[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/09/2008 @ 18:21 Britt | boek? Amai, wat een negatieve topics over de papa's allemaal hier zeg. Nuja, iedereen moet es zijn/haar hart kunnen luchten zeker? Soit. Ik ben dus zwanger van een eerste kindje en ik weet dat de papa met heel wat vragen zit. Nu zou ik hem een boek willen cadeau doen ivm de zwangerschap, bevalling en de eerste maanden. Iemand een ideetje?? |
| 30/09/2008 @ 23:58 hw | Hoi Britt, Mijn partner heeft van zijn moeder een boekje gekregen over zwangerschap en bevalling, ik geloof dat het "Schat, je wordt vader" heet. Het beschrijft in ieder geval de zwangerschap en bevalling door de ogen van de aanstaande vader, en geeft ook handige en grappige tips. Er zijn meerdere van dat soort boeken geschreven, gewoon even bij de boekhandel kijken. De mijne heeft er trouwens wel even over gedaan om dat soort dingen te gaan lezen (nu leest hij zelfs mijn 'mama' blaadjes haha), maar naarmate de zwangerschap vorderde is hij steeds meer betrokken geraakt (was 'ie al wel, maar nu doet hij steeds meer dingen uit zichzelf). Ook een aanrader is de cursus "Samen bevallen", hij wilde die cursus zelf ook graag doen en vindt het erg leuk en interessant, en hij steekt er duidelijk veel van op! |
| 01/10/2008 @ 09:38 Kaatje | 'n Leuke is 'babymanagement voor mannen'. 't Beschrijft alle aspecten van 't papa worden vanuit 'n managementperspectief. Best wel grappig :) ('het product', de 'input', de 'output', ...). Ik heb 'm ook kadoo gedaan aan mijn man en heb 'm zelf ondertussen ook gelezen. Meer info vind je op site van superpapa.be waar je 'm kan bestellen. |
| 01/10/2008 @ 16:29 Britt | Bedankt voor de tips! |
| 01/10/2008 @ 21:56 oudje | hallo kent iemand van jullie ook een boek voor vaders om er aan te wennen dat ze eventueel vader gaan worden? we zijn nog nie zwanger mijn man moet er nog aan wennnen maar ikzou graag willen dat hij zich een beetje in kan lezen ofzo? dus niet zwanger zijn maar zwanger worden doei en thanks oudje |
| 02/10/2008 @ 09:09 oudje | Hallo Ja ik ken dit boek ook maar dit is te voorbarig mijn man moet nog aan het idee wennen dat we aan kids gaan beginnen dus ik wilde hem een boek geven zodat hij zich een beetje kan inleze enzo dus ik ben nog niet zwanger ( helaas) maar ik wil hem wel aan het idee laten wennen dus vandaar dat ik me afvroeg of er een boek van was ofzo Groetjes Oudje |
| 02/10/2008 @ 10:47 linda'84 ![]() | oooooooo sorry niet goed gekeken![]() |
| 02/10/2008 @ 11:11 Britt | Geen probleem Linda, ik vind dit boek dat jij hebt voorgesteld best wel een leuke tip! |
| 02/10/2008 @ 16:48 oudje | Zeker een goede tip maar ik heb besloten maar geen boek te geven het is toch te veel pushen denk ik ik moet het even laten rusten maar thanks voor de tips he groetjes oudje |
[Reageer]

Boek?

niet goed gekeken