Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/12/2008 @ 18:53 Catootje77 ![]() | Shani, Wat vreselijk voor je een miskraam. Heel veel sterkte toegewenst meid. |
| 01/01/2009 @ 17:26 katrien ![]() | De duiveltjes zijn er nog steeds niet... Ik ga weer superontgoocheld zijn als ze erdoor komen... Morgen nog eens een testje doen denk ik. Groetjes xxx |
| 02/01/2009 @ 18:50 Snowy ![]() | Ik brand een voor je Katrien!!!! |
| 02/01/2009 @ 18:56 katrien ![]() | Hoi Snowy, laat ons een kaarsje branden voor elkaar! Ik zal echt voor je duimen,en hopen dat deze iui een succes wordt! groetjes xxx |
| 02/01/2009 @ 19:27 ratje ![]() | Hey Katrien, dikke proficiat hoor! Super zeg, ik duim mee dat alles goed blijft gaan. Vandaag de 2de iui gehad, nu tellen we opnieuw af. Groetjes ratje |
| 03/01/2009 @ 09:42 Snowy ![]() | Gefeliciteerd katrien!!!! Wat een super bericht. ![]() Ben echt heel erg blij voor je! Nu gaan duimen dat alles goed zal gaan, ik brand er nog steeds een voor.![]() Liefs Snowy |
| Gisteren @ 19:39 Catootje77 ![]() | Katrien heb je al wat meer nieuws? Hoe is het met de andere meiden. Houden jullie nog een beetje moed en hoop? |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

IUI en oktober NOD

er aan zit te komen.

Wat een vreselijk nieuws, heel veel sterkte met dit verlies.

mogen zijn!
Katrien ik duim voor je hoor! En wat je zegt over die steun, ik heb daar zelf ook heel veel aan, daar hebben we gelukkig elkaar voor.