Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 31/12/2008 @ 12:49 | Hoi , gisteravond echo gehad, t linkse kindje woog 1.7, en t rechtse 1.9. Vier weken geleden wogen ze nog allebei evenveel, dus maak me wel beetje zorgen, maar gynaecoloog zei dat het gezonde gewichtjes waren. Hij zei ook dat als ze deze curve bleven volgen, ze op veertig weken 3kg en 3.4kg zouden wegen. Maar da haal ik natuurlijk nie. Hoop wel dat ze zeker 2.5 wegen als ze geboren worden. Ze waren al ingedaald, maar gynaecoloog zei dat ik nog wel wa reserve had, dus voor vandaag of morgen zal t gelukkig ni zijn. Gaan ze nu echt trager groeien? Ook als t geen identieke tweeling zou zijn? Want dan moet de linkse wel een flink inhaalmaneuver gaan doen. Maar zal me maar ni ongerust maken. t Wordt vanavond t eerste jaar ooit dat ik oud op nieuw in mn pyama en al liggend zal vieren, maar vind het ni zo erg. Vier goed allemaal en tot volgend jaar he , dat het nieuwe jaar ons gezonde babietjes mag brengen :) Groetjes |
| 02/01/2009 @ 19:53 | Hoi allemaal, voor iedereen onze beste wensen en dat er maar vlug twee mooie babietjes in onze wiegjes mogen liggen he :). amai isa, maar 7 kg, zal t mijne maar ni zeggen, ben nu al 18 kg bijgekomen. Maar sportte daarvoor ook als een freak en at ni veel, nu eet ik alles wat ik op mn weg zie liggen en ben ik verslaafd aan cola, anders dronk ik da nooit of te nooit. Kan me voorstellen dat die bekkeninstabiliteit heel lastig moet zijn. Een vriendin van mij had er bij haar laatste zwangerschap ook zo veel last van, was echt geen lachertje, en gij hebt er dan nog eens een dubbele druk op. Hebt ge ook zo n speciale band daarvoor? Oei 2beebjes, kan me voorstellen dat da gesnotter ambetant is, wordt er ook gek van als ik verkouden ben, zwanger of nie, dan heb ik liever iets in de gips ofzo dan verkouden te zijn. Met mij gaat t op t moment op en af, maar vooral de nachten blijven af :(. Is al maanden geleden dat ik nog eens 3 volle uren aan één stuk geslapen heb. En als ik me van de ene op de andere zij beweeg, doet alles pijn. Maar op ene kant blijven liggen kan ik ook ni want dan wordt mn onderste been gevoelloos. Hebben jullie da ook dat jullie buik gevoelloos lijkt? Ik bedoel, ik voel ze nog goed bewegen, wel wa minder dan de laatste weken, maar als ik erover wrijf of krab, dan voelt da zo aan gelijk als uw been slaapt, dan voel ik t eigenlijk ni aan mn buik. Misschien omdat die groter en groter wordt? Maandagmorgen ga ik slecht gezind opstaan, weet ik nu al, heb zo genoten van die vrije dagen met mn man, en vind het zo erg dat hij nu terug werken moet. Voelde me langs ene kant ook veel veiliger, had altijd iemand bij me als er iets moest gebeuren. En waren de laatste vrije dagen met ons tweeën samen, buiten t weekend dan he tot de bevalling, maar is ni t zelfde. Ga jullie laten, ga nog maar wa in de zetel proberen te liggen, moet echt vechten tegen mn slaap, maar als ik nu efkes indommel, wordt de nacht helemaal erg. Tot later en verzorg jullie goed. |
| 06/01/2009 @ 18:36 | Hey allemaal, hier was er ook eentje blij dat ze nie de baan op mocht of moest, was toch maar vies buiten, en hier bij ons in de straat nog steeds. Weet ni of ik nog veel berichtjes ga kunnen posten, hoop van wel, maar na gisteren op controle geweest te zijn vrees ik ervoor. Wij heel op t gemak naar gynaecoloog, dachten dat het weer een routinecontrole zou zijn, en maar aan het gekken dat we hoopten dat het ni meer lang ging duren (maar toch 36-37wkn). Begint gynaecoloog aan zn onderzoek en zegt hij opeens van oei, die zitten wel heel laag, heeft direct gekeken of ik opening had, heb al dikke cm opening, en da op zich kon geen kwaad, maar mn baarmoederhals is ook al helemaal verweekt. Toen mn man vroeg hoelang het dan nog zou duren zei hij van hoogstens nog twee weken in het beste geval, maar t kan voor ieder moment zijn. Enkel platte rust zou nog beetje kunnen vertragen. Als ge da hoort, en er nog ni klaar voor zijt en t ook ni verwacht hebt, slaat ge toch eventjes aan paniek. Bijgevolg een bd van 160/110. Vooral die onderdruk kan kwaad, maar hij dacht dat het wsh kwam omdat ik nu beetje in paniek was dus hij heeft me ni daargehouden. Heb nu pas volg dond controle met monitoring, maar hij dacht me eerder terug te zien. Heeft hele uitleg gedaan wanneer ik binnen moet komen en dan zeker via spoed en dat ik thuis niet moet zitten afwachten maar direct komen. En ik die dacht dat ik tijd zou hebben voor nog een bad enzo. Voor t zelfde zit ik hier volgende week nog te wachten, dus dramatiseer ik t nu allemaal beetje, maar ben toch in paniek. Hadden ook gevraagd hoelang nog in de couveuse als ze nu moesten komen, en was toch nog een week of drie, afhankelijk van t gewicht enzo. Ben eens benieuwd, mn man vindt het spannend, maar ik vind da wachten maar eng. Ik weet dat ik ooit moet bevallen, maar ben er echt nog ni klaar voor. Hou jullie allemaal goed en tot gauw |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Tweeling feb 2008

dames?
, ik stel me al voor tussen de weeën: 'zakdoek! neusspray! ik kan niet ademenen! help!' Het kort hier echt af, heb altijd gedacht dat ik op 36w zou bevallen, dat is nog 18dagen
, zal volgende week het park maar eens zetten!!! 

vind ik wel ni zo tof!