[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/09/2008 @ 13:06 mimi | Ik vind het zo jammer dat mijn man de naam niet ziet zitten waar ik zo weg van ben. Wie weet kan er hier iemand een alternatief geven waar we ons allebei kunnen mee verzoenen? Dus geen varianten van de naam maar wel namen in dezelfde trant: kort, gekend en toch niet alledaags. En dan nu de naam: Rani. ![]() Groetjes |
| 12/09/2008 @ 13:28 Kimmy ![]() | cara, sam, ella |
| 12/09/2008 @ 13:32 nessie@work | Spijtig, want ik vond het ook wel een mooie naam. Misschien zit hier wat tussen: Tiani, Tania, Rania, Rasha, Rianne, Rianna, Arian(ne/na), Arwen... Veel succes! |
| 12/09/2008 @ 13:35 nessie@work | Haha, blijkbaar verkeerd gelezen, GEEN varianten dus. Nog eens wat proberen dan. Norah, Flore, Fiene, Nette, Sterre, Jinte, Janne, Kiara, Lara, Noor, Anaïs, Astrid, Lina, Linde, Groetjes |
| 12/09/2008 @ 14:42 mimi | Nora(h) staat ook op het lijstje maar ik vind Rani mooier. ![]() |
| 12/09/2008 @ 19:04 Roos | yari? is het meisje of jongen?? |
| 15/09/2008 @ 08:08 mimi | Het is voor een meisje. Bedankt voor jullie suggesties. Wat betreft het veelvuldig noemen van de naam tegen mijn man: dat werkt niet, hoe meer ik de naam zeg, hoe zekerder hij is dat hij hem niet wil. Jammer... ![]() |
| 16/09/2008 @ 11:33 Frieda | rani ik vind nog altijd dat mijn man zich daar moet bij neerleggen en niet andersom mijn argument was dan ook dat ik het meeste moest afzien he het heeft wel gepakt want dat is gewoon mijn lievelingsnaam! op dat gebied ben ik super koppig veel succes! |
16/09/2008 @ 13:06 ![]() | Faye vind ik een prachtige naam.!! |
16/09/2008 @ 22:39 ![]() | Mijn schoonzus is net bevallen en heeft als vaiant op Rani vr Rai gekozen. Bij hen was het wel omgekeerd en wou de papa graag rani. Groetjes Elke |
[Reageer]

Zo jammer
Wie weet kan er hier iemand een alternatief geven waar we ons allebei kunnen mee verzoenen? Dus geen varianten van de naam maar wel namen in dezelfde trant: kort, gekend en toch niet alledaags. 

het heeft wel gepakt want dat is gewoon mijn lievelingsnaam! op dat gebied ben ik super koppig veel succes!