Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/11/2008 @ 05:39 cheesegirl | hoi hoi allemaal.. nou dinsdag avond naar zh geweest met hevige weeen. Maar in de nacht naar huis gestuurd met 2 cm opening en slaappil. en ja hoor weg weeen. Nu is het heel vervelend want mijn man werkt 2 uur van huis hij is nu net de deur uit maar heb net dik wit slijmverlies gehad en toch weer krampen. Kan hem wel steeds thuis houden maar schiet ook niet op. Moet vanmiddag weer voor controlle naar ziekenhuis hopen dat of ze wat doen. of dat het nu eindelijk door gaat zetten.. Groetjes en hou jullie op de hoogte |
| 20/11/2008 @ 18:20 cheesegirl | Goed nieuws van deze kant.. Ze gaan nu toch inleiden morgen ochtend.. Heb nu veel spierpijn spanning valt helemaal weg. haha en heb nu weer weeen. misschien toch nog natuurlijk? we zullen zien en anders heb ik de kleine zo wie zo zaterdag in mijn armen. ben wel opgelucht want het ging echt niet meer.... Ik wens iedereen veel sterkte met de zwangerschap en bevalling |
| 25/11/2008 @ 22:03 cheesegirl | Hallo allemaal Nou bij deze wil ik jullie laten weten dat ik vrijdag ochtend om 10:27 bevallen ben van een gezonde zoon hij woog 4125 gram en 51 cm. Hij heet Boaz Emanuel. Voordat ik naar het zh vertrok verloor ik nog mijn slijmprop snachts ook wel wat weeen gehad. Dit was mijn geluk ze hebben het wel ingeleid maar konden mijn vliezen ook breken naar nog niet eens een half uur hebben ze de pomp om de weeen op de wekken stop gezet omdat het uit eindelijk van zelf ging.. Heel eng allemaal was dat het precies ging zoals bij mijn dochtertje.. ik zal vb geven Bij mijn dochtertje begon de eerste wee om 19:00 Bij mijn zoon om 07:00 ingeleid Om 20:00 braken mijn vliezen 5 cm onsluiting bij mijn dochtertje om 21;00 kreeg ik iets tegen de pijn Bij mijn zoon had ik om 09;00 kreeg ik iets tegen de pijn en om half 10 5 cm ontsluiting Mijn dochtertje werd geboren om 22;22 Mijn zoon om 10;27 Mijn dochter geboren op de 12e mijn zoon op de 21e Echt heel grappig allemaal De bevalling is dus goed verlopen en mijn herstel loopt voorspoedig.. Ik wens de rest nog een fijne zwangerschap toe |
| 05/12/2008 @ 22:53 cheesegirl | hoi hoi caroline Vervelend zeg ik weet wel hoe je je voelt.als je vroeg tijdige weeen hebt en je moet plat liggen en dan wil de baby ook niet komen.. Zal wel denken eerst mag ik niet nu blijf ik zitten.. Dat is echt zwaar ik hoop voor je dat de kleine zich gauw meld.. die van mij is alweer 2 wk oud gaat zo snel.. maar een heerlijk kereltje.. De eerste wk ging het niet zo goed met hem. Hij viel heel veel af en elke voeding kwam er van onder als water weer uit.. Was wel schrikken. Door mijn snelle bevalling heeft hij ook nog iets met zijn rug. daar wordt dinsdag naar gekeken..hij slaapt wel lekker door naar de 5e nacht al |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

dreigende vroeggeboorte