[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/09/2008 @ 22:39 even anoniem | Hoi, misschien niet helemaal gepast, maar ik hoop goede reacties te krijgen. De geboortedatum van het kindje van een vriendin van me komt in de buurt. Het kindje is helaas 5 dagen later gestorven aan complicaties na de bevalling. Het kindje zou 2 jaar worden. Ik ken haar nog niet heel erg lang (maandje of 10), maar het klikt erg goed tussen ons en we kunnen gezellig babbelen over onze kroost. Maar ook kunnen we het goed hebben over het grote verdriet om haar engeltje. Ik zou deze dag niet zomaar voorbij willen laten gaan. Maar ik vind het heel erg moeilijk wat ik zou moeten doen. Kunnen jullie mij vertellen wat jullie in haar situatie zouden waarderen? Ik dacht aan een mooie ballon waar ik datum en naam op laat drukken, maar ik weet niet waar dat kan?! En natuurlijk koop ik een kaartje. Ik heb dit hier geplaatst omdat ik weet dat hier veel mama´s en papa´s zijn die een engeltje(s) hebben. Jullie weten als geen ander hoe zij zich voelt. Ik hoop op positivie reacties. |
[Reageer]

Graag tips/raad