[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/09/2008 @ 10:39 anoniempje | Hoi, Ik ben hier eventjes anoniem omdat ik niet weet hoe ik dit moet oplossen. Even kort, Ben 5 jaar samen met vriend. Hebben 2 zoontjes. oudste is 2.5jaar en jongste 9 maanden. Mijn 'vriend' is chauffeur. Vroege weg laat thuis is tegenwoordig niet iets waar ik van verschiet. Zelden is hij op tijd thuis om de kids nog te zien. We maken de laatste tijd ook veel ruzie. En nu vant weekend kwam het er eindelijk uit... Ik over de aandacht die er tekort is voor kinderen en mezelf. Hij over een rommelig huis... Ik sta er dan ook meestal alleen voor.Altijd eigelijk want ook al is hij thuis hij zal nooit eens een zoontje eten geven in bad steken of in bedje leggen... Hij gaat werken , komt laat thuis, eet zijn eten waar hij van verwacht dat ik het opwarm, en kruipt dan achter zijn laptop om te chatten met weet ik veel wie of alle filmkes op garagetv af te spelen... En daarna kruipt hij in bed... Sex is ook een raretijd geworden...en als hij dan zin heeft verwacht hij dat ik met benen open ga liggen. Hij vind me te dik geworden...ik moet maar afvallen, hij vind dat hij van mij geen aandacht krijgt en dat ik niets voor hem doe... Ik word knettergek van die uitspraken, want ik smeer al vijf jaar zijn boterhammen zet zijn koffie voor werk en als hij thuis komt, eten staat klaar en 'ZIJN' huis kuisen doe ik ook(ik woon namelijk maar bij in en elke ruzie of woordenwisseling hoor ik dat wel) Hij zei vant weekend zelfs toen ik hem confronteerde met zijn chatten met andere vrouwen dat hij de aandacht ergens moet gaan zoeken... Onze oudste heeft een vorm van ADHD. Dus heeft strikte regels nodig, als hij dan eindelijk luisterd doet 'vriend( het in een handomdraai naar de .... in t weekend... Ik werk van thuis uit maar verdien niet zo veel... Ik hang dus gedeeltelijk van hem af kwetie van onderdak en zo... Aangeizen ik ver van vrienden en familie afwoon kan ik op hun niet rekenen voor babysit en zo ook niet... En veel mensen ken ik hier ook niet omdat we raar of zelden ergens naartoe gaan... Als ik overdag naar de winkel geweest ben dan krijg ik op mijn neus dat ik weeral op de brats geweest ben... Ik word er knettergek van. Financieel kan ik niet weg bij hem. En dan is er ook nog het feit van als ik hier ook weg raak.. Ga ik dan ooit nog een man kunnen vertrouwen? Laat staan lief hebben? Het alleen wonen op zich schrikt mij niet af want ik sta r nu ook alleen voor met mijn kinderen. Ik weet alleen niet hoe ik het ga rooien als ik hier weg moet... De huurprijzen zijn een ramp om te kunnen betalen en ik heb geen geld voor een huurwaarborg. Het enige dat ik bezit is een tv, een babybedje en een kast..., de babyspullen en kinderspullen ook en een beetje keukengerief... Ik heb geen eigen auto...als ik alleen met de kids moet gaan wonen heb ik een 500€ inkomen het kindergeld en wat hij ook zou moeten geven als allimentatie... Das ook zoiets ... Laatst bij de zoveelste woordenwisseling zei hij dat hij dat hij als we ooit uit elkaar moesten gaan hij de kinderen een keer om de veertien dagen of drie weken int weekend zou willen en dat hij er wel zou voor betalen want door zijn job kon hij ze toch niet meer bijhouden. De vernederingen beledigingen ik ga eraan kapot, mijn zoontje reageert agressief als we weer eens kibbelen. Dit is niet gezond meer... waar kan ik naartoe met 700€ inkomen per maand??? Ga ikooit nog iemand vertrouwen Ga ik nog iemand leren kennen? Wat voor een woning zou ik hebben om samen met de kids in te wonen??? Ik zit aan de grond genageld... Anoniempje |
| 18/09/2008 @ 14:14 sarah | woon je in belgië? |
| 18/09/2008 @ 18:42 Cin | beentjes open en niet zagen :) dat helpt bij mij toch |
| 18/09/2008 @ 21:29 anoniempje | Hey dames, ja ik woon in België. Als ik mijn eigen tekstje zo lees vraag ik me af hoe zielig ik wel ben! Ach ja Anoniempje |
| 19/09/2008 @ 11:35 ano | Cin, ik weet niet hoe laag jouw zelfvertrouwen is, maar als het op die manier moet, waar ben je dan in godsnaam mee bezig?????????? |
| 19/09/2008 @ 12:46 Nancy | Ano: idd je hebt gelijk, hoe zij reageert, djesus.. Dat is toch wel het laatste waar ik aan denk als ik in zo'n situatie moest zitten hoor. Lieve help!!! Als dat het enige punt is waarop je aandacht krijgt, dan moet het vanmij ook niemeer hoor. |
[Reageer]

Wie weet wat ik doen moet???