< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » kreunen tijdens slaap

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
kreunen tijdens slaap
16/09/2008 @ 07:50
Lesley

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi iedereen

Ons meisje is bijna 2 weken oud en sinds zij thuis is (1 week) doet zij niets anders dan kreunen en steunen in haar slaap. Echt soms zo hevig dat ik denk dat er iets ernstig is maar als ik ga kijken ligt ze gewoon goed te slapen.
Het rare is, als zij overdag in haar park slaapt heeft zij dit niet zo fel of zelfs helemaal niet.
In het ontslagboekje van het ziekenhuis staat dat wanneer een baby kreunt tijdens de slaap dat dit reden is om een dokter te bellen en op internet las ik net dat kreunen zelfs kan wijzen op een toekomstige wiegendood
Zijn er nog onder jullie die een baby hebben die dit doet? Ik denk dat ik toch maar eens even de kinderarts ga bellen straks...

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 08:42
EVA

Hey,

Ja mss wel eens bellen naar de KA. Dan ben je zeker he...
Nu, kyan maakt ook veel geluidjes in zijn slaap... ik heb zelfs de babyfoon iets minder gevoelig moeten instellen. Want door de babyfoon leek het telkens alsof hij wakker was... ik gaan kijken... lag mooi te slapen
Geluidjes maken is normaal heb ik me laten vertellen... maar ik denk niet dat hij echt kreunt... ik zou toch op zeker spelen en ff naar de kinderarts bellen... als is het maar voor je eigen gemoed want waarschijnlijk zal het allemaal wel meevallen

groetjes eva

Ps: laat je ons even weten hoe het was van zodra je meer weet?

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 08:53
mamatje

Hallo,

Mijn zoontje deed dit ook toen hij zo oud was. Hij lag ook te kreunen waarbij ik dacht dat hij wakker was, maar toen ik ging gaan kijken lag hij mooi te slapen. Hij had wel last van zijn maagje na het eten, hij gaf dikwijls nog melk terug. Het kreunen is bij ons verbeterd toen ik het hoofdeinde van zijn bedje verhoogd heb.

Groetjes,
mamatje
Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 09:02
Els296

Goh, hier ook zo'n kreunertje Het lijkt wel of Free Willy slaapt naast ons! Ben toen met Sten ook naar de kinderarts geweest maar er was niks mis. De KA zei dat we gewoon maar moesten accepteren dat we een kreunertje hadden!
Ik zou idd toch even langsgaan bij de kinderarts hoor. Wij zijn nu 4 weken verder en het kreunen is erg fel verminderd!
Sten deed het ook nooit in het park, altijd alléén in bed 's nachts. Misschien wat te maken met de verschillende fases in de slaap ofzo?
Nou succes ermee!

Groetjes
Els

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 12:43

hey,

hier ook 2 kreunertjes!! ging ook steeds kijken omdat ik dacht dat ze wakker waren maar nee hoor! lekker aan het knorren..
Die van mij die kreunen gewoon graag in hun slaap, zeker als ze aan het dromen zijn.. overdag in hun slaap doen ze dat vantijd ook.
Ik maak me er allesinds geen zorgen in, vind het best grappig om te zien en te horen enkel 's nachts is het soms niet leuk... nog erger dan een man dat snurkt

liefs

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 12:54
Lesley

Hoi

Ik heb daarnet telefoon gekregen van een verpleegkundige van Kind & Gezin, zij komt vrijdag langs, maar ik heb het haar toch al een keertje gevraagd en zij zei dat dat normaal is. Dat de baby nog volop de bevalling moet verwerken en dat ik mij geen zorgen moet maken zolang ze niet blauw wordt zien. Haar kindje had dit ook heel hevig maar na een tijdje is dat gestopt.
Ik ga het toch sowieso in 't oog blijven houden en als het niet mindert binnen dit en een week ofzo ga ik toch eens even langs bij de kinderarts hoor

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 19:23
petra

Dat is idd heel normaal hoor. Vic heeft het ook heel erg gedaan de eerste maand, daarna ging het stilletjes aan beter, maar hij doet het nu nog soms.

Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 19:57

mijn baby kreunt overdag
hoi ik heb een vraag of iemand dat ook wel heeft met zijn baby.
mijn dochter is nu bijna 4 mnd oud en kreunt zo af en toe best heftig , probeert dan daarbij haar buik en billen op te tillen en word soms rood van kleur, eerst dacht ik dat ze ontlasting moest hebben maar dat was niet het geval. als ik haar dan afleid met speelgoed of tegen haar klets is het over en stopt ze met kreunen, wat zou dat nu kunnen zijn??
ook doet ze het als ze op haar bedje ligt en ik bij haar kom stopt ze ermee,, ik vind het heel raar en maak me dan ook snel zorgen!!
Link naar deze reactie
06/12/2008 @ 07:28

kreunt nu nog!!!
Onze kleine Marc begon van baby af aan te kreunen en is nu ruim 6 jaar oud en doet het nog. Dokter hier zegt dat hij gewoon super vast slaapt (in inderdaad niet wakker te krijgen, slaapt 's nachts met alle gemak ruim 13 uur).
Paula
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]