb ik meteen een sms gestuurd dat ik het was. Maar had je toen niet meer gehoord. Ik heb dat smsje niet teruggekregen maar dat geeft niks. Maar soit, tis in orde, ik heb mn mening gezegd op de topic, ik kan maar zeggen hoe ik me voel, en dat doe jij ook en dat recht heb je natuurlijk :-) ik ben zeker niet boos. Groetjes Kreeg ik als antwoord: Omg lol! Dat gaat erover, sorry! Salutjes Ik stuurde terug: Oeioei wat heb ik nu weer verkeerd gezegd?! En: ps: je bent echt wel snel op je tenen getrapt hoor! Ook salu! Spijtig dat ik dit zo moet vertellen op de topic, maar wat heb ik verkeerd gezegd? ![]() Chrichri, je bent gewoon boos omdat ik zei van 'ik heb mn mening gezegd op de topic, ik kan maar zeggen hoe ik me voel, en dat doe jij ook' En dat is de waarheid ook hé, dat jij je gedacht hier zegt! Tis al een paar keer dat je dingen verkeerd en slecht opvat, gewoon belachelijk! Zoals toen Lesley vertelde van Elina dat ze haar voedingen op vaste tijdstip krijgt, dan was je ook op je tenen getrapt! (en dat liet je ook weer merken) Maar waarom? Geen mens die het weet. Tis zeker niet de eerste keer! Maar geen nood, mij hoor je hier niet meer, spijtig dat het zo moet eindigen maar ik ben het gewoon zat! Ps; je bent zelf kinderachtig meiske! Je moet zeker niet de topic verlaten voor mij hoor, ik verlaat hem wel zelf voor jou! Mij hoor je hier niet meer salu en gewist! |
| 15/12/2008 @ 15:00 Christel | Ach Lesleytje, wie maakt er zichzelf hier belachelijk hé Zoals ik al tegen je zei, hoe oud zou ze echt zijn hé? Toen ik hier mijn mening had gezegd, waarvoor ik mij absoluut niet schaam, en jij had er problemen mee, had je me dat zeker wel gezegd hé meis. Dus komaan, dat zijn verwijten gooien naar iemand om er zelf beter uit te komen. Ik heb meer dan genoeg vrienden IRL om mij hierover druk te maken in een klein kind hoor. Ben wel wijzer dan dat ![]() Maar geen nood, you'll here me on facebook . F'tje, wederzijds meisje, salu en de wind vanachter ![]() |
| 15/12/2008 @ 15:01 Christel | *hear* dus hé !! haha |
| 18/12/2008 @ 22:10 Chrichri | Als jij je verhaaltje wil doen, dan luister ik Lesley'tje en Louiseke ![]() |
| 19/12/2008 @ 12:05 S. | Lesley als je wil kan je altijd terecht op het topic 'september 2008' 'septemberbaby wie ook?' daar zijn ook dames die allemaal kindjes hebben van september 2008 en daar kan je zeker je verhaal kwijt. Dit geldt ook voor F'tje, komaan meid 't is toch niet omdat je hier met iemand ruzie hebt dat je daarom helemaal van het forum moet verdwijnen! Ik heb altijd graag je verhalen over Aminaatje gelezen dus kom zeker weer meeschrijven! |
| 20/12/2008 @ 12:28 | Hallo Meiden Zo te lezen heb ik heel wat gemist , is het hier uit elkaar gevallen ..jammer zeg ![]() Vond altijd wel gezellig hier ..maar ja kerst komt eraan dus vrede meiden .... zoveel gedeeld al met elkaar , dit overwinnen jullie toch ook wel ... Met mij gaat het goed , kerst komt er nu aan en oud en ieuw dan vertellen we het dus is wel leuk , even een originele manier verzinnen ....![]() Ik wens alle meiden een fijne feestdagen en een heel gelukkig en gezond 2009 toe ... En Louise heel veel s6 met je bevalling en ik kom zeker nog even langs om weer te kijken en te lezen KOm op he meiden Merry X-Mas |
| 03/01/2009 @ 09:49 | Hallo Meiden ten eerste vind ik het wel jammer dat alles uit elkaar is gevallen en haast niet meer gereageerd word . hoop dat alles goed is met jullie .. ik wil iedereen een heel gelukkig en vooral gezond 2009 toewensen en dat het een mooi jaar mag worden voor iedereen Louise hoe is het met jou , ben je al bevallen of zit het nog lekker warm in je buikje ?? wens jullie allemaal een fijne dag ik ga weer aan het werk doei ![]() |
| Gisteren @ 16:21 | Goh wat stil hier nu hoop dat het met iedereen goed gaatmet mij in ieder geval wel en met mijn beepje ook volgende week krijg ik mijn 20 weken echo dus lkkr spannend Snoopytje hoe staat het met jou al bevallen of nog niet? Lesley hoe is het in het nieuwe huisje zeker druk aan het verhuizen heel veel geluk in jullie nieuwe huisje nou kom gauw nog wel eens lezen hier maar veel valt er tegenwoordig niet te lezen jammer hoor maar ja gr en fijne dag iedereen ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Ladies and their babies

Zoals ik al tegen je zei, hoe oud zou ze echt zijn hé? 
en 

en oud en ieuw dan vertellen we het dus is wel leuk , even een originele manier verzinnen ....