Joehoe!! Ik hoop dat 2009 een vruchtbaar jaar mag worden ook voor jullie Tes, Zusje en Bobo!!! Ik

alvast voor jullie!
Met mij alles goed, alleen heeft de misselijkheid plaatsgemaakt voor effectief spuwen...

't is altijd maar even alles eruit en voor de rest voel ik me goed, maar we wachten af.
Ik vermoed dat het vooral te maken heeft met vermoeidheid. Gisteren was ik heel erg moe en toen kwam mijn ontbijt er meteen uit. Vandaag hou ik het al 3 kwartier binnen

!!
Het rare is dat het ineens komt opzetten en dan moet alles en iedereen aan de kant, spurtje richting toilet en hopen dat ik op tijd ben...

Excuses voor dit gezellig verhaaltje...

Op die manier wordt het moeilijk om het stil te houden op het werk. Eén van mijn collega's, die tevens een goeie vriendin is, weet het wel al. Is handig om een bondgenoot te hebben... Zij kan het een beetje opvangen als ik plots even wegben.
Nurse, Rebecca, hoe is het bij jullie? En Leia, hoe is het met je?
Het is een beetje stilgevallen. Ik hoop dat jullie niet al weken platliggen door misselijkheid en vermoeidheid!

Al begrijp ik daar alles van. Moe dat ik ben. Ik kan nu ook mijn hoofd neerleggen en zo een dutje doen. Helaas gaat dat op het werk niet.
Nog 19 dagen en dan eindelijk de echo!!! De tijd kan ni rap genoeg gaan!

Naast het groeien van mijn borsten (ik vind mezelf geweldig nu, ne mooie ronde boezem en nog geen buikje, alè, ik had altijd al een buikje, maar toch) begin ik stilaan ook wel iets te voelen aan mijn buik. Het zit strakker, het begint dikker te worden, in die zin dat mijn gewone buikje er nog is, maar als ik mijn buik intrek, dan lukt dat toch niet meer zo ver als anders.

Ja, sorry, grappig en onnozel verhaal van mezelf... ik vind het gewoon zo fascinerend dat mijn lichaam nu zichtbaar begint te veranderen.
Hebben jullie dat ook, Leia, Nurse, Rebecca?
zo, moet aan het werk hier...
See you!!
Knuffels
Caro