Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 23:41 denise ![]() | dat lijkt me nog maar de vraag, zulke trieste mensen lijken nou niet echt snel iemand met rust te laten...gebrek aan een eigen leven misschien???? |
| Gisteren @ 23:43 tanka ![]() | dat vroeg ik ook al hahaahahah maar goed we merken het wel |
| Vandaag @ 00:00 juutje | Hallo lieve meiden, Ik zit zo in de zenuwen... sinds juni 2008 gestopt met de pil. sinds oktober hebben mijn man en ik onveilige seks. We zijn niet heerl erg actief bezig om zwanger te raken we willen het proberen om het spontaan te laten gebeuren. (heel moeilijk hahaha) dus we zien wel wanneer het gebeurt die instelling. nu is het zo dat ik vanaf aug. een zeer regelmatige cyclus heb van 28 a 29 dagen. nu had ik afgelopen zondag 4 januari og moeten worden tot nog toe ben ik dat niet geworden op dag 30 en 32 heb een test gedaan helaas waren deze alle 2 negatief. ik ben dus nu 5 dagen over tijd maar test negatief wat moet ik nu doen? vin dit echt zenuw slopend! ik hoop dat julliue advies kunnen geven liefs juutje |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

1 september testen!!