[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/10/2008 @ 14:02 Anna | Ik ben momenteel zwanger van ons vierde kindje. In mijn omgeving (collega's, familie, buurt, vrienden, ...) lijk ik een grote uitzondering. Bijna iedereen die ik ken heeft 2 kindjes. Af en toe eens een gezin met 3. Toch lees ik hier veel over grotere gezinnen. Hoe zit dat bij jullie? Zijn jullie ook een uitzondering in jullie omgeving? |
| 03/10/2008 @ 16:46 | hoi anna van harte proficiat met jou zwangerschap ik ben ook een mama van 4 kindjes en inderdaad hier bij ons in de straat al hebben de meeste max 3 kindjes in de familie maar 2 maar trekt u daar in ieder geval niets van aan ,dat is iedereen zijn persoonlijke keuze ik heb een hekel aan de commentaren van de mensen zo van amai 4 kindjes druk zeker tuurlijk is het druk eentje heeft ook drukte mee maar hier heerst er een gezellige drukte iedereen geniet hoe oud zijn jou andere kindjes ? hier wordt sander 8 jaar in november ruben en emilie zijn er 5 geworden in juni en ewout is een jaar geworden in juni geniet van jou zwangerschap groetjes dorine |
| 04/10/2008 @ 10:26 Anna | Wij zijn dus in onze omgeving een uitzondering (jullie ook blijkbaar). Maar het is niet dat we negatieve commentaar krijgen hoor. In tegendeel, de meeste mensen zeggen 'amai, ik bewonder u'. Terwijl ik het de normaalste zaak van de wereld vind. |
| 08/10/2008 @ 08:30 Dorine | hoi sandra proficiat met jou zwangerschap , dat zal allemaal meevallen hoor met een tweeling wij hebben hier ook een tweeling ik ging van 1 naar 3 dacht amai dat zal nooit lukken maar alles ging hier super vlotjes de tweeling wist op den duur dat het elk om beurt was , trouwens uwe andere kindjes hebben hele mooie namen |
| 09/10/2008 @ 13:29 Anna | Inderdaad, mama van bijna 5, je drie kinderen hebben heel mooie namen. Past perfect samen. Zoeken jullie nu weer twee korte naampjes? Weet je het geslacht al? |
| 10/10/2008 @ 13:38 Dorine | sandra uw eigen goesting doen ik heb het ook gedaan borstvoeding gegeven iedereen vond dat ook zo gek maar het was gewoon zalig en ze hadden er heel veel deugd van ze waren 5 weken tevroeg geboren dus het was meer dan nodig emilie woog 2040 gr ruben woog 22oo gr kmocht ze wel den tijd dat ze in de couveuse lagen niet aan de borst leggen dus afkolven maar was gewoon super toen ik thuis was had ik iets om handen dat ik kon doen terwijl ze samen in de couveuse lagen iedere dag ging ik heel fier met mijn volle flesjes melk ze hebben ongeveer een goeie 3 maanden beiden borstvoeding gekregen toen had ik geen genoeg meer en hebben we afgebouwd groetjes dorine |
| 11/10/2008 @ 20:02 Anna | Met een tweeling heb ik geen ervaring, met borstvoeding wel. Gemiddeld 1 jaar per kind. Ik ben er zeker voorstander van. Succes ! En lukt het niet, je kan tenminste proberen he! |
[Reageer]

Zijn er veel grote gezinnen in jullie omgeving?

en dat is het zowat, de meeste zijn kleinere met max 3 kids , we wonen wel in een jonge buurt dus er zijn veel kids maar niet in een enkel gezin.
Van 3 naar 5, ik ben toch vooral benieuwd hoe we het praktisch gaan aanpakken. Nog 6 maanden tijd...
. En dan gaat er bij de papa een knoopje in 
dus dan willen we natuurlijk niet copy-cat spelen.