Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/01/2009 @ 13:42 wishing@work | hey lore, ik heb de maison van bijbabydump ... en de kleurtjes gaan voor een meisje taupe/mokka met roos en voor een jongen lime groen met taupe pff weer problems op het werk ,z e beweren nu dat ik ne dag niet ben komen werken terwijl ik wel ben komen werken ...... en omdat ik in totaal een alles te samen een maand ziek ben geweest in 2008 een adv dag dat ze aftrekken. ik gaan op zoek naar ander werk dat alvast en ga mijn ontslag hopelijk kunen ngeven in mijn bevallingsverlof .... ben het echt beu ... ben zo aan het aftellen naar donderdag...... |
| 06/01/2009 @ 15:52 wishing@work | lore, dan zou ik het toch nog eens goed navragen hoo voor de opzeg en het bevallingsverlof. het is leuk maar het is de mentaliteit hier... heel erg .... en het si nu al een jaar dat ze echt rot doen ... en het is niet simpel om nu nog mensen aan het werk te krijgen en te houden |
| 07/01/2009 @ 18:30 25 jarig meisje | Hallo iedereen, Ik ben net terug van het ziekenhuis, had al enkele dagen verschrikkelijk pijn aan de rechterkant van mijn buik. Ze hebben net een echo gedaan van alle organen en hieruit bleek dat mijn buik tegen de blaas en de urinewegen en de nieren duwt en dat ik daarom zoveel pijn heb. Hieraan is niets te doen, alleen weinig drinken en medicatie nemen. Maak me wel wat zorgen want zit nog niet in de helft van de zwangerschap en mijn buik zal dus ook nog dikker worden. Afwachten maar. Ze hebben ook nog een volledige echo van de baby genomen en we weten nu dus wat het zal worden, ga dit wel voor mijn eigen houden want kennissen lezen mee. Ga me nu dus wel volledig laten gaan ivm kledij en spullen voor de baby. De baby zat momenteel wel heel laag, het hoofdje zat tegen mijn schaambeen aan en het gebruikt alleen maar het gedeelte onder mijn navel. Groetjes |
| Gisteren @ 21:28 marjoinlove | vraagje aan jullie; ik vroeg mij af of dit voor jullie herkenbaar klinkt: ik heb behoorlijke pijn aan de rechterkant van mn buik, net boven mn heupbot. Soms met steken en het voelt alsof ik enorme spierpijn heb. Volgens mij ligt aan de rechterkant mn placenta. Paar dagen terug was de kleine gedraaid en lag die ook nog in dat hoekje, toen deed het helemaal zeer, maar gelukkig is de kleine nu de andere kant (linksonder) weer opgegaan. Maar het voelt allemaal erg beurs aan de rechterkant.... iemand enig idee? ik maak me op zich niet echt zorgen, maar vroeg mij af of dit normaal is. tis onze eerste, heb dus geen idee wat ik moet voelen. groetjes Marjo |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Juni 2009?