< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Juni 2009?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
06/01/2009 @ 13:42
wishing@work

hey lore,

ik heb de maison van bijbabydump ... en de kleurtjes gaan voor een meisje taupe/mokka met roos en voor een jongen lime groen met taupe

pff weer problems op het werk ,z e beweren nu dat ik ne dag niet ben komen werken terwijl ik wel ben komen werken ...... en omdat ik in totaal een alles te samen een maand ziek ben geweest in 2008 een adv dag dat ze aftrekken.

ik gaan op zoek naar ander werk dat alvast en ga mijn ontslag hopelijk kunen ngeven in mijn bevallingsverlof .... ben het echt beu ...

ben zo aan het aftellen naar donderdag......
Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 13:58
Lore

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@ Wishing: vraag eerst maar eens goed hoeveel opzegtermijn je moet doen hè, want als dat is kan je dat niet in je bevallingsverlof hè.
Bij mij op het werk moeten we 3 maanden opzeg doen. Dus wanneer we ons ontslag geven moeten we nog 3 maanden blijven werken.
Wat voor werk doe je?

Groetjes!

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 14:04
Wishing

hey lore,

Daar ben je verkeerd in hoor je kan je opzeg tijdens je bevallinsgverlof laten doorlopen hoor als bediende toch ..... ik zou normaal 4,5 maand moeten doen

we zullen zien maar hier gaat het echt niet meer hoor ..... is echt het één na de ander ... en ze spelen constant de goede mensen kwijt en dan vragen ze af hoe het komt ....

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 14:08
Lore

Hey wishing,

dan heb jij geluk!! Bij mij op het werk kan dat helemaal niet, als ik ooit van werk moet veranderen moet ik die 3 maanden nog komen.
En ooit wil ik ook van werk veranderen want ik zou graag als onthaalmoeder beginnen, eens we een huisje gekocht hebben enzo.

Groetjes!

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 14:14
Wishing

hey lore,

werk jij als bediende?
als jij zelf opzeg geeft mag jij verlof open nenen dat blijft doorlopen die opzegtermijn hoor ,zelfs met ziekte
ik zou volgens vacature max 4,5 maand moeten doen.....

ik werk als kantoor verantwoordelijke op een interim ... en jjj?

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 15:49
Lore

Ik heb ook een bediende contract. Ik werk als verkoopster in een bakkerij. Ik moet 3 maanden opzeg doen.
Lijkt me thans wel enorm leuk in zo'n interim kantoor werken!
Dat zou ik ook graag doen een bureau jobje!

Groetjes

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 15:52
wishing@work

lore,

dan zou ik het toch nog eens goed navragen hoo voor de opzeg en het bevallingsverlof.

het is leuk maar het is de mentaliteit hier... heel erg .... en het si nu al een jaar dat ze echt rot doen ... en het is niet simpel om nu nog mensen aan het werk te krijgen en te houden
Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 16:08
Lore

Wishing, ik ben ook nog niet van plan om direct te stoppen met werken. Vanaf februari trekken we in ons huisje, dat we gehuurd hebben voor 3 jaar. Dus binnen 3 jaar gaan we pas een huis kopen en dan kan ik ook pas als onthaalmoeder beginnen.
Wel rot voor je dat ze zo doen! Hoop dat je na de bevalling snel ander werk vind dan!

Groetjes!

Link naar deze reactie
07/01/2009 @ 18:30
25 jarig meisje

Online Status
Hallo iedereen,

Ik ben net terug van het ziekenhuis, had al enkele dagen verschrikkelijk pijn aan de rechterkant van mijn buik. Ze hebben net een echo gedaan van alle organen en hieruit bleek dat mijn buik tegen de blaas en de urinewegen en de nieren duwt en dat ik daarom zoveel pijn heb. Hieraan is niets te doen, alleen weinig drinken en medicatie nemen. Maak me wel wat zorgen want zit nog niet in de helft van de zwangerschap en mijn buik zal dus ook nog dikker worden. Afwachten maar.

Ze hebben ook nog een volledige echo van de baby genomen en we weten nu dus wat het zal worden, ga dit wel voor mijn eigen houden want kennissen lezen mee. Ga me nu dus wel volledig laten gaan ivm kledij en spullen voor de baby.

De baby zat momenteel wel heel laag, het hoofdje zat tegen mijn schaambeen aan en het gebruikt alleen maar het gedeelte onder mijn navel.

Groetjes

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:25
Wishing

dames,

ben juist terug van gyn.

Het was ongeveer een klein 20 cm ! hartje was goed en hetw as aan het bewegen dus ik weet nu wat de bewegingen zijn, en weet ook het geslacht al heeft het wat moeite gekost !

het wordt een , was er altidj zeker van meisje dus doet effe raar maar ben nog altijd blij ze:-)

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:28
marjoinlove

Online Status
vraagje aan jullie;
ik vroeg mij af of dit voor jullie herkenbaar klinkt:

ik heb behoorlijke pijn aan de rechterkant van mn buik, net boven mn heupbot. Soms met steken en het voelt alsof ik enorme spierpijn heb. Volgens mij ligt aan de rechterkant mn placenta. Paar dagen terug was de kleine gedraaid en lag die ook nog in dat hoekje, toen deed het helemaal zeer, maar gelukkig is de kleine nu de andere kant (linksonder) weer opgegaan. Maar het voelt allemaal erg beurs aan de rechterkant.... iemand enig idee? ik maak me op zich niet echt zorgen, maar vroeg mij af of dit normaal is.
tis onze eerste, heb dus geen idee wat ik moet voelen.

groetjes Marjo

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]