< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (On)Bewust alleenstaande moeders » zoontje 7mnd zonder vader

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
27/09/2008 @ 21:27

Online Status
hoi,
ik heb een zoontje van 7mnd. sinds 2mnd heb ik geen contact meer met zijn vader.eerst bezocht hij hem eens in de week(waneer het hem uit kwam).hij heeft nooit wat bij gedragen aan zijn opvoeding en benodigdheden(had er het geld wel voor),er zijn veel dingen gebeurd tussen mij en hem.maar ik weet niet wat ik er mee moet.hij heeft mijn zoontje niet erkend dat wil ik ook niet.ik heb redenen genoeg om hem niet aan zijn vader mee te geven.moet ik het mijn zoon later wel vertellen? wie geeft mij raad.alvast bedankt.ps ben ook bang dat hij stappen gaat ondernemen mijn zoon toch te erkennen en omgangs regeling te treffen.kan dit zomaar?
Link naar deze reactie
27/09/2008 @ 23:27
yess

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
dat kan wel maar voor zover ik weet moet er dan eerst een bewijs zijn dat hij de vader is misschien door middel van een vaderschapstest naast kosten voor advocaat en kan je vertellen dat dan al veel mannen afhaken omdat het gigantisch duur is.

maak je niet al te druk meid het gaat zoals het komt, er zijn altijd manieren mocht hij stappen ondernemen om je bezorgdheid uit te spreken waar naar er onderzoeken plaatsvinden.

bedenk al1 wel wat er tussen jullie is gebeurd los staat van jullie zoontje want hoe je het wend of keert en hoe je soms ook wilt wensen (ik ken het) het is wel de vader van je kind

kop op!!!

[Laatst gewijzigd door yess - 27/09/2008 @ 23:30] - Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 10:48
kristin

het is wel zo dat degene die in ongelijk wordt gesteld, de vaderschapstest moet betalen.
Als je als moeder dit weigert, kan de vader zo een test doen, maar blijkt hieruit dat hij toch de vader is, dient de moeder dit te betalen.
Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 22:12

Online Status
bedankt voor jullie reactie.
maar als hij mij tijdens de zwangerschap (licht) mishandeld en zijn hond met zijn vuist op het hoofd slaat durf ik mijn zoon niet aan hem toe te vertrouwen.ik heb trouwens al weken niks van hem gehoord gelukkig hoop dat het zo blijft.
Link naar deze reactie
22/10/2008 @ 23:07
yess

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
licht mishandelen is ook mishandeling meid en idd ik hoop dan ook dat t zo blijft anders als jij jou kind toch meegeeft zonder een goed gevoel te hebben is dat ook mishandeling eh! dus in feite sta je sterk

Link naar deze reactie
04/11/2008 @ 14:36

Online Status
ik blijf bang,vooral om welke stappen hij kan en gaat ondernemen.
ik heb een jaar geleden 3uur aan het ctg gelegen toen ik 20weken zwanger was na dat ik van hem een trap in mijn buik kreeg.zou hij echt enige kans maken?
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]