[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/09/2008 @ 17:22 Fie | Hey, Misschien een domme vraag, maar wanneer verdwijnt de zwangerschpaslijn? |
10/09/2008 @ 19:31 ![]() | heeft bij mij toch een klein half jaartje geduurd eer ze echt volledig weg was... |
10/09/2008 @ 21:53 ![]() | Bij mij heeft het ook ongeveer een half jaar geduurd, bij beide zwangerschappen,... Eventjes geduld, op een dag zal je merken dat je lijn weg is ![]() |
| 11/09/2008 @ 10:30 wondertje | Bij mijn eerste ook ongeveer een half jaar. Nu zit die lijn er terug. Pff... ik zou zo graag eens onder de zonnebank gaan na mijn bevalling. Zal dus moeten oppasssen voor die lijn. |
| 12/09/2008 @ 09:44 konijntje | Bij mij valt die lijn goed mee. Je ziet ze enkel goed boven mijn navel, maar het is een dunne lijn en lichtbruin. Is die bij jullie dikker en donkerder van kleur dan? |
| 13/09/2008 @ 10:45 wondertje | Kaatje, ik ben ook aan mijn appendix geopereerd. Wel toen ik 12 jaar was. Geef het tijd, het litteken vermindert wel. Bij mij is er bijna niets meer van te zien. In het begin was dit ook enorm lelijk maar heb geduld!! groetjes |
| 13/09/2008 @ 12:52 Just me ![]() | Hey Vanaf wanneer begin je die lijn te zien? En is dat vanaf je navel naar beneden? Sorry voor de 'domme' vragen, maar ben een leek ![]() XXX |
| 13/09/2008 @ 17:00 Fie | Just me, Wanneer deze lijn bij mij zichtbaar was, weet ik niet meer precies. Ik denk halfweg de zwangerschap. Die loopt van onder de navel tot aan de borstkas ongeveer, is lichtbruin en niet zo heel dik. Maar geen nood als er bij jou niks te zien is hoor. Niet iedereen krijgt zo'n lijn. Groetjes |
| 13/09/2008 @ 17:01 Marie | @just me, het kan ook dat je er helemaal geen krijgt hoor! Ik heb het bij mijn eerste twee zwangerschappen gehad, weet eigenlijk niet goed meer vanaf wanneer, ik geloof 17-18 weken. Nu ben ik 31 weken zwanger van de derde, en geen streep te zien! |
| 15/09/2008 @ 08:56 Vieke ![]() | Hier ook geen streep te zien..33wk begonnen |
| 15/09/2008 @ 10:58 | Hier duurde het ook telkens een jaar en dat zal nu ook wel weer zo zijn. Heb me daar nooit druk over gemaakt. Liever zo'n streep die weer weggaat dan striemen. |
| 24/09/2008 @ 19:30 miss boesy ![]() | ik heb eerder een blauwe lijn,...gelijk een ader die doorschijnt |
| 24/09/2008 @ 20:03 ikje | Ik ben net zo'n emotionele kip ![]() Ik vind die zwangerschapslijn zaaalig omdat het een overblijfsel is van een heel mooie periode! Ik heb een zalige zwangerschap gehad (wel een belabberde bevalling) en ik kijk er nog steeds emotioneel op terug...Stom ik weet het...maar ik denk dat er nog teveel hormonen actief zijn ![]() |
[Reageer]

Zwangerschapslijn