< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Babynamen » schoonma vindt onze naam lelijk

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Babynamen
schoonma vindt onze naam lelijk
16/10/2008 @ 10:02
k'tje

Hey,

ik wou eigenlijk enkel een berichtje aan Petra doorgeven: sinds ik de naam van je dochtertje gehoord heb, zit die gewoon in m'n hoofd. Zooooooo mooi! En dan te weten dat er bij ons geen meer komt, dus kan hem ni gebruiken. Maar wie weet, m'n zus is 8j jonger dan ik en moet nog aan kindjes beginnen (zal voor binnen een jaar of 5 zijn als ik haar mag geloven). Dus misschien kan ik hem aanprijzen. Dan hoor ik hem toch nog vaak. Haha.

K'tje
Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 11:02
Kimmy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Karen, dan moet ik ook nog eens gaan kijken, ik heb de spinnewebben nog niet zien hangen
Nu er af en toe iemand mijn viooltjes bekijkt: laat iets weten als ik ze precies al lange tijd geen water meer heb gegeven, want ik vergeet dat nogal makkelijk

Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 22:49
Petra

Kimmy: uw viooltjes staan

Doe zo voort

Link naar deze reactie
22/10/2008 @ 09:58
Kimmy

Hihi, de bloemenbescherming op mijn dak

Wij hebben gisteren onze 20weken echo gehad. Prachtige beelden (al zeg ik het zelf) op mijn profiel... Beebje is 21 cm groot en 390 gram zwaar. We weten nu met zekerheid wat het gaat worden, maar dat verzwijgen we nog even. Maar wij kunnen dus ook namen beginnen zoeken. Daar hadden we nog even mee gewacht tot we zeker wisten wat het ging worden. Ik had wel al alle ideetjes opgeschreven, maar nu kunnen we beginnen schrappen.

Petra, hoe ist met jullie spruiten? Nu het herfst wordt zien we ze niet meer door de tuin crossen he, dus zien we dat niet zo goed Ik vroeg mij trouwens af of jullie naar de Sinterklaasbrunch gaan dit jaar of dat Ferre ne te grote schrik gepakt heeft van zwarte piet

Link naar deze reactie
22/10/2008 @ 10:22
Petra

hoi

kimmy,inderdaad mooie echobeelden!
Met onze kindjes is alles dik ok hoor. We zien elkaar inderdaad vele minder nu de warme dagen achter de rug zijn. We zijn vorige week in het weekend nog bij jullie aan de achterdur geweest. Altijd als we met de auto arriveren vraagt Ferre of Robbe thuis is en mijn uitleg is altijd hetzelfde "neen want de auto's zijn er niet dus ze zijn niet thuis". Het was toen mooi weer en hij was buiten, toen hij jou auto zag staan. Helemaal euforisch komt hij binnengestormd dat ik moest meegaan want Robbe was thuis!!!
Ik ben toen bij jullie komen kloppen, maar er was niemand. Ik heb toen serieus moeten uitleggen dat er 2 auto's zijn en dat jullie weg waren met de 'grote' auto!!
Warre crosst er maar achter en wordt nog een pakske erger dan Ferre vrees ik!
Lilith groeit als kool, ze is echt een goeie dikke baby en dat is nieuw voor ons want onze jongens waren nogal aan de magere kant!

Wij gaan naar de sinterklaasbrunch hoor, maar ik denk dat ferre wel uit de buurt van de zwarte piet zal blijven
De cadeaus daar zijn echt wel de moeite hé!
We hebben er toch nog geen bericht van gekregen hé, in de brievenbus, om in te schrijven??

Ik ben nu wel heel curieus hoor naar het geslacht. Een speelkameraadje voor ons Lilith...

Hoe gaat het hier met de rest?

Pinky; ben jij er al uit wat betreft de naam voor jullie spruitje??

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 15:11
Kimmy

Oeps, ja, zondag zijn wij in Averbode gaan wandelen, ook effe gaan genieten van het schoon weer.

Onze Robbe heeft ongeveer hetzelfde met Dylan, hij stond daar in de week al te brullen 'diiiiiiiilaaaaaaaaan, kom speeeeeeeelen' En dan gaan lopen van den hond

Uitnodigingen van de sinterklaasbrunch zijn nog niet gekomen, wij wachten er ook nog op, want dat was echt plezant vorig jaar en inderdaad, heel ferme cadeaus voor de kindjes he.

Link naar deze reactie
31/10/2008 @ 14:51
Petra

@Kimmy: wij zijn al ingeschreven voor het sinterklaasfeest zenne!!

Link naar deze reactie
23/12/2008 @ 16:42
Elenchi

Wat was me dat een geweldige discussie :) Wel eens grappig om zo woordenwisselingen te lezen op het forum. Meestal is het vriendelijkheid alom.

Eigenlijk wel een leuk onderwerp om het verder over te hebben op een menslievende manier - zonder anderen aan te vallen dan...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]