[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/10/2008 @ 14:43 Anna | Wat een verhaal! Aangrijpend. En wat hebben jouw kindjes mooie namen : Marthe en Mathias! |
| 12/11/2008 @ 16:04 fannie | hey ik ben ook alleen saatnde mama na heel veel medische elende na mijn bevalling ben ik bedrogen geweest na mijn man ik heb rap iemand leren kennen maar vertrouw de mannen niet meer bang om dit terug mee te maken financieel red ik het goed en zo maar ik kan geen man meer verdregen ik kan er neit tegen dat ze zich moeien in mij huishouden en gewoon ik ben bang en wil er soms voor kiezen omalleen te blijven en alleen een kindjete nemen maar ik ben bang voor eenzaamheid in het weekend in de week kan ik perfect alleen zijn en zo maar dieweekends he heb wel vele vrienden maar alen zijn ze getrouwd en je kan daar nie altijd alleen bij gaan zitten heb wel veel aan ma en pa maardie reizen veel mijn vaag is hoe doet je vriendin dit voel ze zich niet eenzaam hoe vult ze zich de dagen |
| 05/12/2008 @ 15:25 Lien | artikel maandblad evita Dag Sofie, Ik ben Lien, freelancejournaliste voor het maandblad evita. Voor een reportage in één van onze volgende nummers ben ik op zoek naar vrouwen die na de scheiding/breuk met hun partner een grote beslissing hebben genomen: vrouwen die een grote reis gemaakt hebben, opnieuw zijn gaan studeren, ander werk zijn gaan zoeken.. of iemand die, zoals jouw vriendin, voor een kindje gekozen hebben. Het verhaal van jouw vriendin lijkt me goed aan te sluiten bij de reportage. Misschien heeft ze wel zin om mee te doen aan de reportage? Zou je haar mijn vraag willen doorgeven? Je mag me altijd een mailtje sturen op lien.lammar@yahoo.com. Alvast bedankt voor je antwoord en fijn weekend, Lien |
[Reageer]

Beste vriendin wordt BAM, ik mag mee!!