< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » De ovutesters ! Mieke, Visje en Domi

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
De ovutesters ! Mieke, Visje en Domi
07/01/2009 @ 12:48
Klusser

Online Status Bekijk profiel
Ja, geengeduldje, ik werk met ovutestjes. Deze cyclus voor het eerst een pos ovutest gehad!

Mieke, hopelijk gaat inderdaad de goede kant uit. De meeste kwaaltjes verdwijnen ook vanaf 12 weken dacht ik? Dat zou toch wel leuker zijn om op vakantie te gaan??
Kan je het hartje niet pas vanaf 12 weken horen? Ik weet het eigenlijk niet?

Ik hoop dat het voor ons nu ook wel niet meer te lang gaat duren. Mijn geduld begint echt wel op te geraken. Het duurt altijd zo lang, en je hebt dan ook maar één kans per maand!
ik weet dat we nog niet abnormaal lang bezig zijn, maar toch, jullie snappen het wel zeker?

Link naar deze reactie
07/01/2009 @ 15:55
Geengeduldje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Mieke, de gyn hoorde hartslag al op 9 weken bij mij. Ik weet niet wanneer dokter hem met doppler kan horen. Waar heb je zo'n angelsound eigenlijk gekocht? Ik vind hem nergens. Is dat zeker niet schadelijk voor de baby?
Domi, waar zit je meid?
Visje, ik zou echt graag weten hoe het nu met jou gaat!
Klusser, hoelang zijn jullie nu aan het proberen dan? Het lukt wel meid!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 08:06
Sarah07

Mieke; de gynae hoorde de hartslag van onze baby op 7 weken en ik hoorde hem met de angelsound heelin d everte op 9 en halve week en vanaf vorige week (12 weken ongeveer) hoor ik hem perfect met angelsound.
Normaal wordt er gezegd heel duidelijk vanaf week 12-13 afhankelijk van de ligging van de placenta.

groetjes

Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:10
Geengeduldje

Heykes!
Sarah, waar heb jij die angelsound gekocht? Is hij niet schadelijk?
Domi, waar zit je meid? Het is hier tegenwoordig zo rustig? Hoe komt dat?
Mieke, alles ok?
Klusser, Jufke, Maité, enz. hoe is het dames?

Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:29
Sarah07

Denk niet moest het schadelijk zijn dat ze het dan in de winkels zouden kopen.
Ik heb hem overgkocht van iemand.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:55
Klusser

Geengeduldje, wij zitten nu denk ik aan ronde 7. Ben de tel een beetje kwijt! Ik weet dat het nog niet abnormaal is, maar toch...
Hoe lang hebben jullie allemaal moeten proberen eer het raak was???

Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:12
Geengeduldje

Ja, Sarah, das ook waar! Maar toch heb ik al gehoord dat het wel schadelijk zou zijn. Ik weet niet meer wat ge moet geloven, zenne! Iedereen zegt iets anders, dus!
Klusser, ik had hele lange cyclussen, van in de vijftig dagen! De tweede cyclus ben ik met ovutesten begonnen en het was meteen raak! Bij mij hebben ze dus echt wel geholpen! Met zo'n lange cyclus komen ze echt wel van pas, zenne!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 10:19
Vraagtekentje

Hey, Ik ben nieuw hier en ben doe ook ovutestjes daarom dat ik op deze topic eens kom kijken...
Ik ben 22 en mijn vriend en ik zijn ook aan het proberen voor kindjes, we zitten nu in onze 4de ronde, dus nog niet abnormaal lang bezig denk ik?
Maar toch heb ik een paar vraagjes, wanneer mijn vriend klaarkomt en ik niet onmiddellijk mijn benen omhoog zwier loopt dat sperma er altijd direct weer uit... er is dan nog iets maar dat is mss nogal genant om dat te zeggen... is dit wel normaal? ik heb schrik dat het daarom is dat het nog niet raak geweest is, gewoon omdat het sperma niet diep genoeg geraakt...
Wanneer ik dan 10 min. met mijn benen omhoog heb gelegen moet ik gewoon naar het toilet gaan omdat alles anders gewoon uit mij loopt...

is dit allemaal wel normaal? Kunnen jullie mij mss een beetje helpen?
Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:25
Klusser

Die vraag heb ik hier op het forum al vaak zien passeren, ikzelf vroeg het me in het begin ook af!
Goed nieuws, je bent volledig normaal. Bij de een loopt al wat meer terug dan bij de ander, maar de meeste hebben hierwel wat last van.
Wat ik meestal doe is toch wel een 10tal minuutjes bijven liggen en liefst met je poep een beetje omhoog (kussen of zo eronder)
Sommige zeggen dat dit geen zin heeft, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere... Zo moeten de zwemmertjes toch niet tegen de zwaartekracht inzwemmen. Alles wat daarna nog terugkomt is vooral vocht. En de minder goede zwemmers misschien...
Veel succes met testen

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:28
Geengeduldje

Hey vraagtekentje! Het is idd zoals Klusser zegt, er loopt altijd sperma terug uit. Maar wees maar gerust, er zit dan ook al een groot deel binnen in jou! Je kan idd het beste nog zo'n 10 minuten met je benen omhoog blijven liggen om de zwaartekracht tegen te gaan en de zaadjes een beetje te helpen. Ik denk persoonlijk ook dat dit helpt! Veel succes!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:36
ille

Idd Vraagtekentje, er loopt meestal wel wat terug, bij de ene wat meer dan bij de andere, ook ik lig met mijn benen een 10tal minuutjes in de lucht!

Hier wordt er volop geklust... we hopen dat het deze keer raak is e!
Moest het raak zijn, wat zou er dan nu met mijn temperatuur gebeuren de komende dagen? Ik weet dat ik daar niet 100% op voort kan gaan maar toch, ik neem nu al zo lang mijn temperatuur en ja ik kan dus maar gewoon voort doen e!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:40
Geengeduldje

Ille, hopelijk is het raak voor jullie, he! Uw temperatuur is met eisprong omhoog gegaan, he? Wel hij zou hoog moeten blijven, denk ik. Wanneer is uw nod?
Domi, Mieke, waar zitten jullie meiden?

Link naar deze reactie
Gisteren @ 12:44
Sarah07

Ille: houd je temp maar bij hoor! Kan geen kwaad

Geengedulde: je moet die angelsound natuurlijk geen ganse dag op je lijf laten liggen.
Ik doe dit 1 keer om de 2 dagen en laat dit zo'n 3 minuten erop liggen om de hartslag te controleren. Meer niet.
Denk niet dat dit kwaad kan. Iedereen die ik ken deed dit en velen zelfs iedere dag 2 x , dusja ...
Moest het zo schadelijk zijn zou het al niet meer in de rekken liggen.
Denk dat er andere dingen schadelijker zijn dan dat.

groetjes,
Sarah

Link naar deze reactie
Gisteren @ 13:07
Geengeduldje

Sarah, ok, bedankt! Ik heb jou ook een pb'tje gestuurd! Kijk je even aub?

Link naar deze reactie
Gisteren @ 13:23
Klusser

Ille, je temp is normaal bij je eisprong omhoog gegaan. Zwanger of niet, die blijft nu hoog tot aan nod. Als je zwanger bent, blijft die dan ook hoog, als het niet gelukt is daalt je temp terug met nod...

Link naar deze reactie
Gisteren @ 18:45
Jufke

Niet bij iedereen, vrees ik, Klusser.

Ik heb vorige maand ook temp bijgehouden.
Hij bleef hoog ook tijdens mijn maandstonden.

Vind het zelf ook raar... maarja, ben echt niet zwanger.
Spijtig genoeg...

Nog een dikke week en we kunnen weer klussen!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:13
Maité

Online Status
Klusser, sorry, ik hoop dat je meer geluk hebt in de volgende ronde.

Vraagtekentje, ik blijf tijdens mijn vruchtbare periode gewoon liggen in bed. Dan klussen we enkel als we gaan slapen en dan lijf ik gewoon tot 's morgens liggen. Kwestie dat alles goed geabsorbeerd is.

Jufke, nog eventjes en je mag ook weer werken hé. Er met goede moed tegen aan gaan binnen een paar dagen.

Ik ben volop bezig. Gisteren hebben we geklust en vandaag gaan we niet klussen. We laten er eens 2 dagen tussen nu. Ik gebruik nu momenteel geen ovutesten maar voel dat ik mijn eisprong ga hebben vanavond of morgen. Als ik het vanavond echt nog voel zal ik mij misschien niet kunnen inhouden om te klussen. We zien wel.

Ik ben blij dat het met de zwangeren ook goed gaat en dat er niet teveel vervelende bijwerkingen zijn buiten de normale.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:18
Maité

Online Status
Oeps ik heb zonet besloten dat ik toch snel ga klussen vandaag. Straks moet mijn ventje weg en dan ga ik al lang slapen als hij terug is. Als ik dan ondertusse van gedachten verander ben ik gezien natuurlijk.

Tot straks

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]