Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/10/2008 @ 11:46 Nancy | Sima. Ben blij dat je losgekomen bent van zijn macht. Vind het prachtig hoe jij alles verwoord. Ik ben vrijdag 17/10 de trotse meter geworden van Sylke. 50 cm en 3.445 kg. Een supermooi kindje. Eet goed, slaapt goed. Wou je dit even vertellen. Ben zo fier op mijn petekindje ![]() Je komt er meid, hoe gaat het nu met jou of jullie? Hoe staan de kindjes hier tegenover want zij zitten er tussen hé. |
| 04/11/2008 @ 13:34 ikke | hallo ik heb jullie verhalen gelezen en zit ook in die situatie! mijn man heeft me verteld niet verder met me te willen, alles waar hij voorheen net als ik zwart over dacht denkt ie nu wit over... kotom hij is niet meer de man waar ik voor gevallenb en, en wil dus niet meer met me verder. ik ben door en door slecht en maak hem ongelukkig. ik kan niet meer ben op hij is gegaan voor 2 dagen waarna hij me vriendelijk en direct verzocht heeft zelf te gaan, moestmaar naar mijn familie gaan,... dus ben ik met mijn eenjarig kindje terug naar mijn ouders gegaan zit daar nu 3 weken loop er tegen de muren op kan niks meer, niet eten, drinken, slapen, zelfs niet voor mijn ukje zorgen... Komt er nog bij dat hij bekent heeft verliefd te zijn op mijn beste vriendin die in een scheiding zit... dat was een enorme domper voor mij, mijn vriendin heeft uren bij ons gezeten met haar verdriet, ik wou haar helpen er voor haar zijn en zo mijn eigen grag gegraven... Ik wil mijn man terug, mis mijn huis, mijn thuis, alles voor mij waren we een perfect gelukkig gezinnetje... hoe doen jullie t , hoe kunnen jullie overleven? hoe trekken jullie je op aan de kids? Voor mij is die spruit er nu echt teveel aan... |
| 05/11/2008 @ 09:56 ikke | hallo sima t is hard he. Ik heb t zo moeilijk, bennu op mijn werk, maar kanme nit concentreren, zou liever wat huilen. Tranen staan in mijn ogen. Elke dag nog betrap ik hem op een leugen. Gelijk vandag een verscheurde telefoonrekening waarvan de detail ontbreekt... Als ie niks te verbergen heeft waar is dan de detail??? Ik ben echt doodop. Ik kanook echt niks vinden waarom hij zou tegen me doet. Ik was net heel erg van hem onafhankelijk. Veel familie en vriendne in de buurt, hobby' s, goede baan.. alles wat hij niet had eigenlijk. Als hij dit weekend niet zelf over de brug komt maak ik er in elk geval ook een eind aan, dan kan ie gaan, en trekt ie zijn plan maar. Ik moet iets doen om er niet helemaal aan onderdoor te gaan. Niemand begrijpt wat er in zijn kopje omgaat, volgens mij hij ook niet. Fijn dat je man alsnog wou blijven en t nu een beetje beter gaat, stekrte |
| 06/11/2008 @ 13:04 ikki | oei sima nu doe je me aan mezelf denken... ik ben ( of beter gezegd was) heel erg zelfverzekerd, wist perfect wat ik wou en ging daarook voor, iemand daarvan overtuigen was kinderspel.. hm ik heb wel nooit gezegd dat ik altijd gelijk had, maar wel dat ik dat zo zag, of bv dat zijn voor mij de feiten... Mijn man stond veel minder zelfzeker in zijn schoenen en was makkelijk te overtuigen. Denk inderdaad wel dat dat aan hem is gaan vreten.. maar dat ik daarom slecht ben.. dat is toch nooit de bedoeling geweest. Ik weet ook niet wat ik moet doen, heb vanavond weer een gesprekje met hem want de week is om. Ik wil terug in mijn huis. Tja en waar hij dan heenmoet, geen idee, ik kan er niks aan doen dat hij niets of niemand heeft t is niet dat ik hem da verboden heb. Hij hangt in elk geval erg t slachtoffer uit. En heeft nog steeds contact met die vrouw.. succes voor jou! |
| 08/11/2008 @ 21:22 ikke | hallo sima hm nee ik heb zeker nooit gezegd dat hij geen mening mag hebben, ik heb hem zelfs altijd om een mening gevraagd maar kreeg spijtig genoeg nooit antwoord. Zo frustrerend. Tja en wie niks zegt of doet kan ook niks fout doen natuurlijk! Goh nu zou t natuurlijk wel kunnen omdat ik nooit reactie kreeg ik die op een duur ook niet meer altijd ben gaan vragen. Maar nie omdat die er niet toe deed maar omdat ik dan niet weer teleurgesteld zou zijn zeg ma. Ja ik heb t hem van de week dus gezegd dat ik t beu ben. Of ie wel beseft wat ie gedaan heeft en mee bezig is. En t enige wat ik er dan uit krijg is dat hij t allemaal niet meer weet. Beweerd nu toch niet zo verliefd te zijn, en in elk geval geen contact meer te hebben. Ligt heel erg met zichzelf in de knoop en heeft beloofd deze week hulp te zoeken. Heb gezegd dat dat echt moet, want hij zit nu al maanden te tobben en komt er niet uit, integendeel hij zakt steeds diepr weg in zelfmedelijden en ik ben steeds slechter in zijn ogen. Ik aanvaard zijn houding ook niet langer hij zal echt vriendelijker moeten zijn en natuurlijk geen contact meer met haar. Alleen op die basis en op basis van goede wil en vooruitgang ( hoeven heus niet gelijk opnieuw huisje boompje beestje te spelen) krijgt hij van mij nog de privilege om alleen in ons huis te wonen. Houd hij zich niet aan deze afspraken kan hij gaan, dan heb ik er genoeg van wat hij dan ook wil. Hij blijft steeds zeggen dat hij t allemaal nog niet weet, maar ik begin t steeds beter te weten; ik wil dit niet langer, geen dag, geen week... Dus hij zal moeten veranderen of t is van hieruit gedaan. O dus je man doet ineens heel erg lief! Hij zal inderdaad bang geworden zijn, typisch voor mannen he. Ik geloof dat de mijne ook erg bang is voor de gesprekken ed, en de confrontatie met de waarheid. Dus ja zit ik weer bij mijn ouders, tegen mijn zin natuurlijk. T is nu een moeilijk weekend, iedereen heeft leuke plannen, enik kan geen kant uit. Erg balen. Goed weekend voor je! Groetjes |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Uit elkaar - ik met 5 kinderen, ben zo bang.

.
.
, ik kan niet zomaar doen alsof er niets gebeurt is
.... toch hou ik (nog) veel van hem, maar dan op andere manier, anders - kan dat niet in woorden opschrijven.
.
. Dat is dus andere situatie maar toch zitten we bij het zelfde einde...We zijn alleen, verlaten en met veel vragen en maar geen aantworden.
- pikte dat ook nog, maar tot de laatste ruzie... toen dacht ik: nee Sima, nu is het afgelopen, genoed van die verneddigingen , beschuldigingen, en pestereien.
.
.
.