[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/10/2008 @ 09:19 | Hallo allemaal. Gisteren ben ik te weten gekomen dat ik zwanger ben - helemaal onverwacht: condoom scheurde en ja hoor, het is prijs. In het begin zag ik het dan ook niet te pessimistisch in: ik zit in een relatie met een lieve jongen die ik een jaar ken, en we wonen sinds twee weken samen. Alleen, toen ik het hem gisterenavond vertelde, zei hij dat hij abortus wou : hij is er niet klaar voor (27 jaar, ik 26) en het niet gepland etc etc. Voor is abortus echter absoluut geen optie. Ik voel mij zo hulpeloos nu. Ik wil mijn vriend niet kwijt, laat staat een kind zonder vader. Langs de andere kant ben ik heel blij, zelfs wat trots dat het in deze dagen van moeilijk zwanger worden zo gemakkelijk is gegaan. Wat nu? Ik dacht gewoon geduldig te zijn, en te hopen dat hij tot inzicht komt, blijft en van het kind gaat houden zo gauw het er is over 9 maanden. Gemakkelijk is het echter niet. Alvast bedankt. Een triest meisje. |
| 03/10/2008 @ 10:49 NellyBean | Ja, je hebt gelijk. Ik hoop het alleszins. Bedankt! |
03/10/2008 @ 11:52![]() | neem je vriend de eerste keer mee als je bij de gynecoloog moet gaanhet luisteren naar het hartje gaf mij een kik bij ons waren ze alle 3 gepland |
03/10/2008 @ 16:15 ![]() | ik hoop het ook voor je |
06/10/2008 @ 22:08 ![]() | hoe gaat het nu met jullie? |
| 23/10/2008 @ 16:58 ann | kind kan er toch niks aan doen dat de condoom gescheurt is heeft m daarom geen recht op leven. vind je vriend erg kinderachtig reageren voor iemand van 27jaar. ik zou nog liever hem dan dumpen dan abortus doen. maar de keuze is natuurlijk aan jouw relaties zijn niet voor "eeuwig" een kind wel dus jij moet weten wat je in de toekomst ziet. |
| 29/10/2008 @ 19:31 lenatje ![]() | Hoi, ben ondertussen ook mee aan het volgen. Hoop dat hij het een beetje begrijpt. Heb je al meer nieuws? Ziet hij het een beetje zitten? Steun je hoor! ![]() Dikke kus |
[Reageer]

Onverwacht zwanger en ongewenst voor de papa