[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/09/2008 @ 01:30 | hey, hier zit ik dan nog wakker en weet het allemaal niet meer goed. Men vriend heeft me onlangs gezegd dat zen liefde voor mij heel wat minder is... maar hij hoopt dat alles nog in orde komt. Tja kweet ni goed of ik het mag geloven. Heb ontdekt dat hij vrouwelijk contact heeft gezocht via pc, hij zegt enkel voor gesprekken. Hij zegt me nooit bedrogen te hebben en dat het enkel bij gesprekken is gebleven. Ik wil hem zo graag geloven, maar men vertrouwen is weg. Vroeger ging ik altijd mee naar de zaalvoetbal. Gewoon omda ik het zelf ook plezant vond. Nu wil hij alleen gaan. Dus is hij daarstraks vertrokken. Ondertussen is hij nog niet thuis. Heb net zelf eens gebeld, zegt hij dat hij juist nog iets gaat drinke me de manne. Och ik wil het allemaal heel graag geloven, maar... toch lig ik ervan wakker. Wat als hij toch liegt, bij iemand anders zit ... Ik maak men eigen waarschijnlijk gewoon maar zot. Ik weet niet hoelang ik dit kan volhouden, de stress is niet goed voor ons meisje... Maar ik zie hem zo graag... zouden zijn gevoelens nog terug aanwakkeren en moet ik daar op blijven wachten? Kan ik de knoop ni beter doorhakken en zelf vertrekken? De korte pijn? Vanalles gaat er door mijn hoofd... Ach ik ga nog wat proberen slapen ... dada ![]() |
| 30/10/2008 @ 16:40 sarah | Vroeg me gewoon af hoe het met je gaat. Veel sterkte! Sarah |
[Reageer]

weet het allemaal niet meer