[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/09/2008 @ 13:58 Caroline | Goeiemiddag Ik ben in juni bevallen van m'n eerste kindje. Maar voel me de laatste dagen weer wat misselijk (precies gelijk de eerste weken van m'n eerste zwangerschap). Toch gebruiken we een condoom (niets anders),het is wel is gebeurd dat m'n man voordien even "in" me kwam,maar eens het "echte werk" begon droeg hij altijd condoom. Ik krijg al schrik,maar zijn er onder jullie die kort na de geboorte opnieuw zwanger geraakt zijn van eventueel wat voorvocht? ![]() ![]() |
| 19/09/2008 @ 15:37 Babyke* ![]() | haha, ik drink ook nog altijd koffie hoor. Bij de ene zwangerschap kun je er tegen, en de andere niet! ![]() |
| 19/09/2008 @ 15:54 ginnie ![]() | ojee.. ![]() |
| 19/09/2008 @ 21:24 Caroline | "Voor het zingen de kerk uit",maar dan mag je toch nooit binnen?? want voorvocht is toch gewoon een beetje het vocht van de opwinding door de man? Hoe zien jullie dit dan? ![]() |
| 24/09/2008 @ 19:15 miss boesy ![]() | je kan absoluut zwanger worden van voorvocht ,mijn vriendin was in de tijd zwanger.....bij haar eerste keer datze seks hadt...en het was ook van voorvocht ! |
| 24/09/2008 @ 19:23 Bianka ![]() ![]() | Yep dat kan helemaal, ik ben zelfs onstaan door alleen voorvocht. In voorvocht kan zelfs duizende zaadjes in zitten is niks vergleken met de miljoenen maar 1tje is genoeg he. |
[Reageer]

Zwanger van voorvocht?

)