Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 09:29 Sarah07 ![]() | Denk niet moest het schadelijk zijn dat ze het dan in de winkels zouden kopen. Ik heb hem overgkocht van iemand. |
| Gisteren @ 10:19 Vraagtekentje | Hey, Ik ben nieuw hier en ben doe ook ovutestjes daarom dat ik op deze topic eens kom kijken... Ik ben 22 en mijn vriend en ik zijn ook aan het proberen voor kindjes, we zitten nu in onze 4de ronde, dus nog niet abnormaal lang bezig denk ik? Maar toch heb ik een paar vraagjes, wanneer mijn vriend klaarkomt en ik niet onmiddellijk mijn benen omhoog zwier loopt dat sperma er altijd direct weer uit... er is dan nog iets maar dat is mss nogal genant om dat te zeggen... is dit wel normaal? ik heb schrik dat het daarom is dat het nog niet raak geweest is, gewoon omdat het sperma niet diep genoeg geraakt... ![]() Wanneer ik dan 10 min. met mijn benen omhoog heb gelegen moet ik gewoon naar het toilet gaan omdat alles anders gewoon uit mij loopt... is dit allemaal wel normaal? Kunnen jullie mij mss een beetje helpen? |
| Gisteren @ 13:07 Geengeduldje ![]() | Sarah, ok, bedankt! Ik heb jou ook een pb'tje gestuurd! Kijk je even aub? |
| Gisteren @ 19:13 Maité | Klusser, sorry, ik hoop dat je meer geluk hebt in de volgende ronde. ![]() Vraagtekentje, ik blijf tijdens mijn vruchtbare periode gewoon liggen in bed. Dan klussen we enkel als we gaan slapen en dan lijf ik gewoon tot 's morgens liggen. Kwestie dat alles goed geabsorbeerd is. ![]() Jufke, nog eventjes en je mag ook weer werken hé. Er met goede moed tegen aan gaan binnen een paar dagen. Ik ben volop bezig. Gisteren hebben we geklust en vandaag gaan we niet klussen. We laten er eens 2 dagen tussen nu. Ik gebruik nu momenteel geen ovutesten maar voel dat ik mijn eisprong ga hebben vanavond of morgen. Als ik het vanavond echt nog voel zal ik mij misschien niet kunnen inhouden om te klussen. We zien wel. Ik ben blij dat het met de zwangeren ook goed gaat en dat er niet teveel vervelende bijwerkingen zijn buiten de normale. ![]() |
| Gisteren @ 19:18 Maité | Oeps ik heb zonet besloten dat ik toch snel ga klussen vandaag. Straks moet mijn ventje weg en dan ga ik al lang slapen als hij terug is. Als ik dan ondertusse van gedachten verander ben ik gezien natuurlijk. Tot straks ![]() ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

De ovutesters ! Mieke, Visje en Domi

Bij de een loopt al wat meer terug dan bij de ander, maar de meeste hebben hierwel wat last van.