< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Vader worden/zijn... » Boek?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
30/09/2008 @ 18:21
Britt

Online Status
boek?
Amai, wat een negatieve topics over de papa's allemaal hier zeg. Nuja, iedereen moet es zijn/haar hart kunnen luchten zeker?

Soit.

Ik ben dus zwanger van een eerste kindje en ik weet dat de papa met heel wat vragen zit. Nu zou ik hem een boek willen cadeau doen ivm de zwangerschap, bevalling en de eerste maanden.

Iemand een ideetje??

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 23:58
hw

Online Status
Hoi Britt,

Mijn partner heeft van zijn moeder een boekje gekregen over zwangerschap en bevalling, ik geloof dat het "Schat, je wordt vader" heet. Het beschrijft in ieder geval de zwangerschap en bevalling door de ogen van de aanstaande vader, en geeft ook handige en grappige tips. Er zijn meerdere van dat soort boeken geschreven, gewoon even bij de boekhandel kijken.
De mijne heeft er trouwens wel even over gedaan om dat soort dingen te gaan lezen (nu leest hij zelfs mijn 'mama' blaadjes haha), maar naarmate de zwangerschap vorderde is hij steeds meer betrokken geraakt (was 'ie al wel, maar nu doet hij steeds meer dingen uit zichzelf).
Ook een aanrader is de cursus "Samen bevallen", hij wilde die cursus zelf ook graag doen en vindt het erg leuk en interessant, en hij steekt er duidelijk veel van op!

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 09:38
Kaatje

'n Leuke is 'babymanagement voor mannen'. 't Beschrijft alle aspecten van 't papa worden vanuit 'n managementperspectief. Best wel grappig :) ('het product', de 'input', de 'output', ...). Ik heb 'm ook kadoo gedaan aan mijn man en heb 'm zelf ondertussen ook gelezen. Meer info vind je op site van superpapa.be waar je 'm kan bestellen.
Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 16:29
Britt

Online Status
Bedankt voor de tips!

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 16:32
saar

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
heb hier ook een aantal boeken liggen voor de papa
oa het super papa boek ofzoiets, maar hij leest ze toch niet...

niet alle papas zijn geinteresseerd in de zwangerschap, ook al zitten ze met wat vragen (vandaar ook de vele negatieve topics over papas)

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 21:56
oudje

Online Status
hallo

kent iemand van jullie ook een boek voor vaders om er aan te wennen dat ze eventueel vader gaan worden?
we zijn nog nie zwanger mijn man moet er nog aan wennnen
maar ikzou graag willen dat hij zich een beetje in kan lezen ofzo?
dus niet zwanger zijn maar zwanger worden

doei en thanks

oudje

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 08:57
linda'84

hoi hoi,

een vriendin van mij had voor mijn vriend ook een heeeeeel leuk boek.
Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt! van Kluun.
Hij is heel grappig. Zeker als je hem als vrouw zijnde eerst leest, maar dat moet je dan niet zeggen he. Er staan bijvoorbeeld tips in voor de vader om de moeder tevreden te houden tijdens de zwangerschap. Heel grappig als hij dan ineens iets doet waarvan je denkt: Hmmmmmmmm volgens mij heb ik dat al eerder gelezen!
Hij is echt leuk!
"U hebt een vrouw zwanger gemaakt en als u geluk hebt is het nog uw eigen vrouw ook..." hier begint het hij al mee.

groetjes linda

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 09:09
oudje

Online Status
Hallo

Ja ik ken dit boek ook maar dit is te voorbarig mijn man moet nog aan het idee wennen dat we aan kids gaan beginnen dus ik wilde hem een boek geven zodat hij zich een beetje kan inleze enzo
dus ik ben nog niet zwanger ( helaas) maar ik wil hem wel aan het idee laten wennen dus vandaar dat ik me afvroeg of er een boek van was ofzo

Groetjes
Oudje

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 10:47
linda'84

oooooooo sorry niet goed gekeken

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 11:11
Britt

Online Status
Geen probleem Linda, ik vind dit boek dat jij hebt voorgesteld best wel een leuke tip!

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 16:48
oudje

Online Status
Zeker een goede tip maar ik heb besloten maar geen boek te geven
het is toch te veel pushen denk ik ik moet het even laten rusten

maar thanks voor de tips he

groetjes
oudje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]