< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » Ladies and their babies

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De bevalling en erna...
Ladies and their babies
15/12/2008 @ 14:25
Lesley

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Chrichri

Vind het jammer dat je het hier voor bekeken houdt. Hopelijk verander je toch nog van gedachte want zonder u gaat deze topic er helemaal anders uitzien. Moest je het echt niet meer willen, zullen we elkaar inderdaad nog wel zien op Facebook, maar ik ga hier u echt missen
En nu vlucht ik terug naar mijne zetel om te gaan uitzieken...

Link naar deze reactie
15/12/2008 @ 14:42
Jennifer

Online Status
Chrichri: Hola, ik lees alles net op de topic, kwist ni da je er zo zwaar aan tilde. Als ik had geweten dat het jouw nr was had ik meteen teruggestuurd, ahja, k stuurde het wel naar lesley en Rosalie dus waarom ni naar jou.. Kus zenne!

Ik stuurde daarop terug: Hoi. Wel toen je terugstuurde van 'bedankt, maar wie bent u' heb ik meteen een sms gestuurd dat ik het was. Maar had je toen niet meer gehoord. Ik heb dat smsje niet teruggekregen maar dat geeft niks. Maar soit, tis in orde, ik heb mn mening gezegd op de topic, ik kan maar zeggen hoe ik me voel, en dat doe jij ook en dat recht heb je natuurlijk :-) ik ben zeker niet boos. Groetjes

Kreeg ik als antwoord: Omg lol! Dat gaat erover, sorry! Salutjes

Ik stuurde terug: Oeioei wat heb ik nu weer verkeerd gezegd?!
En: ps: je bent echt wel snel op je tenen getrapt hoor! Ook salu!

Spijtig dat ik dit zo moet vertellen op de topic, maar wat heb ik verkeerd gezegd?
Chrichri, je bent gewoon boos omdat ik zei van 'ik heb mn mening gezegd op de topic, ik kan maar zeggen hoe ik me voel, en dat doe jij ook' En dat is de waarheid ook hé, dat jij je gedacht hier zegt!
Tis al een paar keer dat je dingen verkeerd en slecht opvat, gewoon belachelijk! Zoals toen Lesley vertelde van Elina dat ze haar voedingen op vaste tijdstip krijgt, dan was je ook op je tenen getrapt! (en dat liet je ook weer merken) Maar waarom? Geen mens die het weet.
Tis zeker niet de eerste keer!

Maar geen nood, mij hoor je hier niet meer, spijtig dat het zo moet eindigen maar ik ben het gewoon zat! Ps; je bent zelf kinderachtig meiske! Je moet zeker niet de topic verlaten voor mij hoor, ik verlaat hem wel zelf voor jou!

Mij hoor je hier niet meer salu en gewist!
Link naar deze reactie
15/12/2008 @ 14:50
Lesley

Komaan dames, we zijn toch allemaal volwassen vrouwen. Wij hebben zoveel meegemaakt samen, samen zwanger geweest, allemaal rond dezelfde moment bevallen. Laat dit er nu toch geen domper op gooien!

Link naar deze reactie
15/12/2008 @ 15:00
Christel

Ach Lesleytje, wie maakt er zichzelf hier belachelijk hé Zoals ik al tegen je zei, hoe oud zou ze echt zijn hé?
Toen ik hier mijn mening had gezegd, waarvoor ik mij absoluut niet schaam, en jij had er problemen mee, had je me dat zeker wel gezegd hé meis. Dus komaan, dat zijn verwijten gooien naar iemand om er zelf beter uit te komen.

Ik heb meer dan genoeg vrienden IRL om mij hierover druk te maken in een klein kind hoor. Ben wel wijzer dan dat

Maar geen nood, you'll here me on facebook .

F'tje, wederzijds meisje, salu en de wind vanachter
Link naar deze reactie
15/12/2008 @ 15:01
Christel

*hear* dus hé !! haha
Link naar deze reactie
15/12/2008 @ 16:47
Rosalie

Online Status Stuur bericht
Vind het spijtig dit hier allemaal te moeten lezen. Mss hebben we allemaal last van onze hormonen, het slechte weer, wie zal het zeggen, of zijn we ons verhaal hier doen gewoon beu. Het blijft een feit dat geschreven communicatie niet de beste is, zeker niet als je elkaar niet in het echt kent want dan wordt het soms verkeerd geïnterpreteerd en kan je het moeilijk rechtzetten. Etc. etc. Was het sowieso van plan hier bijna te laten na bijna een jaar intussen. Het was alleszins fijn zoveel herkenbaars met jullie te delen en ik wens jullie alle goeds met jullie gezinnetjes voor 2009 en later! Idd beetje spijtig dat we het hierbij gaan laten, afsluiten met een positief gevoel is toch fijner dus bij deze stuur ik enkel nog deze de "ether" in : en PS Wie wil, kan altijd nog een mailtje sturen op het gekende adres of vindt me op Facebook (voor zo lang 'k daar nog op zal zitten want 2009 zal beslist drukker worden met werk en baby). Grtz!

Link naar deze reactie
17/12/2008 @ 17:07
Louise

OEI, wat is er hier gebeurt?
Wil ik is eventje komen praten en jullie liggen in ruzie??

Dit is echt jammer, 9 maanden hebben we zoveel aan mekaar gehad, zoveel kunnen vertellen... dit is echt spijtig.

Tis Kerstmis, vrede sluiten meiden....

Hopelijk tot binnenkort.

Link naar deze reactie
17/12/2008 @ 17:09
Lesley

Hoi Louise

Ik vind het ook echt erg wat er hier is gebeurd. Ik mis het van hier een babbeltje te komen doen. Zeker nu, nu dat Soraya precies terug wat ziekjes is. Voordien kon ik dan hier mijn hart komen luchten maar dat gaat nu ook niet meer.

Maar ik kom nog geregeld op het forum langs dus als je wil praten, ik ben er voor u hoor!

Liefs

Link naar deze reactie
18/12/2008 @ 22:10
Chrichri

Als jij je verhaaltje wil doen, dan luister ik Lesley'tje en Louiseke

Link naar deze reactie
19/12/2008 @ 08:26
stimpy

Mis de verhaaltjes hier ook wel hoor.

Kwam niet veel reageren, maar las wel altijd.

Hoe gaat het nu met Soraya Lesley?
Las gisteren even in een ander topic al wat, maar had geen tijd om te reageren en nu helaas ook niet, want moet naar de psz met Niels en daarna naar de dokter met de kids.

Link naar deze reactie
19/12/2008 @ 10:53
Lesley

Hoi

Och, het bleek uiteindelijk niets te zijn. Van de week was haar stoelgang opeens veranderd van een gele mosterdkleur naar donkergroen tot bijna zwart. Dus ik helemaal in paniek naar K&G gebeld waar ze mij zeiden van een staaltje van haar stoelgang te nemen en meteen naar de dokter te gaan.
Voor alle veiligheid eerst naar de dokter zelf gebeld en gevraagd wat hij aanraadde en die zei van nog even te wachten.
Heel de dag in spanning gezeten tot haar volgende kaka, die weer donker donkergroen was. Maar dan even later begon de kleur wat af te zwakken en de volgende dag was ze al weer normaal, dus ik had mij zorgen gemaakt om niets.
Allez, ik denk wel dat ze een klein virusje te pakken had want ze was veel kalmer dan anders, sliep ook meer. Maar alles is nu dus weer goed.

Stimpy, hopelijk is er niets ergs aan de hand met uw kinderen?

Ah ja, nog even melden dat we opvang hebben gevonden voor onze poes bij een familie die net hun kat hebben moeten laten inslapen. Maandag komen ze ze ophalen, dus ik ben helemaal opgelucht dat ze niet naar het asiel moet

Link naar deze reactie
19/12/2008 @ 12:05
S.

Lesley als je wil kan je altijd terecht op het topic 'september 2008' 'septemberbaby wie ook?' daar zijn ook dames die allemaal kindjes hebben van september 2008 en daar kan je zeker je verhaal kwijt.
Dit geldt ook voor F'tje, komaan meid 't is toch niet omdat je hier met iemand ruzie hebt dat je daarom helemaal van het forum moet verdwijnen! Ik heb altijd graag je verhalen over Aminaatje gelezen dus kom zeker weer meeschrijven!
Link naar deze reactie
20/12/2008 @ 12:28

Online Status
Hallo Meiden

Zo te lezen heb ik heel wat gemist , is het hier uit elkaar gevallen ..jammer zeg
Vond altijd wel gezellig hier ..maar ja kerst komt eraan dus vrede meiden .... zoveel gedeeld al met elkaar , dit overwinnen jullie toch ook wel ...

Met mij gaat het goed , kerst komt er nu aan en oud en ieuw dan vertellen we het dus is wel leuk , even een originele manier verzinnen ....

Ik wens alle meiden een fijne feestdagen en een heel gelukkig en gezond 2009 toe ...

En Louise heel veel s6 met je bevalling en ik kom zeker nog even langs om weer te kijken en te lezen

KOm op he meiden Merry X-Mas

Link naar deze reactie
30/12/2008 @ 00:40
snoopytje

hey

amai dit vind ik nu echt triestig ze...
jullie waren allemaal zoooooooooo close en was
altijd een plezier om hier te komen lezen !!!!!

hier alles in orde.. begint goed te korten.. en dat mag
ook.. kan niet meer slapen snachts.. dus lange nachten...
al een week last van gespannen buiken gepaard met steken in
onderrug.... vandaag was het gelijk of hij er elk moment ging uitkomen
geen pijn maar een heel erge druk onderaan... zal zien wat gyne
zegt morgen...

f'tje, lesley ,chrichri ,enz hoe gaat het anders met jullie????

alvasr prettig eindejaar gewenst!!!

grtz
snooppytje

Link naar deze reactie
03/01/2009 @ 09:49

Hallo Meiden

ten eerste vind ik het wel jammer dat alles uit elkaar is gevallen en haast niet meer gereageerd word . hoop dat alles goed is met jullie ..

ik wil iedereen een heel gelukkig en vooral gezond 2009 toewensen
en dat het een mooi jaar mag worden voor iedereen

Louise hoe is het met jou , ben je al bevallen of zit het nog lekker warm in je buikje ??

wens jullie allemaal een fijne dag ik ga weer aan het werk

doei
Link naar deze reactie
Gisteren @ 16:21

Goh wat stil hier nu hoop dat het met iedereen goed gaat
met mij in ieder geval wel en met mijn beepje ook
volgende week krijg ik mijn 20 weken echo dus lkkr spannend

Snoopytje hoe staat het met jou al bevallen of nog niet?

Lesley hoe is het in het nieuwe huisje zeker druk aan het verhuizen
heel veel geluk in jullie nieuwe huisje

nou kom gauw nog wel eens lezen hier maar veel valt er tegenwoordig niet te lezen jammer hoor maar ja

gr en fijne dag iedereen
Link naar deze reactie
Gisteren @ 16:30
stimpy

Hoi wondertje,

Kwam hier ook ng even kijken.
Mis het geklets hier toch wel hoor, ook al als ik meer mee dan dat ik zelf actief was.
Maar helaas het is echt stil hier.

Spannend je 20 weken echo en alweer 20 weken, wat gaat het hard joh.
Hoe voel je je verder?
Voel je de kleine al?

Ik hoop toch hier eens te lezen dat je bevallen bent, want ben wel heel benieuwd naar jullie kleine.

Hier gaat alles verder goed.
Tamara doet het goed en groeit als kool.
Zondag is ze alweer 4 maanden oud en ze isnog op en top baby.
Waar niels al draaide met 14 weken en al de hele wereld om zich heen aan het ontdekken was en dan vooral zijn handjes en speelgoed om zich heen, ligt Tamara de hele dag een beetje rond te kijken en naar haar handjes te kijken en lachen en praten, maar verder doet ze nog helemaal niets.
Kan ik in ieder geval lekker van het baby zijn genieten, want het is onze laatste en ik zou het jammer gevonden hebben als ze net zo snel als Niels was, want die was met 6 maanden echt geen baby meer, want die moest ik overal vandaan houden, want die kroop dehel kamer al rond.

Laat je even weten hoe je echo was?

Hoe gaat het met de andere dames?

Snoopy voor jou schiet het ook op, of je bent al bevallen?

Lesley hoe gaat het met jullie verhuizing?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]