< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Babynamen » zoektocht namen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Babynamen
zoektocht namen
14/09/2008 @ 19:27

hallo, wij zij al een tijdje op zoek naar een meisjesnaam maar ik vind dat zo moeilijk!In het begin ging het tussen yelena,eline of amy maar nu weet ik het helemaal niet meer want mijn schoonmoeder vind dat geen mooie namen en daardoor twijfelt mijn vriend ook.Welke naam zouden jullie kiezen andere namen zijn ook welkom.Kheb nog 7weken te gaan dus dat is niet zo lang meer en ik geraak er maar niet uit

groetjes
Link naar deze reactie
14/09/2008 @ 19:34
Leen

Online Status
hallo,
marie-renée
renée
manou
julie
mila

Link naar deze reactie
14/09/2008 @ 20:26
Heaven

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
In ieder geval moet je je niks van je schoonmoeder aantrekken, maar op jullie eigen gevoel afgaan. Amy vind ik heel mooi (uitspraak op zijn engels dan: eemie. Ook Eline vind ik erg mooi.
Link naar deze reactie
14/09/2008 @ 22:01
Lusia

Ik vind Amy en Yelena heel mooi.
Julie hoor je al te veel
Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 08:14
Karen

Niks aantrekken van je schoonmoeder / moeder! Jullie kiezen de naam, zij toch niet?!

Ik zou voor Eline gaan, prachtige naam hoor!

Liefs,
Karen

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 08:31
inniminni

Ik zou ook voor Eline gaan ... hele mooi naam!!
Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 08:53
laura1979

Hoi,

Ik vind Amy en Eline wel heel mooi uit jullie lijstje, wat je schoonmoeder er van vind is haar probleem. Zij heeft vroeger samen met haar man de namen mogen kiezen, nu is het jullie beurt om te mogen kiezen.

Groeten,

Laura

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 09:34
Geja

Hai,
Ik vind ook Amy en Eline heel mooi. Schoonmoeders.....
Ik heb het geslacht en de namen kwestie altijd tussen mijn man en mij gehouden. Prive, ons geheimpje...heerlijk.
Ouders, zussen, vrienden, kennissen en de rest van de wereld moesten het gewoon doen met de naam die het kindje heeft gekregen, als ze ons telefoontje of/en kaartje kregen. Teveel weten maakt niet gelukkig, krijg je alleen maar bemoeienis en twijfels van. Jullie keuze, alleensrecht.

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 09:55
Marijke 9Maand Moderator

Onze jongste dochter heet ook Amy, veel negatieve reacties heb ik daar niet op gehad, behalve dat het een Ypsilon naam is, maar daar heb ik me nu eens niks van aangetrokken, ik hoorde Amy heel graag (eemie uitgesproken) en ook de betekenis 'de geliefde' kon ons bekoren, vandaar dat we voor die naam hebben gekozen, ik heb er nog geen dag spijt van gehad, hij past helemaal bij ons poppemie

Yelena en Elien (zie 't liever zo geschreven op zijn vlaams) vind ik ook best mooie namen, mijn metekindje heet ook Elien.

Marijke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]