< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » zwangerschapsyoga regio Brugge?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
zwangerschapsyoga regio Brugge?
15/09/2008 @ 16:01
Liesje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

Ik was even aan het zoeken, maar ik vind nergens adressen terug voor zwangerschapsyoga in deze regio.
Iemand die dit gevolgd heeft of een alternatief weet?
alvast bedankt!
groetjes
Liesje

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 16:06
wondertje

Online Status
Misschien kun je eens informeren in de Baron Ruzettelaan. Er is daar een winkel ik denk dat het "de oever" noemt. Daar zijn een aantal vroedvrouwen en misschien kunnen zij je helpen.

Veel succes

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 12:51
Julie

Hoi,

Ik heb hiervoor ook al geinformeerd en naar het schijnt is er iemand die het heeft bij de christelijke mutualiteiten. Daarvoor moest je informatie nemen bij de cm en je daar ook inschrijven. Diezelfde vrouw doet dit ook in sluis, waar je zo binnen kan. Juiste gegevns heb ik niet bij de hand maar als je wil kan ik je het morgen wel doorsturen.

groetjes
julie

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 12:59
Kaatje

hey liesje,

Ik heb mij ingeschreven voor de zwangerschapsyoga van de CM in Brugge.
Adres weet ik niet precies maar je kan het op de site terugvinden hoor, heb me trouwens ook zo ingeschreven.
De cursussen beginnen donderdag 9 oktober en zo verder iedere donderdag om 18.45h.

Misschien tot daar!

Kaatje

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 13:22
Liesje

Super Kaatje!
Ik ga direct kijken, heb ook al een mailke gezonden naar mijn cm hier in't dorp, maar als er nog een plaatsje is kom ik ook langs!
hihi spannend he, zou de eerste keer zijn dat ik iemand van't forum in real life leer kennen!

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 15:18
Julie

Hoi liesje en kaatje,

ik heb mij ook ingeschreven, hopelijk tot dan he

groetjes
julie

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 15:52
Liesje

Hey julie,
Leuk dat je ook gaat! Is dit dan in Brugge zelf dat dit doorgaat? Hoe kun je dat vinden op de site van de CM? ben niet zo handig met computers enkel het forum heb ik zeer goed onder de knie!

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 16:12
Liesje

Ok ik heb het ook gevonden!
Weten jullie dat ergens liggen de oude burg? Lijkt mij iets dat dicht bij het centrum ligt denk ik.
misschien tot dan! zal kijken of het telkens lukt om te gaan en mij dan ook inschrijven!

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 13:41
Kaatje

dag meisjes,

De oude burg is achter de halletoren. Weet je die winkel van Delvaux zijn op de hoek van de markt? Dit straatje ga je in, richting vismarkt (niet rechtdoor gaan richting dat plein waar burelen van gemeente zijn). Het eerste straatje rechts heb je het ACV en volgens mij is de oude burg daar.
Maar kmoet het voor alle zekerheid ook nog eens nakijken hoor.

tot dan!

Kaatje

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 11:26

zwangerschapsyoga regio Brugge
Hallo allemaal,

Ik geef ook zwangerschapsyoga in Brugge in de Langestraat. We hebben momenteel een heel tof groepje. Je kan zo mee doen en het enige wat je doet is lekker genieten van je zwangere buik. Alle prenatale oefeningen zitten erin verwerkt en natuurlijk de voorbereiding op de bevalling. Het is echt lekker genieten van je baby in je buik. Wie weet tot in de les. Meer informatie op de site pure-yoga.be of via telefoon 0488/412338.
Groetjes,

Nadia
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]