Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
19/10/2008 @ 13:11 ![]() | Zaaddonor of niet, 't is wel jouw kind! Nu ja, zover je weet hé! Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat er gebeurt is hoor. ![]() |
| 19/10/2008 @ 19:05 Lizzy ![]() | Jeetje, wat kloten voor je ... Sterkte man ... |
19/10/2008 @ 19:29![]() | En jouw kind? |
| 19/10/2008 @ 20:06 Bianka ![]() ![]() | Heeft ze dat zo gezegt of denk je dat? Want wat is er dat je nu wel de keuze hebt gemaakt om niet door te gaan met haar. Groetjes Bianka |
| 19/10/2008 @ 20:39 | flinke ruzie waarom ik dat denk ? Nou omdat ik het huis uitgezet wordt ..... Omdat ze heel goed weet waar ze mee bezig is en beschermd wordt door haar ouders..... Omdat mijn hele relatie dus een leugen was....Ik heb zelf me huis opgezegt en spullen verkocht 3 maanden geleden..Ben dus nu alles kwijt en kan weer van begin af weer verder... Ze geeft een relatie met een poep en een scheet op...En dat is voor mijn een reden dat ze geen zin heeft in mij en alleen maar een kind wou..En dat heeft ze nu voor elkaar... Dus ik zit behoorlijk in de put door haar gedoe....Ik weet niet meer wat ik moet denken over alles...Zie het nu in mijn ogen als een leugen alles....Ze zegt er helemaal niks over ,alleen wanneer ik pleite ben... Dus daar ben ik druk mee bezig .... Maar goed het is toch allemaal mijn schuld en zal het moeten verwerken |
| 21/10/2008 @ 10:12 | flinke ruzie Nou er is gisteren weer een hoop gebeurd.... Ze had eerst tegen mij verteld dat ze het huis uit ging en dat ik in het huis bleef wonen...Maar mevrouw trekt haar woorden terug!!! OOk prima het maakt mij niks meer uit...IK vertrek wel...Alles is in mijn ogen toch een leugen... Zo kwam gisteren ineens een "vriendin"aam de deur om haar rijzadel te halen ...Toen ze eenmaal het zadel had werdt mij gezegt dat ik heel Laag was gegaan om het haar ouders te vertellen... Maar daar geef ik geen reet om ..Ik heb gevochtten voor deze relatie en dat wordt allemaal niet in dank afgenomen. Dus der ouders reageren niet meer dus mogen ze lekker voor haar leuke dochter gaan zorgen met haar ongeboren kind... Ik trek nu me handen van ieder 1 af die iets met haar te maken heeft , ik wil dit dus nooit meer mee maken ...Ze is gewoon echt harteloos...Ze wil maar 1 ding en dat is een kind en gaat daarna gewoon over lijken...Nou ze heeft nu wat ze wil en ik teken nergens voor.... Had gisteren nog een beetje stille hoop omdat der moeder haar die vriend wel eens zou gaan bellen maar daarna is het dus alleen maar slechter gegaan ...Wat er allemaal gebeurt is weet ik dus niet maar niet veel soeps in iedergeval.. Mannen wees goed gewaarschuwd zulke vrouwen bestaan echt die er alles voor doen om een kind te krijgen en daarna je dumpen als een baksteen... Ik kan haar alleen maar een BLACK WIDOW noemen.... Maar nu eerst weer een hoop regelen en dan pakken we de draad weer op... Badankt voor jullie medeleven tot nu toe... |
| 23/10/2008 @ 22:15 | flinke ruzie Nou wou ff wat zeggen over die stabiele relatie.. Ik nam tot voor kort aan dat wij die ook hadden...Dus dat ieder 1 zegt dat wij dat niet hadden mag dat niet zo 1,2,3 zeggen.. Kijk dat zij ineens raar gaat doen kan ik niks aan doen...Ik probeer te vechtten voor een relatie en als daar helemaal niet op gereageerd wordt kan ik daar niks aan doen... Ik wordt van alle kanten belaagd dat ik het allemaal verkeerd heb gedaan, en zij lacht er om..Ze laat me gewoon stikken.... Ik heb geluk dat ik goede vrienden heb waar ik tijdelijk nu bij in huis woon want anders weet ik het helemaal niet waar ik naar toe moet...Heb gelukkig al me eigen spullen mee kunnen nemen en opgeslagen ...en wat ik nodig heb staat bij die vrienden.. Want gisteren avond kwam der broer langs om zogenaam de sleutel op te halen want mevrouw zou weer naar huiskomen om tot rust te komen...Daar ben ik mee ingestemd om dus de sleutel aan hem te geven met de woorden van hem dat er nu wel gepraat zou gaan worden maar tot op heden nog geen ene malle moer gehoord. Ik probeer het allemaal van me af te tikken hier maar heb er ondertussen wel een partij buikpijn van gekregen...Dit gaat zelfs mij de pet te boven..Dat je door zo'n ruzie dit effect kan krijgen..... Ben nu druk met ene hoop t eregelen want kan niet maanden bij die goeie mensen gaan wonen..Zit er ook met een hond en 2 katten namelijk dus is voor hun ook een hoop drukte erbij... Maar we slaan ons hier wel weer doorheen...Leven gaat toch door.. Gr Chris |
| 24/10/2008 @ 22:18 | flinke ruzie Zo der is duidelijkheid.... IK KAP ER MEE !!!! Was vandaag naar der ouders gegaan voor duidelijkheid....Er werdt mij verteld zonder tekst en uitleg dat het over was....IK zeg daar op ...Jullie hebben geen last meer van mij... Helaas trek ik me handen ook terug van het kind...Klinkt heel hard maar wil absoluut helemaal geen contact hebben met die Familie.. Ze liegen er allemaal stuk voor stuk...Ze mogen het fijn hebben maar niks meer over mijn rug.. Ik heb het helemaal gehad met zo'n familie die absoluut geen respect hebben voor iemand anders... Het is spijtig dat het zo kan gaan lopen maar ben er gelukkig wel vanaf...Ik ga nu weer me eigen leven opbouwen met iemand die wel spoort..... wie weet kom ik hier nog wel een keer terug met goed nieuws...Badankt allemaal voor jullie steun en toeverlaat .. Wens ieder 1 veel sterkte met hun relatie's en met de baby's Gr Chris |
25/10/2008 @ 10:50![]() | Chris vindt het jammer, hopelijk kom je gauw iemand tegen die het wel met je meent. Hou je goed man. |
| 09/12/2008 @ 11:39 Bea | Volgens mij is dat kind helemaal niet van jou Ze is zwanger van een ander, en daarom heeft ze jou gedumpt Gewoon dumpen zulke @&#§ ! Ze verdient jouw aandacht helemaal niet 'k hoop dat je intussen je leven terug opgepakt hebt zonder haar ! |
| 09/12/2008 @ 12:07 andrea | Al effe geleden dat ik dit gevolgd had, maar zag het nu opeens weer bovenaan staan en heb het hele verhaal gelezen. Zoals het mij overkomt had die vriendin al een ander toen ze nog samen met chris was. Denk met die vriend van haar. Daar is ze zwanger van geworden en heeft zich zo bizar mogelijk gedragen om ervoor te zorgen dat chris het uit zou maken.. Helaas voor haar, wilt chris het goed maken en probeert ze chris in een zwart licht te zetten dus dat zij er niet op aangekeken wordt. Sommige mensen... ![]() Al is het soms wel moeilijk om een verhaal te beoordelen als je maar een kant van het verhaal kent. ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Flinke ruzie