< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » April 2008-Club » Wanneer best in wandelwagen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » April 2008-Club
Wanneer best in wandelwagen
11/09/2008 @ 15:10
Sofieke

Online Status
Hallo

Ons zoontje is nu reeds 5 maanden oud en we kunnen hem niet meer met de draagmand meenemen omdat hij dan niet om zich heen kan zien. Nu nemen we hem steeds mee in de maxicosi (die past op de wielen van onze Pericles wagen). Maar mijn vraag was nu, vanaf wanneer jullie je kindje meenemen in de wandelwagen? (eveneens pericles)

Dank u!

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 15:58
Anneke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik doe het nu al, ze zit er goed in en is gelukkig, ze zit trouwens ook al korte afstanden in de plooibuggy, vindt ze héél erg leuk

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 17:13
Nathje

Hoi,

Mathis wil al een tijdje niet meer in de draagmand omdat hij dan alleen de lucht zag, denk ik. Hij gaat gewoon mee in de maxi-cosi, ook om te wandelen. Ik heb de buggy al eens geprobeerd, maar omdat hij zo'n klein ventje is, vind ik hem er bijna niet in terug en heb ik hem terug in de kast gezet. Ik denk dat we hem binnen een maandje nog eens proberen.

Ik moet wel zeggen dat ik niet helemaal begrijp hoe ik alles in de auto moet krijgen als we de buggy gaan gebruiken. Dan wordt het maxi-cosi op de achterbank met daarnaast de bugyy en het onderstel in de koffer. Waar we de hond dan moeten laten, is mij een raadsel.

Groetjes,

Nathalie

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 17:20
SiLLie

hoi
Lena ligt al vanaf haar vier maanden in de buggy.
Ze kon al niet meer in de draagmand en als ik de buggy helemaal plat leg, ligt ze echt wel goed.
Het is wel een stevig meisje.
een maxi-cosi is helemaal niet goed om lang in te liggen, dus doen we het zo.
groetjes van SiLLie en Lena

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 19:21
Lies

Online Status Stuur bericht
Ook hier al van zijn 4 maand in de buggy. Maxi-cosi is echt niet goed he!

groetjes
lies

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 21:04
Baukje

Online Status Bekijk profiel
Hier hebben wij ook al een paar weekjes de wandelwagen. Wij hebben een quinny speedi en deze draagmanden zijn best wel klein en Roy is nog een lange dus hij paste er al gauw niet meer in.

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 14:48
San

die van ons zitten al van 3,5 maanden in de wandelwagen omdat we gemerkt hadden dat ze serieus van hun oren maakten wegens te weinig te zijn. En dat gaat nu echt wel super! in mclaren hebben ze ook al eens een keertje gezeten maar dat is nog net te vroeg vind ik.

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 20:38
Anneke

@san, bij marie gaat het in de mclaren als ik hem op de ligstand zet en dan ook niet langer dan een half uurke. Al was ze gisteren zelf in slaap gevallen erin .
Ik zet haar erin als ik arthur van school ga halen en iets verder moet parkeren dan normaal. Als ik hem om 16 uur afhaal is hij zo moe dat hij niet meer wil stappen. De plooibuggy kan ik nog duwen met hem op mijn armen maar die lompe speedi niet.
K moet wel zeggen dat marie al lang kan blijven rechtzitten als je haar neerzet. Ze kan met gemak meer dan een minuut als zittend spelen.

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 22:53
lesley

Online Status Bekijk profiel
Hoi

Tiebe zit al een tijdje in de kinderwagen. Hebben een Phil en teds en het wiegje waar de baby in kan liggen is redelijk klein, en tiebe is een flinke brok, vandaar. Hij heeft ook al een aantal keren in de plooibuggy gezeten. In het begin ging die helemaal plat, maar hij zit ni veel liever recht. Moet wel zeggen dat hij een hele stevige baby is, zit zelfs al sinds een maand in zijn trip trap! Eerst met wat badhanddoeken om hem vast te zetten. Nu zit hij zelf recht.

Hangt dus echt wel van kind tot kind af hoor. Jeppe was lang zo stevig niet op die leeftijd.

groetjes
ps: maxi-cosi is idd niet echt aan te raden om mee te gaan wandelen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]