[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/09/2008 @ 08:53 mamatje | Hallo, Mijn zoontje deed dit ook toen hij zo oud was. Hij lag ook te kreunen waarbij ik dacht dat hij wakker was, maar toen ik ging gaan kijken lag hij mooi te slapen. Hij had wel last van zijn maagje na het eten, hij gaf dikwijls nog melk terug. Het kreunen is bij ons verbeterd toen ik het hoofdeinde van zijn bedje verhoogd heb. Groetjes, mamatje |
| 16/09/2008 @ 19:23 petra ![]() | Dat is idd heel normaal hoor. Vic heeft het ook heel erg gedaan de eerste maand, daarna ging het stilletjes aan beter, maar hij doet het nu nog soms. |
| 02/12/2008 @ 19:57 | mijn baby kreunt overdag hoi ik heb een vraag of iemand dat ook wel heeft met zijn baby. mijn dochter is nu bijna 4 mnd oud en kreunt zo af en toe best heftig , probeert dan daarbij haar buik en billen op te tillen en word soms rood van kleur, eerst dacht ik dat ze ontlasting moest hebben maar dat was niet het geval. als ik haar dan afleid met speelgoed of tegen haar klets is het over en stopt ze met kreunen, wat zou dat nu kunnen zijn?? ook doet ze het als ze op haar bedje ligt en ik bij haar kom stopt ze ermee,, ik vind het heel raar en maak me dan ook snel zorgen!! ![]() |
| 06/12/2008 @ 07:28 | kreunt nu nog!!! Onze kleine Marc begon van baby af aan te kreunen en is nu ruim 6 jaar oud en doet het nog. Dokter hier zegt dat hij gewoon super vast slaapt (in inderdaad niet wakker te krijgen, slaapt 's nachts met alle gemak ruim 13 uur). Paula |
[Reageer]

kreunen tijdens slaap

Het lijkt wel of Free Willy slaapt naast ons! Ben toen met Sten ook naar de kinderarts geweest maar er was niks mis. De KA zei dat we gewoon maar moesten accepteren dat we een kreunertje hadden!
enkel 's nachts is het soms niet leuk... nog erger dan een man dat snurkt