< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (On)Bewust alleenstaande moeders » Uit elkaar - ik met 5 kinderen, ben zo bang.

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (On)Bewust alleenstaande moeders
Uit elkaar - ik met 5 kinderen, ben zo bang.
21/10/2008 @ 11:46
Nancy

Online Status
Sima.

Ben blij dat je losgekomen bent van zijn macht.
Vind het prachtig hoe jij alles verwoord.

Ik ben vrijdag 17/10 de trotse meter geworden van Sylke.
50 cm en 3.445 kg.
Een supermooi kindje.
Eet goed, slaapt goed.

Wou je dit even vertellen.
Ben zo fier op mijn petekindje

Je komt er meid, hoe gaat het nu met jou of jullie?
Hoe staan de kindjes hier tegenover want zij zitten er tussen hé.

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 19:09
sima

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo Nancy

Proficiat met je petekindje! Geniet er van, de baby`s groeien zo snel.

Sorry dat ik nu pas terug schrijf, maar ik was de hele week druk bezig geweest en bijna helemaal niet op het forum - alleen beetje lezen.

Hier gaat het zijn eigen gangetje.
Thuis is het (nog) steeds goed, maar de vraag is voor hoe lang.
De onzekerheid blijf me knagen, ik kan niet zomaar doen alsof er niets gebeurt is.... toch hou ik (nog) veel van hem, maar dan op andere manier, anders - kan dat niet in woorden opschrijven.

Kinderen kijken ook met grote verbazing naar hoe het nu alles loop. Oudste zijn ook onzeker - net als ik, de 3 kleine , zijn meer blij en lachen veel meer.

Vandaag had ik gewerkt en heb zo enorme hoofdpijn, denk dat het migraine is.

Groetjes! Sima

Groetjes!

Link naar deze reactie
04/11/2008 @ 13:34
ikke

hallo

ik heb jullie verhalen gelezen en zit ook in die situatie!
mijn man heeft me verteld niet verder met me te willen, alles waar hij voorheen net als ik zwart over dacht denkt ie nu wit over...
kotom hij is niet meer de man waar ik voor gevallenb en, en wil dus niet meer met me verder.
ik ben door en door slecht en maak hem ongelukkig.
ik kan niet meer ben op
hij is gegaan
voor 2 dagen waarna hij me vriendelijk en direct verzocht heeft zelf te gaan, moestmaar naar mijn familie gaan,...
dus ben ik met mijn eenjarig kindje terug naar mijn ouders gegaan
zit daar nu 3 weken
loop er tegen de muren op
kan niks meer, niet eten, drinken, slapen, zelfs niet voor mijn ukje zorgen...
Komt er nog bij dat hij bekent heeft verliefd te zijn op mijn beste vriendin die in een scheiding zit...
dat was een enorme domper voor mij, mijn vriendin heeft uren bij ons gezeten met haar verdriet, ik wou haar helpen er voor haar zijn en zo mijn eigen grag gegraven...
Ik wil mijn man terug, mis mijn huis, mijn thuis, alles
voor mij waren we een perfect gelukkig gezinnetje...
hoe doen jullie t , hoe kunnen jullie overleven?
hoe trekken jullie je op aan de kids? Voor mij is die spruit er nu echt teveel aan...
Link naar deze reactie
05/11/2008 @ 09:33
sima

Hallo Ikke

Veel sterkte.ik kan me voorstelen wat jij nu memaak.Ik was ook verbaast toen hij zei: ik kan/wil niet meer verder... Ik dacht dat we een perfekte stel vormden, maar dat was blijkbaar alleen in mij gedachten. Ik denk dat ik zo blind verlift was, dat ik de signalen over mij hoofd had gezien... maar als ik erover denk, weet ik eigenlijk niet wat ik niet goed had gedaan, in die periode (4 jaar).
De einigste wat kan ik me verwijten is : te veel afhankelijk van hem, geen eigen meining kunnen/mogen hebben.

Zolas jij al kon lezen in mij vorige berichten: hij heb me 3 keer verlaten met mededeling: ik ga weg en weet niet waneer en of ik terug kom. 2 keer was ik aan het vechten: a.u.b blijf thuis, we hebben kinderen, we moeten proberen iets van te makken...

Maar de laatste keer, was ik echt totaal los, had geen zien en wil meer om te vechten. Waarom zou ik het doen? Hij heeft toch geen zien meer in, does dat is volkomen zienloos.
Ik ging accord op zijn voorstel: ga maar denk niet dat jij nog terug zou mogen komen. Jij vrijheid, maar ik ook. Jij eigen leven, maar ik ook, met hele gevolgen van dien.

Ik was verbaast van zijn reactie, hij was stoomverbaast dat ik zo beslissing had genomen, dat had hij niet verwacht.
Hij kwam tot bezinking, en zei dat hij wil met me verder, dat hij veel voor me houd, en wil me niet kwijt.

Tens stond ik verbaast te kijken, dat had ik weer niet verwacht.

We zijn nu zo maand verder, tot nu toe gaat het goed, maar ik weet niet voor hoe lang.

Zolas jij kon lezen , heb ik wel twijfels, kijk anders naar hem en onze relatie dan voorheen. Net als ik op eens volwassen ban geworden, ik houd ontzettend veel van hem, maar toch is het anders...en dat zou nooit het zelfde worden .

Hoe is het nu met jou?

Groetjes en sterkte

Sima

Link naar deze reactie
05/11/2008 @ 09:56
ikke

hallo sima

t is hard he. Ik heb t zo moeilijk, bennu op mijn werk, maar kanme nit concentreren, zou liever wat huilen. Tranen staan in mijn ogen.
Elke dag nog betrap ik hem op een leugen. Gelijk vandag een verscheurde telefoonrekening waarvan de detail ontbreekt... Als ie niks te verbergen heeft waar is dan de detail???
Ik ben echt doodop.
Ik kanook echt niks vinden waarom hij zou tegen me doet. Ik was net heel erg van hem onafhankelijk. Veel familie en vriendne in de buurt, hobby' s, goede baan.. alles wat hij niet had eigenlijk.
Als hij dit weekend niet zelf over de brug komt maak ik er in elk geval ook een eind aan, dan kan ie gaan, en trekt ie zijn plan maar.
Ik moet iets doen om er niet helemaal aan onderdoor te gaan.
Niemand begrijpt wat er in zijn kopje omgaat, volgens mij hij ook niet.

Fijn dat je man alsnog wou blijven en t nu een beetje beter gaat, stekrte
Link naar deze reactie
05/11/2008 @ 13:18
sima

Hallo Ikke

Ja, inderdatat mij verhal is anders dan die jouwe.Bij jou is een andere vrouw in het spel, bij me niet - voor zo veel ik weet. Dat is dus andere situatie maar toch zitten we bij het zelfde einde...We zijn alleen, verlaten en met veel vragen en maar geen aantworden.

Mij vriend was altijd heel erg zelfverzekerd, bijna brutaal , en had/heeft altijd gelijk - volgens hem dan. Ik was dom, gek, waardelos, en van alles en wat (lijst van hier tot Tokio).Ik mog van hem geen eigen meining hebben laat maar staan uitspreken, als ik dat wel had heb geprobeert, zei hij: jij heb niets te zeggen !!!.... en ik een domme idiot - hij had hij wel gelijk in - pikte dat ook nog, maar tot de laatste ruzie... toen dacht ik: nee Sima, nu is het afgelopen, genoed van die verneddigingen , beschuldigingen, en pestereien.

Sinds dien voel ik me beter, sterker, durf NEE te zegen, en als het iets niet bevalt... O.K deur open, ga maar, maar kom niet meer terug, over is over.... geen proef tijd en andere tijd verspilling.

Mij familie heb me ook ultimatum gesteld: we helpen jou, krijg huis, zoeken een baan voor me , oppas voor de kids, maar op eèn voorwaarde: hij moet weg, uit mij buurt en never terug komen. Hij weet dat ik me zou reden, ook zonder familie , en daar heeft hij de schrik van, daar heeft hij niet opgerekend.

Ik weet niet wat ik in jou situatie zou doen, hoe zou ik het aanpakken, maar ik denk dat jij moet nu een beslissing nemen, het zou niet gemakkelij zijn, maar het is de beste denk ik.
Ik was ook zo verdrittig, huilend als een kind, en had geen zin om adem te halen, maar toen ik mij besslissing had genoemn en aan hem verteld, kwam groete laast van mij schouders, letterlijk en figuurlijk.... het heeft wel 3 dagen geduurt.

Sterkte!!!
Sima

Link naar deze reactie
06/11/2008 @ 13:04
ikki

oei sima nu doe je me aan mezelf denken... ik ben ( of beter gezegd was) heel erg zelfverzekerd, wist perfect wat ik wou en ging daarook voor, iemand daarvan overtuigen was kinderspel..
hm ik heb wel nooit gezegd dat ik altijd gelijk had, maar wel dat ik dat zo zag, of bv dat zijn voor mij de feiten...
Mijn man stond veel minder zelfzeker in zijn schoenen en was makkelijk te overtuigen. Denk inderdaad wel dat dat aan hem is gaan vreten.. maar dat ik daarom slecht ben.. dat is toch nooit de bedoeling geweest.
Ik weet ook niet wat ik moet doen, heb vanavond weer een gesprekje met hem want de week is om. Ik wil terug in mijn huis. Tja en waar hij dan heenmoet, geen idee, ik kan er niks aan doen dat hij niets of niemand heeft t is niet dat ik hem da verboden heb.
Hij hangt in elk geval erg t slachtoffer uit. En heeft nog steeds contact met die vrouw..
succes voor jou!
Link naar deze reactie
07/11/2008 @ 15:07
sima

Hallo Ikke

Hoe is het met je vandaag?

Had gisteren de hele avond aan je gedacht, wou berichtje sturen maar mij dochter was haar huiswerk aan het maken van 18 tot 01.00 op de pc, dus ik had geen kans om er tussen te komen.

Ik vind het zeer vernedert voor jou, dat je partner een minnares heeft. Hij moet kiezen en jou niet aan de lijn houden - dat is mij meining als ik het mag zeggen. Ik zou hem laten naar haar toe vertreken/verhuizen. Als zij beter is dan jij... weet jij wat Nancy tegen mij zei - in vorrige berichtjes - dat mannen denken dat bij de buuren graas groenen is, dus laat hem dat zelf uitzoeken.Waarschijnlijk kom hij met hangende pootjes terug.
Maar of jij hem nog terug zou willen hebben/nemen ,dat is voor jou de keuz... maar laat hem niet merken dat jij hem noddig heb. Hij moet beseffen, wat hij kwijt is, en hoe veel ben jij waard.

Dat jij zelfverzekerd bent hoeft niet te betekenen dat jij slecht bent, maar alles hang er af hoe jij zich gedraag. Voor mij vriend was/bestond geen NEE. Vaak had ik andere meining maar ik mog het niet zeggen. Hij weest het beter.Was nooit : Sima, wat denk jij over...???. Als ruzie was en ik wou iets zeggen, hij schreuwde tegen me: jij heb niets te zeggen...
Dat doet veel pijn. Toen dat gebeurde , niets, maar nu - nadat mij ogen open gingen.Ik besef nu pas, dat ik voor hem bestond niet eens, was net een stuk meubel, salon taffel die kan jij verplaatsen of zelfs weg goien.

Ik weet niet wat het hem nu vreet, maar sinds paar dagen is hij anders.Hij belde vaak naar huis en vraag konstaant of ik van hem hou en hoe veel.... ik weet niet, maar volgens mij hij voelt zich onzeker, hij is bang dat ik een einde zou makken aan onze relatie.Hij is waarschijnlijk bang dat ik bij hem weg zou gaan, bang om alleen te zijn. Weet niet waarom hij zo denk want daat is geen aanleiding voor.

Groetjes! en laat iets van zich horen .

Sima

Link naar deze reactie
08/11/2008 @ 21:22
ikke

hallo sima

hm nee ik heb zeker nooit gezegd dat hij geen mening mag hebben, ik heb hem zelfs altijd om een mening gevraagd maar kreeg spijtig genoeg nooit antwoord. Zo frustrerend. Tja en wie niks zegt of doet kan ook niks fout doen natuurlijk!
Goh nu zou t natuurlijk wel kunnen omdat ik nooit reactie kreeg ik die op een duur ook niet meer altijd ben gaan vragen. Maar nie omdat die er niet toe deed maar omdat ik dan niet weer teleurgesteld zou zijn zeg ma.

Ja ik heb t hem van de week dus gezegd dat ik t beu ben. Of ie wel beseft wat ie gedaan heeft en mee bezig is. En t enige wat ik er dan uit krijg is dat hij t allemaal niet meer weet. Beweerd nu toch niet zo verliefd te zijn, en in elk geval geen contact meer te hebben.
Ligt heel erg met zichzelf in de knoop en heeft beloofd deze week hulp te zoeken. Heb gezegd dat dat echt moet, want hij zit nu al maanden te tobben en komt er niet uit, integendeel hij zakt steeds diepr weg in zelfmedelijden en ik ben steeds slechter in zijn ogen.
Ik aanvaard zijn houding ook niet langer hij zal echt vriendelijker moeten zijn en natuurlijk geen contact meer met haar.
Alleen op die basis en op basis van goede wil en vooruitgang ( hoeven heus niet gelijk opnieuw huisje boompje beestje te spelen) krijgt hij van mij nog de privilege om alleen in ons huis te wonen.
Houd hij zich niet aan deze afspraken kan hij gaan, dan heb ik er genoeg van wat hij dan ook wil.
Hij blijft steeds zeggen dat hij t allemaal nog niet weet, maar ik begin t steeds beter te weten; ik wil dit niet langer, geen dag, geen week... Dus hij zal moeten veranderen of t is van hieruit gedaan.

O dus je man doet ineens heel erg lief! Hij zal inderdaad bang geworden zijn, typisch voor mannen he.
Ik geloof dat de mijne ook erg bang is voor de gesprekken ed, en de confrontatie met de waarheid.

Dus ja zit ik weer bij mijn ouders, tegen mijn zin natuurlijk. T is nu een moeilijk weekend, iedereen heeft leuke plannen, enik kan geen kant uit. Erg balen.

Goed weekend voor je!
Groetjes
Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 09:30
sima

Hallo Ikke

Sorry dat ik nu pas reageert, maar mij vriend was tot gisteren thuis (hij werkt van woe t/m za) dus had geen tijd en ook geen mogelijkheid om rustig te reageren)

Dat gevoel die jij nu heb, ken ik ook.... hij weet nog niet zeker, maar ik begien steeds meer zeker te weten : wat ik wil, en hoe ik het wil, en wat ik niet meer wil... Het kan me niet meer scheilen, woel me toch alleen en al verlaten (ook al is het niet zo), maar die dorn ik het hart is nog steeds... kan het niet zo zomaar vergeten.

Gisteren was Hij weer opstandig en zeer opdringerig met zijn wil, maar ik zei: nee, zo wil ik niet hebben, ik red me wel, dus geen : jij doet dat , ik wil zo.... ect.... Als ik iets wil, doe ik voor mij zelf en mij eigen gevoel , niet voor jou.

Hij is in stilte vertroken, beitje afstandelijk, maar eigenlijk kan me dat niet scheilen, het doet geen pijn meer zoals vroeger.

Ik geloof dat ik immum begin te worden voor zijn gedrag.

Hoe is het met jou nu? Gaat het al beitje?

Groetjes en sterkte! Sima

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 09:58
Nancy

Online Status Stuur bericht
Hey Sima,

Heb je al naar mijn banner gezien???
Ik ben eindelijk weer zwanger.
Ben zo blij .

Amai Sima; nen dikke proficiat hoe je nu denkt.
Eindelijk heb je volgens mij je zelfvertrouwen terug gevonden.
Super !!!
Durven reageren is al een heel grote stap.
Ken dat, als mijn man thuis is , geraak ik ook niet op de computer.

Khoop voor je dat alles alsnog in orde komt.

Dikke groetjes en dikke

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 10:10
sima

Hallo Nancy

Een DIKKE PROFICIAT , met je zwangerschap !!!!!!!!!!!!!!!

Heb net aan je PB gestuurd.... dank voor je reactie!!!
ben blij iemand te hebben die "ërvaring"heb in dat sort zaken.

Hoop dat je nog kom afentoe op die triste topic te reageren.

Aller aller beste, warme groetjes, en tot volgende keer - hoop ik.

Sima

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 19:22
sima

Hallo Nancy

Het loop nu alles mis, hij is in ouderen patroon gevallen, en we zijn nu weer terug bij af.
Bos rozen, etentje in restaurant, alle prachtige worden... alles was een leugen ;( . Ben weer bedrogen, gekwetst en alleen.

Wat ik helemaal niet kan begrijpen is : waarom breek jij mij hart weer? waarom speel jij een spelletje met mij gevoel.Waarom maak jij alles kapot wat zo mooi was...

Link naar deze reactie
23/11/2008 @ 12:12
Nancy

Online Status Stuur bericht
Sima,

Het is ni waar é !!!!!
Sorry, maar nu vind ik hem toch echt een kl**t.
Waarom doet hij je dit telkens weer aan???
Bijt door meisje, het zal moeilijk zijn, maar zo'n man verdien je niet.
Je zal het ni makkelijk krijgen maar ik denk nu toch wel dat je familie gelijk heeft.
Jij verdient veel beter, ook al is hij de vader van je kinderen.
Zo kan jij ook niet langer leven é.
Ik kom hier regelmatig kijken, maar wegens tijdgebrek zal dit niet elke dag zijn.
Maar ik blijf aan je denken en hopen dat alles voor jouw in de plooi zal vallen, met of zonder hem.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]