Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/01/2009 @ 19:12 Miss_S | hey meiden, het is al even geleden dat ik nog gereageerd heb he! wel alles gaat heel goed, voel me echt niet ziek ofzo alleen nog soms wat moe. @ellen, de 1e keer bij de gyne was super, je zag dat hartje echt al goed tekeergaan, het is een moment dat je nooit vergeet! en de 22e mag ik weer terug dan gaan ze de metingen doen ed, en dan zie ik al een lichaampje, ik kan echt ni wachte, het is allemaal zo spannend, ben er eigenlijk constant mee bezig, hebben jullie dit ook of overdrijf ik wat? ik heb al een jongensnaam in het achterhoofd maar een meisjesnaam daar geraken we echt niet uit. Mijn man vind aniqa, atifa, arifa en sanae mooie namen en ik vind inaya en romaissa heel mooie namen, maar omgekeerd zijn we het er niet mee eens, dus we moete op zoek naar een andere naam. er zijn zoveel mooie namen eigenlijk maar de meeste kan je gewoon niet uitspreken in het nederlands en daar moete we echt wel rekening mee houden voor mijn schoonfamilie. En mijn familie wil dan weer niet dat het te belgisch klinkt. het belangrijkste vo ons is dat het een islamitische naam is en natuurlijk een naam met een mooie betekenis. Wel ja ik hoor jullie later nog wel, ga nu het eten opzette want sewes komt mijn hongerige man naar huis :-) |
| Gisteren @ 13:46 piaf | Mijn man vind de naam Sofian wel leuk, maar ik ben bang dat dat teveel zal verward worden met een meisjesnaam. Wat denken jullie, klinkt dat niet teveel als een meisjesnaam?? Verder dachten we nog aan Jonas (van Younes), maar dat is wel erg vlaams. Ik hoor graag Driss, maar dat blijkt een hopeloos ouderwetse naam te zijn in Marokko. Ilias vind ik ook geweldig, maar m'n man heeft slechte herinneringen aan een Ilias. Adam hoort m'n man niet graag. Tja, een jongensnaam vinden is niet eenvoudig. Voor meisjes is er keuze genoeg, daar komen we wel uit. In mijn familie zijn het bijna allemaal jongens, dus ik ga er een klein beetje van uit (inch allah) dat de kans groot is op een zoon. |
| Gisteren @ 14:55 claudia | Hoi hoi dames, lees al een tijdje mee en dacht schrijf maar eens. haha.Maare ik heb een turkse man en ben zelf nederlander. Wij hebben samen een zoontje die heet EMRAH die net 3 geworden is. Hij word 3 talig opgevoed hoofdtaal is nederlands daarbuiten nog turks en arabisch(ouders komen uit antakya syrie,s grens) Is best moeilijk ja om een naam te vinden wij wilde graag een turkse naam maare niet te moeilijk mijn moeder is boos en spreekt de klanken wat minder,maar de naam EMRAH gaat goed. Heb 2 dochters uit mijn andere huwelijk die heete SANNE EN FLEUR lekker hollands he die zijn 10 en 8 jaar echt blonde haren en blauwe ogen. Ben zelf geen moslim omdat ik me in dat geloof niet kan vinden eet geen varkensvlees uit respect voor mijn man,ik laat mijn man in zijn waarde en hij mij.Moet zeggen hij is geen streng moslim hoor zijn ouders meer.Mijn man is zowat onterft en krijg ook niks meer,geen geld niks meer dus omdat hij met mij getrouwt is.Zijn broer en zus erven nu alles land geld enz enz. Maar mijn man zegt ik heb voor jou gekozen en dat doet me niks die andere ingen,dus als dat geen echte liefde is .We hebben veel opstakels moeten overwinnen om samen te zijn waarom . -ben ouder als hem -ben al eens getrouwt geweest -heb 2 kinderen uit eerdere huwelijk -ben geen moslim -heb een tatoo Tja ik zal nooit geaccepteerd worden helaas,maar nu ik EMRAH heb gaat het tussen mijn schoonouders en mij iets beter ja helemaal geacceptteerd nee helaas. We gaan wel dit jaar voor het eerst naar turkije tegen syria aan zijn ouders komen uit antakya ,zijn zus gaat trouwen dus ben best zenuwachtig. Daar komen geen toeristme en ja ben dus enige nederlander haha jullie snappen me .Al met al mijn man en ik hebben voor elkaar gekozen en jammer voor de rest al hebben we het heel moeilijk gehad hoor .Heej maare suc6 met het vinden van de juiste naam. grt claudia |
| Gisteren @ 21:42 Bloempje | Hallo allemaal, Je bent me ni vergeten, hoe lief. Mijn echo was heel goed, alles was inorde. Mijn zoontje weegt ongeveer 613gr. Ikzelf ben 1,9kg bijgekomen. En verder is mijn zoontje heel actief, armen en benen bewegen tegelijkertijd, mijn buik gaat echt naar alle kanten, echt grappig om te zien. En ik zie dat jullie het over namen hebben, wij gaan waarschijnlijk voor Medhi. En anders voor Ilyas. xxx |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Mama's in een gemengd huwelijk

Maar uiteindelijk vonden ze onze gekozen namen echt mooi en uitspreken lukt prima. Het grappige hier is dat de Marokkaanse familie is die Soumaya meestal verkeerd uitspreken.
haha.
.
.
.