< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » Zwangerschapslijn

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
10/09/2008 @ 17:22
Fie

Online Status
Hey,

Misschien een domme vraag, maar wanneer verdwijnt de zwangerschpaslijn?

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 19:31

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
heeft bij mij toch een klein half jaartje geduurd eer ze echt volledig weg was...

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 21:53

Bij mij heeft het ook ongeveer een half jaar geduurd, bij beide zwangerschappen,...
Eventjes geduld, op een dag zal je merken dat je lijn weg is

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 10:30
wondertje

Online Status
Bij mijn eerste ook ongeveer een half jaar.
Nu zit die lijn er terug. Pff... ik zou zo graag eens onder de zonnebank gaan na mijn bevalling. Zal dus moeten oppasssen voor die lijn.

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 11:24
miss boesy

hmm ik heb dat niet zo'n bruine zwangerschapslijn onder de navel,..

wel heb ik al heel mijn leven boven de navel een witte lijn lopen
van beneden tot boven over me buik haha

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 09:44
konijntje

Online Status
Bij mij valt die lijn goed mee. Je ziet ze enkel goed boven mijn navel, maar het is een dunne lijn en lichtbruin. Is die bij jullie dikker en donkerder van kleur dan?

Link naar deze reactie
13/09/2008 @ 10:31

Ik vind die lijn best meevallen! Je bent tenminste zeker dat ze verdwijnt :)
Op 7 weken zwangerschap heb ik een appendixoperatie gehad... Die littekens zijn gewoon afschuwelijk vergeleken met de zwangerschapslijn... Zo een halve cm breed, 4cm lang en een paar millimeter hoog. Echt héél lelijk... Eentje vlak onder mijn navel en eentje vlak boven mijn schaambeen. De derde valt goed mee...
En die gaan nooit meer weg

Link naar deze reactie
13/09/2008 @ 10:45
wondertje

Online Status
Kaatje, ik ben ook aan mijn appendix geopereerd. Wel toen ik 12 jaar was. Geef het tijd, het litteken vermindert wel. Bij mij is er bijna niets meer van te zien. In het begin was dit ook enorm lelijk maar heb geduld!!

groetjes

Link naar deze reactie
13/09/2008 @ 12:35

Oh, ik maak me geen illusie hoor... Ik genees zowiezo al heel erg moeilijk van littekens maar deze heeft geen enkele kans gehad om te genezen vermits ik zwanger was en mijn vel direct is beginnen uitrekken. Mijn zusje is vorig jaar geropereerd en bij haar zie je inderdaad helemaal niks meer. Maar och... uiteindelijk is het maar op mijn buik hé, dus niet iedereen krijgt het te zien, het zou wat anders zijn moest dàt litteken in mijn gezicht staan of op mijn handen, dus ik klaag niet

Link naar deze reactie
13/09/2008 @ 12:52
Just me

Hey

Vanaf wanneer begin je die lijn te zien? En is dat vanaf je navel naar beneden?
Sorry voor de 'domme' vragen, maar ben een leek

XXX

Link naar deze reactie
13/09/2008 @ 17:00
Fie

Online Status
Just me,

Wanneer deze lijn bij mij zichtbaar was, weet ik niet meer precies. Ik denk halfweg de zwangerschap. Die loopt van onder de navel tot aan de borstkas ongeveer, is lichtbruin en niet zo heel dik. Maar geen nood als er bij jou niks te zien is hoor. Niet iedereen krijgt zo'n lijn.

Groetjes

Link naar deze reactie
13/09/2008 @ 17:01
Marie

@just me,
het kan ook dat je er helemaal geen krijgt hoor!
Ik heb het bij mijn eerste twee zwangerschappen gehad, weet eigenlijk niet goed meer vanaf wanneer, ik geloof 17-18 weken.
Nu ben ik 31 weken zwanger van de derde, en geen streep te zien!
Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 08:56
Vieke

Online Status Bekijk profiel
Hier ook geen streep te zien..33wk begonnen

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 10:58

Online Status
Hier duurde het ook telkens een jaar en dat zal nu ook wel weer zo zijn. Heb me daar nooit druk over gemaakt. Liever zo'n streep die weer weggaat dan striemen.

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 11:27
c-ke

Bij mij heeft het heel lang geduurd eer de lijn te zien was, enkel in de laatste paar weken. En dan nog heel lichtjes... Ze was dan ook vrij snel weg, na een week of 4 denk ik al.

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 17:19
leen

Online Status Bekijk profiel
Ik ben bevallen in januari en de lijn is nog altijd zichtbaar. Wel al fel vervaagd. Vlak voor de bevalling was ze donkerbruin. Ze maar verschenen rond de 28 à 30 weken, meen ik mij te herinneren. Ik vind dat echt mooi tijdens de zwangerschap en mijn man vond het ook sexy. Ik vind dat dan ook helemaal niet erg. Veeeel liever dat dan striemen (zijn me gelukkig bespaard gebleven). En nu koester ik die lijn zo'n beetje als laatste herinnering aan de zwangerschap. Melancholische kip die ik ben...

Leen
Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 19:30
miss boesy

ik heb eerder een blauwe lijn,...gelijk een ader die doorschijnt

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 20:03
ikje

Ik ben net zo'n emotionele kip
Ik vind die zwangerschapslijn zaaalig omdat het een overblijfsel is van een heel mooie periode! Ik heb een zalige zwangerschap gehad (wel een belabberde bevalling) en ik kijk er nog steeds emotioneel op terug...Stom ik weet het...maar ik denk dat er nog teveel hormonen actief zijn
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]